نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
کام‌بک شیرین استقلال در آزادی/ مهرداد منجی آبی‌ها شد؛ نکونام باز هم مچ فکری را خواباند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار در هفته ششم لیگ برتر با پیروزی آبی‌پوشان خاتمه یافت.

تیم‌های فوتبال استقلال و هوادار تهران در ادامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست با نتیجه ۲ بر ۳ به سود استقلال به پایان رسید.

صائب محبی (۵) و ایمان سلیمی (۱۷ - گل به خودی) برای هوادار و کوین یامگا  مهرداد محمدی (۲ بار) برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، سعید مهری، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و مهرداد محمدی.

کام‌بک شیرین استقلال در آزادی/ مهرداد منجی آبی‌ها شد؛ نکونام باز هم مچ فکری را خواباند

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، صائب محبی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، ایوب کلانتری(۳۲ - داریوش شجاعیان)، قائم اسلامی‌خواه، امیرحسین پورمحمد، امین قاسمی‌نژاد و کریم  اسلامی.

کام‌بک شیرین استقلال در آزادی/ مهرداد منجی آبی‌ها شد؛ نکونام باز هم مچ فکری را خواباند

داور: بیژن حیدری

نیمه اول:

دقیقه ۵: هوادار از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که سیدحسین حسینی توپ اول را گرفت اما در ادامه صائب محبی موفق شد دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه ۱۷: هوادار صاحب ضد حمله شد و پاس زمینی به محوطه جریمه استقلال ارسال شد که ایمان سلیمی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقیقه ۲۱: استقلال صاحب خطا شد و بازیکنان این تیم زودتر بازی را آغاز کردند که مهرداد محمدی توسط امیرحسین پورمحمد در محوطه جریمه سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۲۳: کوین یامگا پشت توپ ایستاد و توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حقیقی را باز کند تا یکی از گل‌های خورده آبی‌پوشان جبران شود.

دقیقه ۲۶: ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی را علیرضا حقیقی به زیبایی دفع کرد.

دقیقه ۳۰: ارسال توپ از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر صاحبی همراه بود که به شکل خطرناکی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۳: آرمان رمضانی از روی ارسال توپ گل زد ولی کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد.

دقیقه ۴۴: شوت سرکش مهرداد محمدی از کنار دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۴۵: ارسال جعفر سلمانی و ضربه بیرون پای یامگا به شکل خطرناکی از کنار دروازه هوادار راهی اوت شد.

کام‌بک شیرین استقلال در آزادی/ مهرداد ناجی آبی‌ها شد/ نکونام باز هم مچ فکری را خواباند

نیمه دوم:

دقیقه ۴۹: فرار تند و تیز سلمانی از جناح چپ و ارسال تند و تیز او به اوت سمت مقابل رفت.

دقیقه ۵۱: داریوش شجاعیان به زیبایی زبیر نیک نفس را از پیش رو برداشت و با شوت روی پا به سمت دروازه استقلال ضربه زد که حسین حسینی توپ را از کنج دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۷: شوت زمینی محکم ابوالفضل جلالی با اختلاف کم از کنار دروازه هوادار راهی اوت شد.

دقیقه ۶۱: : پرتاب اوت بلند ایمان سلیمی منجر به موقعیت خطرناک برای استقلال شد که دو ضربه پشت سر پیاپی از روزبه چشمی و آرمان رمضانی در مقابل تیرک دوم به مهرداد محمدی رسید تا او بدون مکث و با شوت روی پا دروازه هوادار را باز کند و کار را به تساوی بکشد.

دقیقه ۶۸: اشتباه پیاپی در خط دفاعی هوادار توپ را به کوین یامگا رساند که پاس او و شوت محکم آرمان رمضانی پس از برخورد به بازیکن هوادار به کرنر رفت.

دقیقه ۸۱: خطایی که ایمان سلیمی در سمت چپ زمین برای استقلال گرفته بود را مهدی مهدی پور به مقابل تیرک اول فرستاد که ضربه پشت سر ارسلان مطهری به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه ۸۴: : پاس در عمق زیبای آرش رضاوند در سمت راست محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید تا این بازیکن با حرکت در عرض و فریب دو بازیکن حریف، با یک شوت فنی استثنایی و در حالی که حقیقی نظاره گر توپ بود، گل سوم تیمش را بزند.

کام‌بک شیرین استقلال در آزادی/ مهرداد ناجی آبی‌ها شد/ نکونام باز هم مچ فکری را خواباند

دقیقه ۲+۹۰: ارسال مهدی مهدی پور از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین و ضربه سر مطهری به بیرون رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۰
  • فاطمه IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    اوفففففففففففففف دمتون گرم
    • حسین IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      به هر حال تیم زحمت خودش را کشید خدا را شکر که توانستند بازی باخته را به برد تبدیل کنند اما جوادخان باید روی خط دفاعی واشتباهات فردی بیشتر زوم کند چون این اشتباهات برای تیم بزرگی مثل استقلال سم هست حسینی هم باید از همه لحاظ خودش را به مرز آمادگی برساند باز هم تبریک می گویم انشاالله که با همت کادر فنی وبازیکنان وباشگاه وپشتیبانی هواداران استقلال کبیر به قهرمانی برسد یا حق
  • ساوالان IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    البته نقش پرنگ دکتر بیژن خیلی مشهود بود... مثل اب خوردن انواع خطا ها را برای استقلال می گرفت و خطا های 100درصد هوادار را نگرفت. جالبه بعد گل اخر استقلال دکتر نرمال سوت زد!!!!!!! والدراما هم 10 دقیه امد بازی برای بازیکنان استقلال پاس می داد!!!!!! اوف بر این فوتبال
    • لکستان IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      کور سود هرانکه نتوان ببیند 💙💙💪💪
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    سهمیه پنالتی کیسه باز شروع شد
    • مهدی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      به نظر شما پنالتی نبود؟
  • بهرام IT ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    این یکی من نمی دانم کی هست برداشتن آوردن به استقلال،این سلیمی اصلا بازیکن هست آخه!!منتظر شوید تا در هر بازی یک گل خودی برایتان به ثمر برساند این به درد نخور.مقابا پرسپولیس و سپاهان و تیمهای قوی اصلا نباید اینرا داخل زمین فرستاد.
  • شاهین IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    داور بازی دربست بازی برای استقلال در اورد..هوادار نمی خواست مثل همیشه تقدیم امتیاز کند. داور سوت هایش برای استقلال بود.. کمتر داوری نکونامی سوت نمی زند..
  • این اس اس منه ...... IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    بنظرم تا آخر فصل گلهای زده ایمان سلیمی بیشتر از مهرداد محمدی بشه ،طی شش بازی سه تا گل خورده داریم که دوتاش رو همین بازیکن خودی برامون به بار نشانده اما بازم دم همه بچه ها و کادر فنی گرم که تیم رو اینقدر آماده نگه داشتن که با عقب بودن دو گل باز هم توقع برد از این تیم میره .
  • عدالت خواه IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    ماشاالله مهرداد
  • پیمان IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    استقلال ، تیمی فراتر از ایران و آسیا 💙⭐️⭐️💙
    • ع ق QA ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      هه هه. خوش باش واقعا ستون پنجم کار می کنه. فکری تیمش را بازوند
    • ناشناس IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      تو آسیا شش تا خورد خیلی فراتر از آسیاست خخخ
    • ناشناس IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      هوادار رو بردید نه رئال مادرید رو
  • زیگزاگ IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    سیدحسین هوادار رو سکته میده. دفع هاش رو میده وسط.مثل گل بازی با سپاهان.
    • اس اس ۴۴۴۴ IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
      مقصر دفاع بود ، چه روی ضربه سر اول که سید دفع کرد وچه برگشت توپ که گل شد چهار بازیکن استقلال حضورداشتن که منگ منگ بودن
  • حميد کلاش IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    اين ايمان سليمي جز دلال اوردتش حرفي نيست اخه اين بازيکن هست اون از پنالتي دادن به سپاهان کند هست پاس درست نميده اينم گل به خودي اگه سليمي تو ترکيب بزارتش استقلال درحد مدعي نميتونه ظاهر بشه
  • جهان UA ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    سرخکی های پایتخت تصمیم گرفتن با کامنت گذاری امتیازاتی که داورها بهشون هدیه دادند را از اذهان عمومی پاک کنند. این اولین پنالتی بود در این فصل برای تاج گرفتند حتی یک کارشناس از داوری بیژن حیدری ایراد نگرفت. هنوز گل گل گهر سیرجان که نیم متر از خط دروازه گذشت داور ندید و یا گل دو متر در آفساید گولسیانی به ذوب آهن که داور قبول کرد از یادها نرفته است
  • آبی دل IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    سلام،بچه ها زحمت کشیدن و دمشون گرم. ولی ما به تیم هوادار اوایل بازی ۲ گل خوردیم که اصلا خوب نیست. هر دو گل هوادار روی ایرادات سیستم ۳ دفاعه به ثمر رسید،ترکیب چشمی و سلیمی و مرادمند در سیستم ۳ دفاعه اگه بازی های بعد هم گذاشته بشه باز تیم به مشکل میخوره. از آقا جواد تقاضا دارم سیستم رو به ۴ دفاع تغییر بدن.
  • آرش IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    ببخشید اگه با این نتیجه یاد یه بازی و کامبک افتادید یک کامبک ده نفره تو ده دقیقه و ایمون زاید معذرت!
    • ایمون زاید HR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      داداش لطف کن اسم ما رو خراب نکن ،من تو ده دقیقه سه تا زدم و هت تبریک کردم بدون پنالتی تقدیمی ،بدون کمک داور که نشون داد بازی با سوت من آغاز بشه ولی کیسه بدون توجه به رای داور بازی رو شروع کرد و داور هم یه پنالت تقدیم کرد ،باز گله دارم که کامبک ایمون زائد کجا و کاملا کیسه کجا
    • مهدی IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      قشنگ بود 👏👏👏
  • ایمون زاید HR ۲۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    فعلا کیسه و کیسه کشا با استفاده از دیوار مهربانی پرسپولیس و پرسپولیسی روز و روزگار خوشی رو سپری میکنن ،یدونه پرسپولیسی یه تیمه اینو بفهمید کیسه کشا
  • غلامی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    توهربازی استقلال اگر دکتر بیژن داورباشه که دیگه برا استقلال عالیه.اول بازی بچه هم میدیدمیفهمید داور بازی رو برا استقلال درمیاره.این داورو اگر قانون باشه بایدچندفصل محروم کنن ولی بازاستقلال چیکارکنه بدون دکتر.گزارشگره هم خودشوجر داد عزیز فهمیدیم استقلالی هستی.حق تیم فکری رو داور ضایع کرد خدا نگذره از بیژن که همین داورا بازی فوتبال رو کثیف کردن.
  • بهرام IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    هر چقدرداور با استقلالیها مهربون بود ، برا هوادار سختگیری میکرد.بالااخره متوجه نشدیم بازی باید با سوت داور آغاز بشه یا نه
  • پرسپولیس IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    ❌ تیمی که هر سال رکورد پنالتیِ سال قبل خودشو میشکنه اعتقاد داره داوری‌ها ناعادلانه است. خب همین داوری‌های ناعادلانه منجر به صدرنشینی شما در جدول پنالتی شده دیگه :)
  • پرسپولیس IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    ❌ با اعلام کارشناس داوری بازیکنان استقلال پیش از سوت داور بازی را آغاز کردند و نباید پنالتی اعلام می‌شد! ‼️ رودنیل، کارشناس داوری: «بازیکنان هوادار معتقد بودند که داور زبانی به آنها گفته که بازی باید با سوت من شروع شود اما بازیکنان استقلال زودتر بازی را شروع کرده‌اند.»
  • پرسپولیس IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    ❌ دوتا از بازیکن‌های هوادار یه متری بازیکن کیسه بودن، ترجیح دادن به جای پا انداختن و گرفتن توپ، نقش خیارشور رو داشته باشن! مالکه کیسه کش هوادار کارش بلد هست
  • پرچم سرخ IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    🔴 استقلال با سوت‌های بیژن حیدری، از ۷ بازی، ۶ بار پیروز شده تا مشخص بشه این ترکیب، میتونه هر تیمی رو از پا دربیاره.
  • پسر بد IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    حالا حالا زیر مایی کیسه کش تا آخر عمر باشگاهتون آمار پرسپولیس ورکورداشو تو خوابشم نمیبینه کیسه بی ارزش
  • علی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    کیسه کشا موجودات عجیبی هستند اگر تیمشون مقابل سرمربی و بازیکنان سابقشون برنده بشن میشه طوفان آبی ولی اگر تیم محبوب و دوست داشتنی پرسپولیس جلوی مربیان و بازیکنان سابق پرسپولیس برنده بشه ، اونها به تیم پرسپولیس راه میدن
  • پیزوری لنگ IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    لنگ حکومتی با سه جین بازیکن ملی که در اختیار داره بد جور از بردهای استقلال که بدون بازیکن و امکاناته فشاری شده .. تا الان لنگی ها حداقل ۱۲ امتیاز از داوری ها سود بردن که آخریش برمی گرده به گل واضح گهر به لنگ که مردود اعلام شد.. لنگی ها یک بار میگن حسن روشن پیش کسوت استقلال خوبه چون حقیقت رو میگه.!! حالا وقتی حسن روشن از استقلال تعریف کنه از نظر لنگی ها میشه آدم بد..!! حالا اگر قلیج و رهبری فر از لنگ انتقاد کنن و از استقلال تعریف کنن میشن آدم بد..!! بازیکنان لنگ رو تیم ملی دعوت کنن مسولین فدراسیون میشن آدم خوب. اگر بازیکنان لنگ در تدارکاتی مصدوم بشن فدراسیون بد میشه..دعوت نکنه فدراسیون بد میشه..!! آقایان لنگی مسولین هر جوره به ساز تون رقصیدن..چهل ساله به چاه نفت وصلید همه امکانات رو براتون فراهم کردن و جام های را با اسنپ می فرستن دم درب باشگاه..چی می خواهید دیگه.؟؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی