سیتی به تیم رقیب بازیکن نمی‌دهد/ احتمال پیوستن کالوین فیلیپس به هری کین
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

منچسترسیتی نگران قرض دادن بازیکنش به نیوکاسل است و ممکن است او را به بایرن مونیخ در آلمان بفرستد.

نیوکاسل کار سختی در متقاعد کردن منچسترسیتی برای قرض گرفتن کالوین فیلیپس دارد. آنها هافبک انگلیسی سیتی را در ژانویه می‌خواهند زیرا خرید تابستانی ۵۵ میلیون پوندی آنها «ساندرو تونالی» پس از اعتراف به شرط‌بندی در میلان برای مدتی طولانی محروم خواهد شد.

نیوکاسل در حال بررسی شرایط فیلیپس ۲۷ ساله است که گفته بود پس از حذف شدن از ترکیب اصلی تیم، در مورد آینده‌اش در اتحاد تصمیم خواهد گرفت. پپ گواردیولا احتمالا به او اجازه می‌دهد تا در ژانویه به صورت قرضی به باشگاه دیگری برود اما منتظر خواهد ماند تا ببیند آیا نیوکاسل تا زمان باز شدن پنجره می‌تواند رقیبی برای قهرمانی باشد یا خیر.

وستهام و بایرن مونیخ نیز به ستاره انگلیسی علاقه نشان دادند. گفته می‌شد که فلیپس می‌تواند در تابستان باشگاه را ترک کند اما خودش تصمیم گرفت بماند و برای جایگاهش در تیم اصلی منچسترسیتی بجنگد، اما در این فصل فقط سه بار آن هم به عنوان یار تعویضی در بازی‌ها حضور یافت. و گواردیولا اعتراف می‌کند که از زمانی که او در سال ۲۰۲۲ با قراردادی ۴۵ میلیون پوندی از لیدز آمد، نتوانسته بهترین نتیجه را از او بگیرد.

سرمربی نیوکاسل، ادی هاو، باید برای بازی دادن تونالی در بازی فردا تصمیم بزرگی بگیرد. ستاره آتزوری پس از اعتراف به شرط‌بندی در تیم سابقش با محرومیت طولانی روبرو خواهد شد و می‌تواند فردا برای آخرین بار در تیم حاضر شود.

بیشتر بخوانید: بازیکن قمارباز فرصت حضور در یک بازی را خواهد داشت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی