توصیه مهم نکونام به چپ‌پای استقلال/ این بازیکن به جام ملت‌های آسیا می‌رسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

از جمله ستاره‌های تیم استقلال در فصل جاری لیگ برتر ابوالفضل جلالی است که به نظر می‌رسد دوباره می‌خواهد به تیم ملی برگردد.

ابوالفضل جلالی مدافع چپ ۲۵ ساله شمالی تیم استقلال این روزها در تمرینات این تیم یکی از آماده‌ترین بازیکنان استقلال به شمار می‌رود.

جلالی در هر ۵ دیدار استقلال در این فصل به میدان رفته که در ۴ مسابقه از ابتدا در ترکیب آبی پوشان حضور داشته است. ۳۶۷ دقیقه حضور در جمع شاگردان جواد نکونام مشخص می‌کند این بازیکن یکی از نفرات مورد اعتماد سرمربی این تیم بوده است، هرچند که جلالی در دیدار مقابل مس رفسنجان فرصت کمتری برای حضور در میدان پیدا کرده اما او در دیدار دوستانه مقابل یک تیم دست سومی پیام تهران موفق شد زننده یکی از دو گل برتری استقلال باشد.

افراد حاضر در محل برگزاری مسابقه درباره عملکرد جلالی و صحبت‌های او با جواد نکونام خبر دادند سرمربی آبی‌ها به این بازیکن شمالی‌اش گفته همانطور که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضوری موفق داشته می‌تواند با همین روند خودش را کاندیدای حضور در جام ملت‌های آسیا نیز بکند.

یادآور می‌شود؛ ابوالفضل جلالی در ۲۵ دقیقه پایانی دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا در جام جهانی قطر حضوری موفق داشت و تحسین اکثر کارشناسان فوتبالی را برانگیخت. این بازیکن پس از بازگشت از جام جهانی به دلیل بی‌توجهی ساپینتو و عدم اعتماد او به حضورش در ترکیب استقلال، نتوانست خیلی برای این تیم به میدان برود.

جلالی فصل گذشته به طور کلی از مجموع ۳۰ مسابقه در ۱۵ دیدار به میدان رفت که تنها در ۶ مسابقه از ابتدا در ترکیب آبی‌ها حضور داشت. ۶۰۷ دقیقه حضور در ترکیب استقلال در فصل بیست و دوم لیگ برتر موجب شد تا این بازیکن حالا در فصل جدید فوتبالی خیلی مورد توجه کادر فنی تیم ملی قرار نگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پدرام CA ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    پاشنه آشیل تیم ملی در دفاع چپه. تواناییهای که رضاییان و صادق در راست یا خلیل زاده و پورعلی و کنعانی و دانشگر در قلب دفاع دارند رو نه حاج صفی و نه محمدی و نه حتی نور افکن ویا زکی پور در چپ از نظر خصوصیات دفاعی ندارند.امیدوارم به جلالی این فرصت داده بشه. امیری و جلالی شاید تنها انتخابهای عاقلانه برای این پست باشند
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    به نظر من از کیسه بازیکن دعوت نکنن بهتره
  • محسن IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    حاج صفی خلیل زاده جایشان را به جوانتر ها مثل جلالی و مجید حسینی محبی در سمت راست بهتر عمل میکند قایدی هم بازیکن خوبیه برای تیم ملی
  • اسماعیل IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    که از شما لنگیهای بی خاصیت نظر خواست جلالی از همه دفاع حال حاضر تیم ملی بهتر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی