تصمیم مشترک ایران و عربستان برای بازی سپاهان – الاتحاد/ AFC موافقت می‌کند؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو فدراسیون فوتبال ایران و عربستان از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کردند که دیدار سپاهان و عربستان که در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد، مجددا تکرار شود.

در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا سپاهان ایران در حالی در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان میزبان الاتحاد عربستان بود که این بازی به دلیل ترک ورزشگاه از سوی باشگاه عربستان لغو و با گزارش ناظر بازی پرونده آن به کمیته انضباطی AFC ارسال شد.

بعد از این موضوع حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه ایران از توافق دو کشور برای تکرار این دیدار خبر داد و عنوان کرد: به AFC توصیه می‌کنیم حتماً در خصوص این اتفاقی که افتاده بر مبنای فنی نظر دهد.

یک مقام مطلع در فدراسیون فوتبال اطلاع داده که فدراسیون فوتبال ایران و عربستان توافق کرده‌اند و تمایل دارند که دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان تکرار شود. درخواست دو فدراسیون به اطلاع AFC رسیده و حالا باید منتظر بود و دید که با توجه به تمایل دو فدراسیون، کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دیدار سپاهان و الاتحاد چه تصمیمی خواهد گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    سپاهانیم خیلی بعیده تکرارشه رأی۳هیچ الاتحاده
  • جلیل IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    الاتحاد اوکی ۳امتیاز رو گرفته که ورزشگاه رو‌ول کرده برگشته حالا بیاد خودش به فدراسیون آسیا پیشنهاد بده تکرار بشه عیب ندار اینها دنبال همین داستانها هستن فوتبال ما نباید بهونه دست اینها بدن مگه خوده فدراسیون آسیا اجبار کنه. تیم الاتحاد رو به تکرار بازی وگرنه غیرممکنه اینها کناربیان حتا اگه بدونن بااین بازیکن ها بازی رو میبرن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی