نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
این پسر خودش را از پدرش که اسطوره تیم ملی است، بهتر می‌داند!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جیو رینا خود را از پدرش که اسطوره فوتبال آمریکاست و وارد تالار مشاهیر فوتبال ایالات متحده شده، بهتر می‌داند.

جیو رینا، ستاره تیم ملی مردان ایالات متحده می‌گوید که از پنج سالگی به بعد معتقد بود که نسبت به پدرش «کلودیو» که عضو تالار مشاهیر فوتبال ایالات متحده است، بازیکن بهتری است. او می‌گوید: فوتبال در خون خانواده من است، بنابراین همیشه همه‌چیز حول محور فوتبال می‌چرخید. به هیچ وجه اجباری نبود... صادقانه بگویم وقتی بزرگ می‌شدم همیشه فکر می‌کردم از او بهترم. حتی وقتی پنج یا شش ساله بودم به خودش هم می‌گفتم. پدربزرگم هم همیشه این را به من می‌گفت. برایم جالب بود که او معروف است و در مسابقات آکادمی جوانان مردم درخواست عکس می‌کردند و این نکته مثبتی بود و می‌دانستم خیلی چیزها باید از او یاد بگیرم و بچه‌های تیم من به وضوح به او احترام می‌گذاشتند.

کلودیو پس از اتهام باج‌گیری از مربی تیم ملی آمریکا، گرگ برهالتر، که پسرش جیو را از جام جهانی قطر تقریبا بیرون کرده بود، هنوز دچار مشکلات زیادی است. کلودیو اطلاعات شخصی در مورد درگیری بین برهالتر و همسرش روزالیند در سال ۱۹۹۱ را منتشر کرد که باعث شد مربی تیم ملی آمریکا به طور موقت در جریان تحقیقات از سمتش روی نیمکت یانکی‌ها فاصله بگیرد و اواسط تابستان دوباره به عنوان مربی دائمی بازگردد.

اظهارات کلودیو رینا باعث شد که از سمت خود به عنوان مدیر فنی تیم آستین اف‌سی برکنار شود و به‌شدت به روابط بین جیو و برهالتر آسیب وارد شود. این دو نفر به دلیل این جریان از زمان جام جهانی قطر با هم صحبت نکرده بودند و با توجه به مصدومیت جیو قبل از حضور مجدد برهالتر، هنوز با یکدیگر همکاری نکردند.

به‌زودی قرار است که جیو و برهالتر برای اولین بار پس از این حادثه به صورت حضوری باهم صحبت کنند. مهاجم دورتموند برای بازی‌های دوستانه آتی برابر غنا و آلمان با تیم ملی آمریکا سفر کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی