نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
۰ |
۰
دیوید بکام روی این دختر زوم کرده بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیوید بکام در مستندی که به تازگی از نتفلیکس منتشر شده در مورد تمام لحظات خاص زندگی خود صحبت می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که تا به حال هیچ‌جا شنیده نشده بود.

در مستند «بکام» که در تاریخ ۴ اکتبر منتشر شد و سر و صدای زیادی به پا کرد، نحوه آشنایی او با همسرش ویکتوریا مفصل شرح داده می‌شود. بکام شیفته ویکتوریا بود و در بخش اول مستند از تماشای گروه اسپایس‌گرلز در تلویزیون به همراه هم‌تیمی‌اش گری نویل صحبت می‌کند و می‌گوید: «به نویل گفتم: آن دختر را آنجا می‌بینی؟ من با او ازدواج خواهم کرد. و می‌خندیدیم و شوخی می‌کردیم، و من می‌گفتم: من با او ازدواج می‌کنم، آن دختر شیک با لباس مشکی.»

ویکتوریا به همراه یکی دیگر از خواننده‌های گروه اسپایس گرلز در سال ۱۹۹۷ به تماشای بازی منچستریونایتد رفته بود و وقتی دیوید این خبر را شنید از خوشحالی سر از پا نمی‌شناخت. اما ویکتوریا آنقدرها به فوتبال علاقه ندارد. او در مستند می‌گوید: «من اصلاً اهل فوتبال نیستم. آن موقع اهل فوتبال نبودم، الان هم اهل فوتبال نیستم. اما عکس‌های او را در مجلات دیده بودم، و او واقعا خوش‌قیافه بود... این که به بازی‌ها می‌رفتم واقعاً یک جورهایی فقط برای تماشای او بود.» و هنگامی که این زوج باهم شروع به صحبت کردند رابطه آغاز شد. ویکتوریا گفت: «من جذب او شده بودم. به همین سادگی.»

ادامه این مطلب جذاب را اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی