نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بازیکن استقلال: تلاش می‌کنم به پرسپولیس بروم/ ببخشید نباید خوشحالی می‌کردم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس روز گذشته دومین گل خود در رقابت‌های لیگ یک برای استقلال ملاثانی به ثمر رساند.

احسان علوان‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، روز گذشته و در جدال با تیم سابقش گل زیبایی را به ثمر رساند و باعث شد شاگردان سلیمانی با امتیاز به خانه بازگردند.

علوان‌زاده درخصوص شرایط بازی و حضور مجدد در مسجدسلیمان گفت: دربی دیروز یک بازی بسیار خوب و تهاجمی بود و هر دو تیم در سطح بالایی بازی کردند، می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ ولی این اتفاق نیفتاد. ما در ضربات آخر کمی بی‌دقت بودیم و اگر کمی شانس با ما یار بود، سه امتیاز را کسب می‌کردیم و با دست پر به خانه بازمی‌گشتیم.

وی افزود: یک خسته نباشید هم به تیم نفت مسجدسلیمان بابت تیم خوبی که دارند می‌گویم، گل دیروز هم تقدیم به شهید ابراهیم هادی کردم و بعد از گل من تحت تاثیر بازی قرار گرفتم و نباید خوشحالی می‌کردم چون نفت تیمی بود که سکوی پرتاب من بود و از آنجا به پرسپولیس رفتم و از این تریبون از هواداران مسجدسلیمانی عذرخواهی می‌کنم و در ادامه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

هافبک استقلال ملاثانی ادامه داد: این فصل خدا را شکر تا اینجای کار خوب بوده و توانستم ۲ گل به ثمر برسانم، ولی باید تلاش بیشتری داشته باشم تا به جایگاه خودم برگردم، امسال لیگ یک سطح بالایی دارد و تمام بازی‌ها سخت هستند ما باید بتوانیم به عنوان یک تیم مدعی به جدول برگردیم و بازی‌ها را با پیروزی به پایان بگذاریم و خود را به جمع مدعیان بالانشین جدول برسانیم.

او در ادامه گفت: حضور در پرسپولیس یکی از اتفاقات خوب زندگی من بود و کار کردن با آقای برانکو که من از ایشان نکات زیادی یاد گرفتم و همیشه به بنده لطف داشتند در آن مقطع سن کمی داشتم و نتوانستم توانایی‌های خودم را به نمایش بگذارم و آن زمان پرسپولیس در بهترین حالت ممکن قرار داشت، ان‌شاءالله با بازی‌های خوب بتوانم دوباره به لیگ برتر و پرسپولیس بازگردم.

علوان‌زاده در پایان گفت: من با مربیان ایرانی زیادی کار کردم و از فن بالایی برخوردار هستند و باید به آنان اعتماد بیشتری بشود، در آخر هم تشکر می‌کنم از هم‌تیمی‌های عزیزم که از من حمایت می‌کنند و امیدوارم مسئولین استان خوزستان به تیم ما نگاه بیشتری داشته باشند و کمک حال این تیم باشند چون این تیم سکوی پرتاب بازیکنان خوزستانی است.

بیشتر بخوانید: بازیکنان سرشناس استقلال و پرسپولیس در لیگ آزادگان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • سجاد جوانمردی FR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    انشاالله که احسان جان هر جا هستی سالم وسرحال باشی و موفقیت تو از خداوند متعال آرزو میکنیم پسر سرخ دل
  • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    خوش بحال لنگیا...چون قرار بهترین بازیکن لالیگا بردگرده به تیمشون، مبارک باشه لنگیان بیکلاس بازیکن خوبتون داره میاد 😃😃 لنگیان،، لنگتان وبازیکن خوبتون و امتیازات مفتکیتون مبارک باد!!
    • مزدک IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      بهترین بازیکنان ایرانی در اروپا مال سرورتون پرسپولیس بودن وهست
  • کیسه کش حقیر US ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    کیسه کشا فقط نگاه کنند وقتی گفتن العین قایم بشن 😜😜😜😜
    • علی اهوازی RS ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      الغرافه و قشقایی و فتح ههههههه
  • هدایت فارسی نسب IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    سلام ..‌همین کری هاتنش به همراه داره الان بدبختی ماچیزدیگریست فوتبالیستهادارن بخورند بپوشند.کی بیادکی بره تأثیری برزندگی ماهانداره کمی بخودبیاییم.لنگ.کیسه.ودیگران منوتورانمیشناسن
  • سهراب IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    یجایی تو همین خبر ورزشی یه چیزی خوندم از یکی از کاربرا یه شعری نوشته بود که میگفت: ما را به رخت و چوب شبانی فریفته اند.......... این ‌گرگ سالهاست که با گله آشناست......... میخواستم به این کاربر عزیز بگم این شعر اینجورش خیلی بهتر: ما را به رخت و چوب شبانی فریفته اند....... این لنگ، این لنگ و این لنگ سالهاست که با گله آشناست...... فکر کنم این درستتر باشه چون فعلا که این لنگیانن که با پارتی بازیها و تبانیها و باند بازیها هی میزنن زیر میز بازی و همه اعداد و ارقام و امتیازات لیگ برتر رو بهم میزنن!! مخصوصا امتیاز تیم آلومینیوم بخت برگشته و ذوب آهن و گل گهریا بیچاره که حقشون تو روز روشن خوردن و به ریش همه خندیدن.... چقدر زشت و ناجوانمردانه است این رفتار فوتبالی ناپاک و ضد فوتبال تیم لنگ با ۱۵ تیم لیگ برتری!! حالا هی الکی جنجال و شلوغ بازی در بیارید لنگیا بیکلاس حق گل گهر خور... گلممد رو شب از طرف ما ببوسین بلکه برگرده سر تمرین تیمتون لنگیان عزیز بیکلاس
    • پرسپولیس کبیر IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
      آقا سهراب عزیز مطلبت خیلی طولانی بود حوصله نداشتم کامل بخونم به این دلیل که هوچی‌گری در رگ و ریشه شما سالیان ساله که هستش و خواهد بود شما دم از زیر میزی و پارتی بازی نزن که پروندتون خیلی سیاهه اصلا نمیدونم راجبه کدومش صحبت کنم یه دوغ وردا و تو افق محو شو اینجوری خیلی دراماتیک تره .
  • آرش IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۴
    باسلام شمایی که این همه پرسپولیس رامی کوبی وباالفاظ ناشایست تیم راصدامیزنی،بهترنیست کمی به همدیگه احترام بذاریم ورعایت حال همدیگه رابکنیم کری خواندن خوبه امابه شرطی که حرمتهاراحفظ کنیم.موفق باشید
    • آرام IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
      والله همش لنگه که بد دهن هستن تاج همیشه با اصالت و با شخصیت هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی