نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
چاقوکشی در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران!/ یک نفر بعد از صحنه‌های زشت و غیر ورزشی استعفا داد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درگیری در مسابقات قوی‌ترین مردان ایران سوژه رسانه‌های ورزشی شد.

روز جمعه و در پایان دو روز رقابت ورزشکاران‌ در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم مسابقات قوی‌ترین مردان قهرمانی کشور در سالن شهید چمران تهران، نفرات برتر در دسته‌های جوانان و بزرگسالان مشخص شدند.  

اما در جریان برگزاری یکی از آیتم‌های این دوره از رقابت‌ها، یکی از ورزشکاران شاخص نسبت به عملکرد یکی از داوران حاضر در این مسابقات شدیدا انتقاد داشت که این موضوع به درگیری شدید میان آن‌ها منجر شد.

در ادامه طرفداران این ورزشکار نیز وارد معرکه شدند و درگیری شدیدی میان دو طرف به‌وجود آمد که در این میان در دست برخی از این افراد نیز سلاح سرد دیده شد.

در نهایت پس از بروز صحنه‌های زشت و غیر ورزشی در جریان این رقابت‌ها که باعث وقفه در برگزاری مسابقات شد، با ورود مسئولان برگزاری رقابت‌ها بار دیگر مسابقات از سر گرفته شد.

طبق شنیده‌ها این اتفاق در کنار وجود مشکلات میان رییس کمیته قوی‌ترین مردان و مسئولان فدراسیون بدنسازی باعث استعفای محمود قراچورلو از سمت ریاست کمیته قوی‌ترین مردان ایران شد.

وی در اعتراض به بی‌توجهی فدراسیون بدنسازی به وضعیت کمیته قوی‌ترین مردان از سمت خود کناره‌گیری کرده و این موضوع را نیز در جمع حاضران در مسابقات اعلام کرده است.

مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در سال‌های اخیر همواره با اتفاقات تلخ و ناخوشایندی از ضرب و جرح و چاقوکشی همراه بوده است.

در ادامه همین مطلب بخوانید: قوی‌ترین مرد ایران مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی