نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اقدام گرایی و فدراسیون کشتی درباره پرونده پرتاب بطری آب
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ملی پوش کشتی فرنگی ایران و فدراسیون کشتی دفاعیه خود درباره پرتاب بطری آب از سوی محمدعلی گرایی به روی تشک در جریان رقابت‌های جهانی را به اتحادیه جهانی کشتی ارائه کردند.

در جریان مبارزه مرحله یک هشتم نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در بلگراد - صربستان میان محمدرضا گرایی و حریف ژاپنی و در شرایطی که نماینده ایران در آستانه شکست بود و توان زیادی برای جبران شکست نداشت‌، به یک‌باره یک بطری آب باز شده از روی سکو به روی تشک پرتاب شد که باعث وقفه چند دقیقه‌ای در جریان مبارزه و در نهایت پیروزی سخت ۱۱ بر ۱۰ نماینده ایران شد.

پس از این اتفاق مسئولان برگزاری مسابقات محمدعلی گرایی برادر محمدرضا گرایی را عامل این کار دانستند و وی را به بیرون سالن هدایت کردند.

اتحادیه جهانی کشتی نیز محمدعلی گرایی را تا برگزاری جلسه کمیته انضباطی و صدور رای نهایی از حضور در تمامی میادین کشتی محروم کرد.

فدراسیون کشتی و محمدعلی گرایی کاپیتان تیم ملی کشتی فرنگی دفاعیات خود را به صورت جداگانه برای اتحادیه جهانی کشتی در این باره ارسال کردند تا برای صدور رای نهایی مدنظر اعضای کمیته انضباطی اتحادیه جهانی قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جهان CA ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    عمل ناجوانمردانه ناپسند و زشت است در کشتی بسیار زشت تر و زننده تر است.کشتی ورزش پهلوانی ما ایرانیان است که بزرگانی چون تختی را به جهان معرفی کرده است امیدوارم کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی کشتی شدیدترین و قاطع ترین جریمه را برای گرایی در نظر بگیرد
  • مجتبی IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    الان میخوان دقیقاً چه دفاعی کنن؟ یه کاری کرده این آقا که جایه هیچ دفاعی نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی