نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
اتفاق عجیب برای باشگاه قدیمی؛ هیچ‌کس هدایت این تیم را نمی‌پذیرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه مس کرمان برای انتخاب سرمربی جدید با یک چالش بزرگ مواجه شده است.

مس کرمان که در ابتدای فصل از آن به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر یاد می‌شد، حالا بیشتر شبیه به یک تیم بحران زده شده است. نارنجی پوشان لیگ دسته اول از ۷ بازی ابتدایی خود فقط ۵ امتیاز دشت کرده اند و در جدول رقابت های لیگ یک جزو تیم های پایینی هستند.

مشکلی که مسی ها با آن مواجه شدند که به مسائل مالی برمی‌گردد؛ مدیریت قبلی مس کرمان با هزینه زیاد توانست ستاره های متعددی را جذب کند اما به واسطه عبور از سقف بودجه مصوب سازمان لیگ قرارداد تعداد زیادی از این بازیکنان ثبت نشد. از سوی دیگر تغییر مدیریت در این باشگاه سبب شد رسیدگی به موضوعات مربوط به بحث های مالی با تاخیر مواجه شود.

کسب نتایج ضعیف در شروع مسابقات به جدایی محمود محمودی نیا سرمربی مسی ها منجر شد و حالا کار به جایی رسیده که کرمانی ها در دو بازی گذشته خود بدون سرمربی در زمین حضور یافتند!

در چنین شرایطی خیلی‌ها منتظر اعلام سرمربی جدید مس کرمان هستند و در روزهای گذشته نام گزینه‌هایی مانند سعید دقیقی، وحید رضایی، وحید بیاتلو، رضا عنایتی، ایمان رزاقی راد و... نیز برای سرمربیگری این تیم مطرح شده است. مساله اصلی اما اینجا است که عبور از سقف بودجه گریبان این تیم را گرفته و باعث شده با شرایط موجود هیچ کس حاضر به پذیرش سرمربیگری نارنجی پوشان نشود!

از باشگاه مس کرمان خبر می رسد که از سقف بودجه مصوب شده در فدراسیون فوتبال، آنها مبلغی ناچیز جای خالی دارند! طبیعی است که فردی که به عنوان سرمربی جدید با مدیران باشگاه مس کرمان به توافق برسد، علاقه مند است چند دستیار را به تیم اضافه کند و قطعا مبلغ معقولی هم برای قرارداد خود می‌خواهد. اوضاع مسی ها به حدی از نظر بودجه‌ای نابسامان شده که حالا هیچ کدام از گزینه هایی که نام شان مطرح شده و حتی مذاکراتی نیز با مدیران باشگاه داشته اند، قید حضور روی نیمکت این تیم را بزنند.

در چنین شرایطی باید دید مسئولان باشگاه مس کرمان چه تصمیمی برای آینده این تیم اتخاذ می‌کنند؛ آنها قطعا دوست ندارند روز شنبه تیم شان مقابل آریو اسلامشهر سومین بازی بدون سرمربی را پشت سر بگذارد، اما اینکه آیا کسی در شرایط موجود مسئولیت فنی این تیم را قبول می‌کند یا خیر هم بسیار اهمیت دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی