نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بازی سپاهان - الاتحاد کجا برگزار می‌شود؟/ از الان به‌فکر باشید تا روز مسابقه دنبال ریش سفید نگردید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر آمده که قرار است بازی سپاهان و الاتحاد تکرار شود. خبری خوب که یک سوال را در پی دارد...

این خبر که فدراسیون فوتبال و دستگاه دیپلماسی کشورمان اجازه ندادند حق تیم سپاهان و فوتبال ایران پایمال شود، خبر بسیار خوبی است و جای تقدیر و تشکر دارد.

عربستانی‌ها انگار هنوز در حال و هوای ۷ سال گذشته به سر می‌بردند که ورزشگاه نقش جهان را بدون بازی ترک کردند و حالا قرار است این مسابقه در یک شهر دیگر تکرار شود.

اما یک سوال؛ ورزشگاه استانداردی که لیگ قهرمانان را میزبانی کند به جز آزادی و نقش جهان کدام است؟

این دو ورزشگاه ما برای بازی‌های لیگ قهرمانان این فصل تایید شدند. می ‌دانیم که نساجی هم در آزادی بازی می‌کند، ورزشگاهی که چمن آن در بازی اول پرسپولیس با النصر حسابی خبرساز شد.

ورزشگاه نقش جهان مشکل چمن نداشت اما می‌دانیم که سایر ورزشگاه‌های ما کم و بیش با این مشکل دست به گریبان هستند. البته که تمام مشکل فقط چمن نیست!

در ذهن فوتبال دوستان تنها دو گزینه وجود دارد؛ ورزشگاه شهدای اهواز و ورزشگاه امام رضا مشهد که به احتمال زیاد سپاهان در یکی از این دو ورزشگاه میزبان الاتحاد خواهد بود.

اینجا هم نگرانی‌هایی به وجود می‌آید. میزبانی از لیگ قهرمانان آسیا تابع شرایطی است و همه می‌دانیم که در مشهد امکان مهیا کردن تمام خواسته‌های AFC وجود ندارد!

و در اهواز هم شاید از همین بابت به مشکل بخوریم. امیدواریم از حالا تا روز برگزاری این مسابقه مسئولان هر ورزشگاهی که قرار است میزبان این بازی باشد، شبانه روز بکوشند تا دوباره بهانه‌ای دست تیم حریف و AFC ندهند و مجبور نباشند روز مسابقه در حضور هزاران هوادار دنبال ریش سفید بگردند!

در همین ارتباط بخوانید: AFC تکلیف بازی سپاهان - الاتحاد را مشخص کرد/ پایان نگرانی‌ها و خطر ۳-هیچ به سود نماینده سعودی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی