نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
فدراسیون فوتبال
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای نسبت به رویکرد رسانه ملی در شب بازی تیم ملی کشورمان مقابل اردن، واکنش نشان داد.

در سایت رسمی فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای انتقادی علیه صداوسیما با عنوان «کودتا علیه تیم ملی در رسانه ملی!» منتشر شده که در ادامه می‌خوانید:

باورکردنی نبود! در جمعه‌شبی که تیم ملی فوتبال کشورمان در حال آماده‌سازی برای رقابت با تیم ملی اردن بود و ساعاتی قبل، نام جمعی از بازیکنان شایسته فوتبال ایران و همچنین فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در میان کاندیداهای بهترین در قاره آسیا مطرح شد، طبق یک فرایند برنامه‌ریزی شده زمزمه‌هایی عجیب و ناموزون علیه فوتبال کشور نه از تلویزیون‌های معاند که متاسفانه از آنتن رسانه ملی به سمع و نظر علاقمندان به فوتبال رسید که جای تاسف و تامل فراوان دارد.

دست‌های پشت‌پرده این بار در برنامه‌ریزی خود فکر همه چیز را کرده بودند و در اتاق فکرشان به خیال خود به جایی رسیده بودند که دیگر برسند به آن‌چه می‌خواهند.

دعوت از واعظی آشتیانی که به صورت کلی یک‌سال‌ونیم در مجموعه باشگاه استقلال در انتهای دهه ۸۰ حضور داشت و همیشه از فضای ناپاک فوتبال سخن می‌گوید اما ۱۴ سال است فوتبال را رها نکرده و از هر دری سخنی...! همین جناب بود که در آن روزها علیه سرمربی فعلی تیم ملی و سرمربی وقت استقلال به ایراد اظهاراتی عجیب پرداخت که باعث تنش‌های فراوان در فوتبال کشور شد و این شاید معجزه یک سال و نیم حضور در فوتبال باشد که فردی را به جایی می‌رساند که هر جا قرار است علیه وضع موجود (در هر بخشی و هر رده‌ای) موضعی بگیرند، او را از پشت درب جام جم صدا بزنند!

میهمان دیگر برنامه حمید استیلی بود که لابد و حتما باید بداند در فوتبال نتیجه‌گیری اساسا تضمین‌پذیر نیست. مثال زنده این موضوع، حذف تیم ملی امید تحت نظر وی به رغم وجود بازیکنان شایسته بود.

همچنین علی جوادی که در دوره‌های قبلی در سه نوبت با فدراسیون فوتبال قطع همکاری کرده دیگر میهمان حاضر در شو جمعه شب بود.

صرف نظر از توفقیات فدراسیون در یک سال و یک ماه اخیر در حوزه رفع تعلیق باشگاه‌های ایرانی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا، طراحی و اجرای قانون سقف بودجه و قوانین ناظر بر نقل و انتقالات به‌منظور سازماندهی و برقراری عدالت اقتصادی بین تیم‌ها، بازگرداندن میزبانی از تیم‌های عربستانی به کشورمان، رفع موانع موجود در مسیر ورود تکنولوژی وی‌ای‌آر، تسهیل در ورود بانوان به ورزشگاه‌ها در رقابت‌های داخلی، قرار دادن بند حمایتی در حوزه حق پخش باشگاه‌ها با توجه به مذاکرات متعدد با مجلس شورای اسلامی، رفع خطر محرومیت بین‌المللی به خاطر اتفاقات بازی تیم ملی مقابل لبنان در مشهد، تخصیص سه میلیون دلار بابت پروژه‌های فوروارد در فیفا که دو سال بود مورد بهره‌برداری قرار نگرفته و مغفول مانده بود، صعود تیم ملی نوجوانان به جام جهانی، قهرمانی‌های تیم ملی ساحلی و نتایج موفقیت‌آمیز فوتسال و... و نکته عجیب‌تر درباره عوامل پشت صحنه چنین رویکردهایی به فدراسیون فوتبال این است که آن‌ها حتی در فضای ظاهری هم قائل به تخصیص فرصت برابر رسانه‌ای نبوده و این‌چنین عداوت و کینه خود را بار دگر نسبت به رای اعضای مجمع فدراسیون فوتبال در روز ۸ شهریور ۱۴۰۱ نشان دادند. آنان که در بامداد سه‌شنبه منتهی به انتخابات فدراسیون و روزهای قبل از آن همه تلاش خود را برای به کرسی‌نشاندن حرف خود انجام دادند اما گویی از آن مثال معروف بی‌اطلاع بودند که وقتی خدا بخواهد، اگر همه بندگانش هم جمع شوند، امروز هم با لباسی دیگر و آب و رنگی متفاوت برنامه‌ریزی علیه فوتبال ملی و فدراسیون را استارت زده‌اند اما کیست که نداند در پشت پرده این خیمه‌شب‌بازی گلخانه‌نشین‌هایی قرار دارند که دوست داشتند فوتبال را اداره کنند اما این مجوز به آنان در دوره این مدیریت داده نشد!

از سوی دیگر، چرا دوستان که به بررسی برنامه‌ها و همچنین رضایت‌مندی افکار عمومی علاقه زیادی دارند، اجازه نمی‌دهند که در برنامه‌های متبوع‌شان فرصت نظرسنجی درباره میزان رضایتمندی مردم از برنامه محبوب‌شان انجام شود!؟ هنوز از آن روزهایی که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در هنگامه بازی‌های مهم و رویدادهای حساس یار دوازدهم تیم ملی بود زمان خیلی زیادی نگذشته اما قضاوت با مردم که آیا در این سال‌ها رسانه ملی، یار فوتبال بود یا نه!

ریاست محترم رسانه ملی چندی پیش در موضع‌گیری مسولانه نسبت به گفتمان یکی از مجریان تلویزیون اظهار ناراحتی کرده و گفته بود که بابت آن عذرخواهی کرد. بهتر نیست آقای مهندس جبلی خیلی زود و سریع به فکر عذرخواهی بخشی از زیر مجموعه خود از خانواده فوتبال باشند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۳
  • علی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    شوی قشنگی نبود چیزی درچنته نداشتند.
    • ف دال IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      شوخی می‌کنی دیگه؟! کاری به غرض و مرض کارشناس‌ها و کارناشناس‌های تیلویزون ندارم اما عملکرد فدراسیون تاج باعث می‌‌شه که یه بچه دبستانیِ نسبتا فوتبالی هم در انتقاد از تاج و باندش کلی چیز در چنته داشته باشه.. اصلا مگه جای دفاع هم داره عملکرد تاج؟؟؟
    • مانی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      برای اولین بار از صدا و سیما یک چیز درست و واقعی پخش شد با صحبت هایی که در آن برنامه شد کک افتاده تو جون فدراسیون
  • رضا FR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    موافقم بد یا خوب این تیم با این مربی ها میره آسیا و الان فقط و فقط باید حمایت کنیم. با وجود اینکه من خودم اصلا خوشم از قلعه نوعی نمیاد اما الان وقت حمایته. روز بازی تیم امید هم همین اتفاقات افتاد و خیابانی از دو روز قبل از بازی با هنگ کنگ شروع به تخریب تیم امید کرد. متاسفانه صدا و سیمای ما خیلی وقته جز تخریب و دشمنی با خودی هیچ کار دیگه ای انجام نمیده.
    • ف دال IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      درود؛ آقا رضا دقیقا از چی حمایت کنیم و چرا؟! یه عمره در هر زمینه‌ای که در این مملکت می‌خوای انتقادی، اعتراضی، چیزی داشته باشی، سریعا با یادآوری این نکته که در "شرایط حساس کنونی" جای هیچ حرف و بحث و گلایه‌ای نیست؛ یه برچسب معاندی، اغتشاش‌گری، چیزی می‌چسبونن بهت و صدات رو می‌بُرن. الآن هم که قربونش برم از وقتی که من یادمه محاله در این قریب به نیم قرن لحظه‌ای در شرایط حساس کنونی نبوده باشیم! فوتبال‌مون دقیقا همین حکایته. امروز جام ملت‌های آسیا رو پیش رو داریم، چند صباح دیگه مقدماتی جام جهانی و و و و و.. همیشه پیش رومون یه مسابقاتی هست و با فرمایش شما همیشه بایستی سکوت کنیم که مبادا حامی تیم ملی‌مون نباشیم! بزرگوار؛ با همین توجیهات چند ده ساله داریم خودمون‌و گول می‌زنیم که کره و بخصوص ژاپن اینطور ازمون سبقت گرفتن که دیگه تو آئینه بغل‌شون‌م نمی‌بینن‌مون. این دو تا که جای خود دارن؛ تیم‌های درجه 3 آسیا هم دارن جامون می‌ذارن. اگه موفقیت و پیشرفت می‌خوایم؛ تاوان و بهائی داره و شخصا حاضرم یک دوره جام‌جهانی و آسیائی و و.. رو کلا از دست بدیم اما با برنامه‌ریزی درست و اصولی این بنا رو از نو بسازیم.
  • بهزاد IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    چه مزخرفی میگن.شبکه ورزش حقیقت از زبان مردم داره میگه رای گیری کردن رییس فدراسیون تاج95درصد مردم قبول ندارن.ازهمون اول قبولش نداشتن.
  • خداداد مزارعیان IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    چون حرف حق زدند مسئولین فدراسیون خوششان نیامد بلدن بیانیه بدهند شرم اوره کوچکترین کشورهای حوزه خلیج چه امکاناتی دارند ایران بااین پیشینه چه داره خجالت بکشید بااین فدراسیون بروید بمیرید که ایران عزیز سربه زیره در امکانات ورزشی
  • هوادار فوتبال IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    خوب چرا فدراسیون فوتبال از نظر سنجی حرفی نزد که هیچ کس از تاج رئیس فدراسیون خوشش نمیاد چون در قرارداد ویلموس ضرر هنگفتی به بیت‌المال زده است و باید محاکمه شود
  • بلوچ IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    همه اتون مثل همید ، دست تون برای مردم رو شده و مردم مردم هم نکنید.
  • مهران IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    اردن که توان لازمو نداشت ، ایشالا قطر میترکونه
  • زیگزاگ IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    اون روزی که اساسنامه فدراسیون به طرز عجیبی برای خودی ها تنظیم شده بود باید این میزگرد رو تشکیل میدادید. الان هم نمیشه مشکلات پنجاه ساله فوتبال رو به یه نفر منسوب کرد.
  • عدالت خواه IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    مهدی تاج با دار و دسته اش، و با همکاری تیم پیروزی تهران فوتبال کشور رو ۲۰ سال به عقب برگرداند... تا دیر نشده و تو آسیا زنگ تفریح نشدیم بساط اینها رو جم کنید
  • بیخک جروق IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    نیازی به صدا و سیما نیست .هم میدونن تاج آدم فاسدی هست
  • پرسپولیس IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    نه خیلی خودت با عنایتی نتیجه گرفتی.بعد از ویلموتس فوتبال ایران داشت نفس راحت میکشید تا این آقا سروکله اش پیدا شد.اول با کیروش به فوتبال ایران ضربه زد بعد با عنایتی و حالا با گروهبان گارسیا.
  • کیروشی پور کثیف IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    با وجود تاج و فسادش، فوتبال ایران حالا حالاها روی آرامش نخواهد دید.
  • مجید DE ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    درود ، با توجه به بازیهای تدارکاتی تیم ملی ، و به عنوان کسی که ۵۰ سال در جریان فوتبال ایران و جهانم ، این تیم ملی نه به جام جهانی صعود خواهد کرد و نه در جام ملتها بین سه تیم برتر قرار خواهد گرفت، تنها نقطه قوت آن بازیکنانند ، که این نقطه قوت هم با این کادر مربیگری خنثی میشود.
  • سهیل IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    خب شما ها که بیانه دادید چکار کردید عنایتی با چه روزمه کاری آمد قلعه‌نویی امتحان پس داد چرا یا آقای افشاریان که کارش فقط گرفتن رشو از شهرداری یاسوج بود چه یا دیگر داورها اینها کجای فوتبال بودن. پس بدانید که. حقیقت تلخه نگران نباشید. نوبت شماها میشود
  • حسین شاکری بوشهری NL ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    آقای تاج! کلاهتو بنداز بالا. تو حالا باید در حبس باشی نه این که بیانیه پراکنی کنی! پرده ها که افتاد، امیدوارم مثل قبل خود را به تمارض و غش نزنی!
  • استقلال آبیته IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    آقای تاج دمت گرم میتونی مطمئن باش خداهم کمکت میکنه چون باید رو یه سری برنامه سازان بی برنامه از چرخه معیوب دور ریخته بشن فیتبال برتر چیزی ارش در نمیاد و در نیومده تا بحال...نودونودیها چه جورم
    • ف دال IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      دستکم ذره‌ای شرافت و وجدان داشته باش و خودت رو استقلالی جا نزن؛ کارمند رسمی باند سفت‌های اصفهونی.
  • ۶ اتیشه پرسپولیسی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    اره دیگه وقتی هم که میخوان از دزدیهای تاج و اقای سایلنت شله پزون حرف بزنند و به اصطلاح دزدیها و گند کاریهاشونو بر ملا کنند بالا دستی ها نمیگذارند و برای جوسازی تیم ملی رو بهانه می کنند که از گردن خودشان خارج کنند و گند کاریهای خودشونو بپوشونند
  • حمید IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    والله عجب از این فدراسیون بی در و پیکر..رو که نیست سنگ پای قزوینه...
  • ع IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    اقار‌فدراسیون فوتبال‌سو‌نبود‌واقعیتها‌را‌میگفتند‌کدام‌کارتون‌دل‌طول این‌مدت درست‌و‌اساسی بود‌فوتبال‌مماکت‌را‌به‌قهقهرا‌بردید‌‌اصولی‌کجای‌فوتبال‌مملکت‌بوده‌تمام‌ارکان‌و‌زیربناهای‌فوتباد‌رااز‌بین‌بردید‌خجالت‌هم‌نمیکشید‌ان‌نماینده‌مشهد‌وز‌همه‌مقصر‌تر‌که‌حتما‌از‌اصولی‌حمایت‌‌میکند‌که‌تا‌حالا‌مانده‌فوتبالیها‌کجا‌هستند
    • ف دال IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      موندم کدوم وقیح‌ترن؟! صداوسیمائی‌ها یا فدراسیونی‌ها (باند سفت‌های اصفونی!)
  • فروغِ تاجِ آهنگرِ ساکت IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    نکنه تاج خیال کرده گروهبان قندلی ژنرال شش ستاره و خودش تاج سر ورزش دنیاست که کسی بر ضدشان کودتا کند و یا صدا وسیمای میلی در حد کودتاست صدا وسیما فقط در این حد است که مجریانش روی آنتن زنده فحش بدهند و یا مدیرانش به فکر دایره باشند یا کوه نوردی کنند و یا پول بیت المال را خرج ساخت برنامه های درپیتی مانند فوتبال برتر میثاقی بکنند و کارشناسانش از دکل آدمهای معروف و مشهور و محبوب بالا بروند تا اسم و رسمی پیدا بکنند (فروغِ تاجِ آهنگرِ ساکت)
    • ف دال IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      درود؛ جالب‌ترین بخش ماجرا و این بیانیه اون قسمتش هست که رسانه‌ی میلی رو دعوت به برگزاری نظرسنجی کرده! آخه لامصب‌ها؛ بین شما (فدراسیونی‌ها) و تلویزیونی‌ها بایستی یه نظرسنجی یا به‌عبارت صحیح‌تر، انتخابات آزاد(!) بذارن و مردم مخیر باشن انتخاب کنن که بین فدراسیون فوتبال (تاج و دار و دسته‌ش) و صداوسیمای میلی کدوم‌یک نزدشون منفورتر هستن!
  • هموطن IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    جناب تاج بزرگترین اشتباه شما آوردن سرمربي سابق تيم ملي دلار ممكن را حيف و ميل نموديد و به سرمربي كه زحمت كشيد و تيم شانسي به صعود نداشت به تيم اول گروه تبدیل کرد کنار زدید بعد سرمربی فعلی دیشب دیدیم تیم در مقابل تیم درجه 4 آسیا چگونه. ریاست شما تامل برانگیز می باشد انتظار داريد براي شما دست بزنند ظلم تاواني دارد ظلم به سرمربي سابق تاوانش داريد...
  • جاوید IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    برنامه شبهای فوتبالی کاملا منصفانه و حرف دل مردم بود اگر این مهمانها از مدیریت فدراسیون فوتبال تعریف میکردن باید شک میکردیم
  • علی IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    این واعظ آشتیانی آمد استقلال انداختنش بیرون جالبه ادای آدم های باسواد در میاره فکر میکنه همه نمی فهمن فقط خودش حالیشه حالا خوبه هیچ تیمی هم بعنوان کارمند ساده هم نمی گیرتش اون استیلی یادش رفته چند هفته توی پرسپولیس بود انداختنش بیرون جالبه خودش تیم ملی دستش بود حذف کرد الان هم یکم بلندتر باهاش صحبت کنن گریه میکنه تمام بخاطر برنامه آبکی توتونچی این بخاطر پارتی بازی پدرش آمده شده مجری همه میخواهند ادای فردوسی پور دربیارن مجری که جرات نداره حرفی بزنه و فکر میکنه با تکون دادن دست و پاش موقع حرف زدن شده بچه فهمیده جان مادرتون ادا دربیارید مخصوصا اون آشتیانی هرجا رفته انداختنش بیرون عاشق پست و مقام و دیده شدنه
  • هوادار IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    هر چی در مورد فدراسیون فوتبال و فسادش بگن کم گفتن
  • ۵۴۶ IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    و گرگها به جان هم افتاده اند
  • ناشناس IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    چرا تیم ملی فوتبال با وجود افراد با تحربه آنقدر ضعیف و بد بازی میکند. این تیم در حد تیم درجه ۳ بازی میکند. لطفا فکر عاجلی بکنید و نگذارید مثل والیبال شود .
  • ایرانی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    دو گرو سروته یک کرباسند وهم صدا وسیما وهم فدراسیون بی عرضه ودنبال منافع خودشان هستند وقدمی برای مردم بر نمیدارنند
    • ف دال IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      درود؛ حکایت این‌ها، مثال اون مَثل قدیمی فارسی‌ست که می‌گه؛ "دیگ به دیگ می‌گه روت سیا[ه]؛ سه‌پایه هم می‌گه صَلِّی عَلی" / یکی (فدراسیون "تاج و باندش") از اون‌یکی (صداوسیمای میلیِ جبلی یا همون تریبون پایداری‌چی‌ها)، وقیح‌تر، منفورتر و طلبکاتر. البته این ضرب‌المثلِ عمیق و ثقیل به‌شکلی خودجوش و پیش‌دستانه دخالت سایر اعضاء باند سفت‌های اصفونی (بخصوص سردسته مستقرین در نصفی‌جهون و بزرگ‌بیانیه‌بنویس فوتبال‌فارسی یا همون جناب نه‌چندان ساکت) رو هم پیش‌بینی کرده و ماست‌خورش‌و گل گرفته!
  • ق ر IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    وقتی حق بخش باشگاه‌ها و تیم ملی نمیدهند چرا بینندگان صداوسيما باید چنین برنامه توجه کنند خودشان حق دیگران میخورند و مهمان دعوت میکنند تا احضار نظر کنند
  • شمسعلی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    بی شرم و حیایی ودروغگو بودن و دزد بودن شده آپشن..نه که خیلی تیم ملی زیبا و چشم نواز بازی کرده طلبکارم هستن..این قلعه نوعی دقیقا افتضاحه عطایی رو در تیم ملی والیبال تکرار میکنه و فوتبالم ب روز سیاه مینشونه..این باند مافیا کی از این فدراسیون برن خدا داند..وقتی رییسش پرونده باز فولاد داره و رییس شده خودت بخوان باقی فساد را
  • A IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    حرف حساب ومنطقی...
  • S GB ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    واعظ آشتیانی و حمید استیلی رو آوردند که هم قلعه نوعی و عنایتی و تیم ملی و نتیجه نگرفتن تیم امید رو با هم بکوبند این لنگیسم کجا که نیستند اما در زمان مایلی کهن و عابدینی و استیلی و کاشانی و قطبی و مهدوی کیا ودیگر لنگی ها از اینها هیچ جوابی نخواستند که چرا تیم ملی و تیم امید نتیجه نگرفتند
  • S GB ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    واعظ آشتیانی و حمید استیلی رو آوردند که هم قلعه نوعی و عنایتی و تیم ملی و نتیجه نگرفتن تیم امید رو با هم بکوبند این لنگیسم کجا که نیستند اما در زمان مایلی کهن و عابدینی و استیلی و کاشانی و قطبی و مهدوی کیا ودیگر لنگی ها از اینها هیچ جوابی نخواستند که چرا تیم ملی و تیم امید نتیجه نگرفتند
    • Ali IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
      واعظ آشتیانی که ازخودتان است لجنی ،چیه دردتان آمده که گفته اند عنایتی که یک صدم مربی اصفهانی ،محرم نویدکیا کارایی نداشت وندارد را میخواستند مانند مجیدی برایش رزومه بسازند ولی نشدونتوانستند،حرف آقای رضا حسن زاده که گفته بود درآسیا داوران ایرانی نیستن پس پرسپولیس نمی برد ،به جان خودتان افتاد تا بهتان ثابت شود که پرسپولیس درآسیا میبرد ولی این آبی گراها هستند که بدون داور ایرانی بردی ندارند چه قبلا همین واعظ آشتیانی ازکمیته تهدید وتطمیع داوران در استقلال صحبت کرده وبقولی افشا کرده بود اکنون بخاطر همان افشاگری که مانند یک جراح عضوفاسدرا بیرون کشید ودورانداخت افرادی چون تو به عوض سپاس ازاو ، وی را میکوبیدچراکه وی دستمزدی ازتان نگرفت ولی اگر چندین میلیارد میگرفت وبعدمیگفت هزینه کردم که فساد وافرادفاسدرا ازتیم استقلال دورکردم ،حالا حلوا حلوایش میکردید.
    • لنگ حقیر IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      احسنت دقیقا همینطوره ،اینها ۴دهه همه ی فدراسیون رو صاحب شدن همون واعظ هم لنگی بوده وهست .دورقبلی با خراب کردن پنالتی مهدوی کیا باچین ایران حذف شد وبه خاطر همون باخت که دلیلش هم بازیکنا ودستهای زیر پرده ی لنگی بود قلعه نوعی اخراج شد .حالا هم که بهترین نتایج رو گرفته دارن جرررر میخورن ،سواد که ندارن برن ببینن سابقه ی قلعه نوعی باتیم ملی دورقبلی چطور بود وحالا هم که چیزی که عیان است چه.....،آره فدراسیون مشکل داره الان ۴۰ساله مشکل داره همش دلال بازی شده به نفع پیروزی .خوب که شکست نیاورده تیم قلعه نوعی وگرنه فتوا میدادن قلعه نوعی مرتدِ . اونوقت تیم باشگاهیشون با کمکهای ایوری واونوری واز غیب وآفساید و...میان صدر جدول درصورتی که باید الان ۱۳سیزدهم جدول باشن . پس بهتره جوش نیارن اون عزیزان به خاطر قلعه نوعی وفکری به حال ناز کردنهای یحیی جون باشن وبه کار پرافتخارترین مربی ایران گیرندن. وعنایتی هم که به خاطر تفاضل گل تیمش سعود نکرد .مثل تیم استیلی ومهدوی کیا مرتب باخت نداد واوت بشه رده آخر گروه خودش بشع. پس دوستان سرخ بهتره به بردهای ملی پیاپی با سرورتون قلعه نوعی افتخار کنید ،نه اینکه هی ....
    • S US ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      مایلی کهن با قلعه مشکل و کینه قدیمی داره و گرنه محرم چه کارنامه ای داره سپاهان رو دیدی چه کرد هر کی بازیکن خوب بوده دلیلی ندارد حتمامربی خوبی بشه در ضمن از زمان بابا مسعود به این طرف خیلی تفاوت کردین که تابلو بود ثبات چند ساله مربی و بازیکن پول و پرداخت به موقع و حمایت‌های بسیار از جوانب مختلف باعث فینال آسیا رفتن شما شد آخه شاهکار هم که نکردین با پنالتی و بازی دفاعی که عاملش همون ثباته هستش نشون به این نشون که همین الان تیم استقلال به علت توفیق اجباری ناشی از خرید نکردن بازیکن و ثابت ماندن ترکیب سال قبل دارد نتیجه میگیرد که کمتر کسی فکرش میکرد پس ببین کار شما فراتر از داوری و حمایت‌های دیگر است اصل کار ثبات تیمی و خرید ستارها و مربیان خوب پرداخت به موقع پول هستش نه چیز دیگر
  • شیرازیو IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    اینا همش بازی سیاسیه بیچاره مردم
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    خدا یا این تاج را از سر فوتبال بدبختی مملکت بردار
  • نقی بهجت IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    تاج یکبار ویرانه ای ساخت و رفت. برگشته ویرانه را تکمیل کند و برود. از کدام خدا حرف می زنید خدای شما 92 هزار میلیارد تومان فولاد مبارکه است.
  • ع ق QA ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    نه اینها همه بد فقط ساکت و تاج و مظلومی و ماجدی و خطیر و قلعه نوعی و عنایتی خوبند خدا خودش ما را از شر شما تموم کنه باند
  • حسن IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    استیلی،مهدوی کیا،قطبی،کاشانی،مایلی کهن این آقایون هم تو کارشون موفق نبودن،چرا اسمی ازشون برده نشد؟فقط عدم موفقیت عنایتی این همه داستان درست کرده؟توانتقاد از تیم ملی هم رنگی،انتقاد میکنید؟!!؟
    • لنگ کثیف IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      داش داری شوخی میکنی یا واقعا درجریان نیستی، خب اونا که اسمشون روآوردی همه از فرشته های الهی درگاه حق وتیم حکومتی لنگ پولیس هستند وهم عنایتی عالی کارکرده هم قلعه نوعی .اینا از جای دیگه جوش آوردن گیردادن به افراد استقلالی بقیه حرفهاشون هم بهونس .وگرنه همه میدونن تاج ودارودستش چه کارهای بزرگی برای پیروزی کردن ومیکنن داورها روهم که دربست دراختیار دارن تا آخر لیگ ویه قهرمانی پلاستیکی دیگه ،
  • پدرام CA ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    راستی از ساختمون فدراسیون فوتبال و سه دنگ ساختمون پرسپولیس چه خبر؟ بیخود نبود شیخ سلمان داشت از شادی ملق میزد وقتی دید شماها دارید برمیگردید به فدراسیون. برای همینه که حالا کاندیداتون کرده برای فدراسیون سال! به خوبی میدونه که تا شماها باشین خیال عربها راحته و ایران نمیتونه دوباره آقای فوتبال آسیا بشه.
  • طرفدار IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    بهتره بابا مسعود که متخصص در امر کا پ دهی به جای تاج بر گرده
  • امیر IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    تاج خیلی باحالی موففیتهای فوتسال و نوجوانان وغیره که ربطی به تو و کس دیگه نداره و از قبل هم سطحشون همین قدربوده رو به نام خودت میکنی وشکستهایی که باعث و بانیش تو هستی رو گردن نمیگیری تاج تو یه وقیح به تمام معناهستی خیلی کثیفی دست کثیفت رو از سراین فوتبال بردار از وقتی که سروکلت توفوتبال ایران پیدا شده وضعیت بد فوتبال رو اسفناک کردی توبیشتر به درد این میخوری که جلوی رستورانها بایستی ومشتری جذب کنی دلیلشم اینه که به لباس احتیاج نداری چهره خودت خوراک اینکاره‌. دزد
  • هادی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    هیچ بقالی نمیگه ماست من تُرشه.
  • ایرانی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    متاسفانه ما تو مملکتی زندگی میکنیم که ورزش اولویت ده هزارم هم نیست . اگه چهار نفر هم میان یک حرفی میزنند بدونید دنبال منافع و رانت خودشون هستند .فوتبال لیستها هم همه دنبال پول . این وسط مردم بیچاره که حرص میخورند بخدا دیگه غیرت و تعصب برای اینها به پشیزی ارزش نداره.فکر نون باشید برای بچه هاتون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی