نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
ملاقات شبانه استقلالی‌ها با پروین/ بازی با هلند یادته علی جان؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تعدادی از چهره‌های سرشناس استقلالی هم به ملاقات اسطوره پرسپولیس رفتند.

علی پروین اگرچه اسطوره پرسپولیس است اما  می‌دانند که با استقلالی‌ها هم رابطه خیلی خوبی دارد به همین خاطر وقتی در بیمارستان بستری شد، تعداد زیادی از افراد سرشناس آبی پوش و مدیران این باشگاه برای عیادت او راهی شدند. نصرالله عبداللهی سرمربی اسبق آبی‌پوشان پایتخت و رفیق ۵۰ ساله علی پروین هم بر بالین او حاضر شد.

علی پروین با دیدن نصرالله عبداللهی از پیکارهای انتخابی المپیک ۱۹۸۰ مسکو شروع کرد و گفت: نصی! یادته اونجا چه شرایطی داشتیم؟ چه تیم خوبی داشتیم. به المپیک هم صعود کردیم اما نرفتیم. البته برای برگشتن از سنگاپور دچار مشکل شدیم و چند بار هواپیما عوض کردیم تا بالاخره به تهران رسیدیم. یادش بخیر مجبور شدیم از سنگاپور یکی دوتا مسیر عوض کنیم تا برسیم به دبی و از اونجا به سمت تهران پریدیم.

نصرالله عبداللهی هم با آرزوی سلامتی برای علی پروین به خاطرات جام جهانی آرژانتین اشاره می‌کرد و گفت: قبل از بازی با هلند یادته علی جان؟ می‌گفتی من تا حالا در زندگی ام تکل نزده‌ام اما در این بازی تکل هم می‌زنم تا روحیه بقیه بچه‌ها بالاتر بره. برای اون بازی خیلی به ما روحیه دادی. یادم میاد که هلندی‌ها یوهان نیسکنز را مامور ویژه کرده بودند تا با تو داخل زمین حرکت کنه و من تو من بشه.

علاوه بر نصرالله عبداللهی،، حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه که سابقه حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال را دارد نیز به ملاقات علی پروین رفت و با استقبال گرم این چهره پرسپولیسی مواجه شد. آصفی برای علی آقا آرزوی سلامتی کرد و تاکید داشت خاطرات خوبی که این چهره بزرگ برای فوتبال ایران ساخته را هرگز فراموش نمی‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    علی سلطان سلطان قلبهاست ایشون وناصرخان وروشن وقتی مجسم میکنی بهترین وباوقار ترین روزای عمرمون در ذهن مرور میشه دوست داریم در اون خاطره ها برای همیشه بمانم یاد اون روزا آدم در بستر خوابیده را هم بیدار وشاداب میکنه زنده باشی علیآقا
  • جمال جمالی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    من یه تاجی با تعصب هستم، ولی علی پروین رادوست دارم جدم برهان عالی کمکش کنه،
  • سعید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    براعلی‌ آقا پروین‌ و عمو نصی‌‌ نصرالله عبداللهی ‌‌و اقای‌ اصفی‌ و همه‌ی بزرگان ‌‌ بامعرفت فوتبال ایران‌ آرزوی سلامتی ‌‌بهروزی داریم‌ خداوند‌ سایه‌‌بابرکتشان‌ رابرسر‌ فوتبال ما‌ نگه‌‌داردو درود بر خانواده های گرامیشان‌‌
  • بهرام IT ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    علی آقای پروین اسطوره واقعی فوتبال ایران هم از لحاظ فوتبالی و هم از جهات اخلاقی و انسانی بسیار ارجمند بوده و هست و همه ملت و مملکت هم همیشه به ایشان احترام میگذارند،استقلال و پرسپولیس نداره علی پروین و حسن روشن و همینطور مابقی هم دوره هایشان بسیار عزیز هستند.
  • علی امینی بازرگان IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    طرفدار تراکتور هستم اغراق نمیکنم سطح فوتبال علی پروین بالاتر از اروپا بود در میدان یک کامپیوتر بود امکان نداشت اشتباه بکند دریبل شوتهای دقیق ضربه آزاد های بی نظیر و زیبا پاس بی اشتباه ...بطوریکه اروپاییها برای مهار او بازیکن انتخاب میکردند یاشاسین علی پروین و دایی.
  • تاج افتخار ایران TR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    آرزوی سلامتی برای علی پروین وطول عمر برای ایشان و همه پیشکسوتان فوتبال
  • شاهین IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    هر چقدر هم که هیاهو بکنید!هر چقدر هم ننه من غریبم بازی در بیاورید!هر چقدر هم که شلوغ بازی در بیاورید!هر چقدر هم که آب را گل آلود کنید! هر چقدر هم که حاشیه حتی برای خود از روی عمد بوجود بیاورید! هر چقدر هم که مافیای رسانه را بران دارید که تمام اخبار کشور را پُر از اخبار هیاهوهایتان و مثلا مشکلاتتان بکنید! هر چقدر هم برای رد گم کردن و جواب ندادن به افکار عمومی اخبار جعلی و مشکلات جعلی و قهر و آشتیهای جعلی درست کنید! باید در دادگاه وجدان و افکار عمومی و کلیهُ هواداران و طرفداران فوتبالی همگیتان از جمله باشگاه لنگیان مدیریت لنگ سر مربی لنگ(بعلت حاشیه جعلی جدید و قهرش)فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و کمیته داروران مخصوصا برادر افشاریان(با احترام اسکول)جوابگوی حقهای خورده شده تیمهای لیگ برتری از جمله آلومینیوم اراک و ذوب آهن و گل گهر سیرجان بخاطر ۹ امتیاز ناقابلی که هاپولی و خورده اید باشید و هیچ عذری از جمله من قهرم تو آشتی و حاشیه سازی جدید برای منحرف کردن ذهن مردم و فرار از واقعیت حق خوریهاتان نیست؟ چون خیلی بیشتر از حقتان امتیاز هاپولی کردید که لیاقتش را ندارید لنگیان بیکلاس حق گل‌ گهر خور
  • ح ر IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    پــرویـــن محبـوب بـــــود، دیگه نیست
  • رضا IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    درستش هم همینه. بجای توهین کردن به هم احترام بگذارید. کوری بخوانید ولی توهین نکنید. آخرش همین دوستیها میماند و افسوس گذشته.
  • آبی آسمانم آبی...دریام آبی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    آرزوی سلامتی برای سلطان فوتبال این مملکت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی