نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کیلیان امباپه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشنهاد جدید باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای تمدید قرارداد کیلیان امباپه به زودی ارائه خواهد شد تا وضعیت ستاره فرانسوی مشخص شود.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در حال ارائه پیشنهاد نهایی برای حفظ کیلیان امباپه است و پس از این که در شروع فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ تصمیم جدی برای فروش این ستاره داشت، حالا موضع خودش را در مورد ملی‌پوش فرانسه تغییر خواهد داد.

قهرمان لیگ ۱ فرانسه از رفتن امباپه به صورت مجانی در پایان قراردادش اجتناب خواهد کرد، اما در حال حاضر شانس‌شان برای رسیدن به این هدف کاهش یافته است.

با وجود این که مالک پی‌اس‌جی پذیرش هرگونه پیشنهاد از سوی عربستانی‌ها برای انتقال امباپه به خاورمیانه را رد کرده است، رئال‌مادرید همچنان اطمینان دارد که انتقال رایگان این بازیکن را با توافق احتمالی در ژانویه نهایی خواهد کرد.

طبق آخرین خبری که نشریه «اسپورت» منتشر کرده، پاری‌سن‌ژرمن آخرین تلاش خودش را برای حفظ امباپه با پیشنهاد تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۵ خواهد کرد. این پیشنهاد شامل یک بند خروج در سال ۲۰۲۴ است که در صورت راضی نشدن امباپه برای ماندن بعد از آن تاریخ در قرارداد گنجانده خواهد شد. البته با این اصلاحیه که هزینه انتقال او بسیار پایین‌تر از قبل خواهد بود.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در صورتی که پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی ستاره این تیم رد شود، سعی خواهد کرد که در ژانویه امباپه را بفروشد، اما باشگاه رئال‌مادرید به‌عنوان بزرگ‌ترین مشتری او می‌خواهد برای این انتقال تا ژانویه صبر کند.

بیشتر بخوانید: سبقت امباپه از مسی و رونالدو/ کیلیان جوان، بهتر از دو فوق‌ستاره فوتبال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی