سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
۶ |
۰
رقم قرارداد ستاره استقلال با تیم ازبکستانی مشخص شد
منبع: فرهیختگان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عریزبک آمانوف با رقم قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری به نسف قارشی پیوسته است.

عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی سابق تیم فوتبال استقلال از این تیم به فیفا شکایت کرده است. فدراسیون جهانی فوتبال شهریورماه گذشته رأی این پرونده را اعلام و به باشگاه استقلال ابلاغ کرد که براساس آن در این رأی، باشگاه استقلال به پرداخت ۵۱۲ هزار دلار بابت قرارداد آمانوف محکوم شده است. آمانوف ۱۱۲ هزار دلار برای فصلی که در استقلال بازی می‌کرد به همراه ۴۰۰ هزار دلار از قرارداد امسالش را طلب کرده است. درخصوص این بازیکن ازبکستانی که این روزها در میانه زمین باشگاهش در ازبکستان یعنی نسف قارشی در رقابت‌های آسیایی می‌درخشد، گفتنی است در ابتدای فصل‌جاری در لیگ ازبکستان با قراردادی به مبلغ ۱۶۰ هزار دلار راهی تیم ازبک شده است. درواقع این اتفاق به اندازه همین رقم یعنی ۱۶۰ هزار دلار به سود استقلالی‌ها شده؛ چراکه این رقم از مطالبات ۵۱۲ هزار دلاری استقلال به این بازیکن ازبکستانی به‌عنوان مابه‌التفاوت کسر شده و چیزی در حدود ۳۵۰ هزار دلار به این بازیکن تعلق خواهد گرفت. 

البته درصورتی که اثبات شود این بازیکن نوتیس‌های خود را در قالب ایمیل به‌جای باشگاه استقلال، به ایمیل دیگری ارسال کرده است این اتفاق باز هم می‌تواند به‌نفع باشگاه ایرانی در قبال پرداخت مطالبات آمانوف تمام شده و مطمئنا باز هم از رقم درخواستی وی با توجه به جرایم احتمالی کسر خواهد شد. آمانوف درحالی با رقم قرارداد ۱۶۰ هزار دلاری به نسف قارشی پیوسته که وی در نیم‌فصل بیست‌ودوم طبق قراردادی ۳۰۰ هزار دلاری برای هر فصل به مدت دوونیم فصل به استقلال پیوسته بود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اسنپ کاپ IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    مدیران نالایق استقلال
  • محمدطاها IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    حیف شد به راحتی این بازیکن رو از دست دادیم واقعا بازیکن باکیفیت و خوبی بودفقط حسرتش برامون موند، باشگاه تو بدترین حالت میتونست با دادن به موقع پول آمانوف و بی توجهی نکردن به نوتیس هاش از فروشش به تیمهای دیگه در آمد زایی کنه اما ترجیح دادن خیلی راحت پشت عدم اعتماد فنی ساپینتو به آمانوف قایم بشن و استقلال رو تو شرایط فعلی که تو پرداخت حق و حقوق بازیکنا هم در تنگا است دچار بحران مالی کنن متاسفانه استقلال چند ساله تو چنگال مدیران بی لیاقت گرفتار شده‌..
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    حالا خوبه اونا مثل کیسه قرارداد چهل میلیونی نمینویسن😂😂
    • تاج کبیر سرور لنگ حقیر IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      لوکادیا و شیخ و پریرا قراردادشون به اندازه کل بازیکنا تاج بودش👌🏻🤪🤪
  • علیرضا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    چقدر پول حیف و میل میشه بخاطر سو مدیریت حیف از جوانان با لیاقتی که به خاطر چرخه معیوب مدیریتی نظام دارند قربانی می‌شوند وفقط یک عده گزینش شده میتوانند در راس کار قرار بگیرند
  • علیرضا IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    چقدر پول حیف و میل میشه بخاطر سو مدیریت حیف از جوانان با لیاقتی که به خاطر چرخه معیوب مدیریتی نظام دارند قربانی می‌شوند وفقط یک عده گزینش شده میتوانند در راس کار قرار بگیرند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی