نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
۵ |
۰
تصمیم نکونام درباره کاپیتان استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به حضور روزبه چشمی در اردوی تیم ملی فوتبال برای برگزاری مسابقه مقابل قطر در تورنمنت اردن شرایط برای ملی پوشان آبی تا حدی متفاوت خواهد بود.

قرار است کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان پس از پایان تورنمنت اردن به تهران برگردد. به همین خاطر قرار است در تمرین فردای استقلال وضعیت بازیکنان ملی پوش این تیم مورد بررسی قرار بگیرد. یکی از این بازیکنان که در اکثر بازی های قبلی استقلال نیز جزو مهره‌های اصلی این تیم به شمار می‌رفته کاپیتان دوم استقلال روزبه چشمی است.

هافبک دفاعی ۳۰ ساله آبی پوشان با ۱۹۴ سانتی‌متر قد و ۸۰ کیلوگرم وزن در ۴ مسابقه قبلی استقلال از مجموع ۵ بازی، ۳۶۰ دقیقه به طور ثابت در ترکیب آبی‌ها به میدان رفته است. اما اینکه آیا چشمی شرایط همراهی استقلال از ابتدای بازی مقابل هوادار را دارد یا نه در تمرین فردا و صحبتی که نکونام با کاپیتان دوم تیم آبی پوشان خواهد داشت مشخص می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    کیسه که با تبانی از قبل هوادار را برده دیگه چه دلیلی داره به فکر اینا باشه
    • مهدی تاجی US ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      واااای خدای من ببین طرف دار کدوم تیم داره از تبانی حرف می زنه این نهایت هوچیگری تیمی که الان باید تو جدول خییلی بالا باشه با امتیازات به حق 8تم جدول باشه با ناداوری تمام اول بعد از تیم بزرگ سپاهان به دلیل رد کردن سخف قرارداد چهار امتیاز کسر میشه بعد از لنگ یک امتیاز این تو کدوم قانون نانوشته هست. بعدشم دیگه تمام مقامات کشور رو براتون به خط کردن که یحی هر دفعه قهر کن مشکل مثلا مالیتون حل بشه. از گرفتن وام های کلان تو کشور که پس داده نشده لنگ اول پول بیت المال خورده کسیم کاریشون نداره. بیرانوند فقط ادا درآورد که به خاطر پولش که لنگ نداره بده و قرارداد بیشتر می خواد بیاد استقلال تیتر تمام اخبار تلوزیون شده بود بیرانوند که چرا باید تیمشو ول کن بعد شبانه به حسابشون 150ملیارد واریز می کنن ولی دوتا از مهره های کلیدی تیم ما که نیاز زیادی بهشون داشتیم رفتن حتی یک بار کسی حرفی نزد ازشون تا هرچقدرم تونستن به تیم ضربه زدن. رئیس فدراسیون تاج پولی که ای اف سی طلب داشت بدهکاری لنگ داد وزیر همه رو به خط کرد تا لنگ برای بارگزاری مدارک مورد نیاز مشکلی ایجاد نشه و کمک کرد به لنگ بعد واسه استقلال رو نداد
  • محمد IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    قلعه نوعی دقیقه ۸۵ حاج صفی رو میاره توی زمین تا فقط بازی ملی اون به جواد نکونام برسه. دوستان عزیز!!با کینه ورزی به گرد پای آدم حسابی ها هم نمی‌رسید. اصلاً طعم شیرین زندگی رو نمی‌تونید درک کنید .زندگی فقط پول نیست.احساس خوشایند دل بی کینه هم هست. البته متاسفانه نصیب هر کی نمیشه.
  • Ebi IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    به لنگی عزیز تو‌که دم از تبانی میزنی فکر میکنم معنی تبانی رو نمیدونی بابا برو نهضت تا یه چی یاد بگیری برا ایندت هم خوب هست تبانی یعنی گل سالم که همه کارشناسا وپیشکسوتهای خود لنگ وحتی بیرانوند تائید کرد گل سالم بوده مردود اعلام کنی وگرنه بازیکنی که به صلاحدید سر مربی تیم ملی تعویض میشه یا بازی میکنه کی تا حالا شده تبانی قبل از گذاشتن پست با یه ادم باسواد مشورت کن بعد نظر بده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی