نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جام جهانی مسابقات بادکنک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جام جهانی بادکنک‌ها که به مسابقات بادکنک‌بازی هم شناخته می‌شود، به ابتکار جرارد پیکه و یک سلبریتی اینترنتی راه‌اندازی شده بود.

کمتر کسی پیدا می‌شود که این بازی را در زندگی‌اش انجام نداده باشد؛ فقط با یک بادکنک و قانونی ساده: اجازه ندهید بادکنک سطح زمین را لمس کند! این بازی اکنون جام‌جهانی رسمی دارد. بله درست خواندید؛ جام جهانی بادکنک.

اولین دوره از این مسابقات که توسط جرارد پیکه، مدافع میانی سابق اسپانیا و بارسلونا و ایبای لیانوس سلبریتی اینترنتی سازماندهی و در اکتبر ۲۰۲۱ در تاراگونای اسپانیا برگزار شد و فرانچسکو دلاکروز از پرو اولین قهرمان جهان در اولین جام جهانی بادکنک شد. این مسابقات در زمینی به ابعاد ۸×۸ متر برگزار و از مبلمان، میز، صندلی و حتی یک ماشین کوچک به عنوان موانع استفاده شد. پیکه در این‌باره گفته بود: شگفت‌انگیز! با همه مسابقات فرق دارد. گاهی اوقات باید از منطقه امن خود خارج شوید و چیزهای جدیدی را امتحان کنید.

در طراحی این مسابقات از ویدیوهای وایرال‌شده خانواده آرندوندو از اورگان ایالات متحده الهام گرفته شده است. فرزندان خانواده آنتونیو، دیگو و ایزابل در طول قرنطینه ویروس کرونا در خانه بادکنک‌بازی می‌کنند و ویدیوها را در تیک‌تاک منتشر می‌کنند. آنتونیو و دیگو نیز در این جام‌جهانی ۳۲ تیمی حضور داشتند.

آنتونیو گفت: ما در کودکی این بازی را انجام می‌دادیم و در زمان شروع قرنطینه دوباره به فکر این بازی افتادیم. گاهی اوقات در مورد این‌که آیا بادکنک به زمین خورده یا نه بحث‌های زیادی پیش می‌آمد، بنابراین شروع به فیلمبرداری در حالت آهسته کردیم تا ببینیم آیا این اتفاق افتاده یا خیر، و در نهایت تصمیم گرفتیم ویدیوها را پست کنیم. وقتی صبح روز بعد از خواب بیدار شدم دیدم ویدیوی بادکنک‌بازی ما وایرال شده؛ یک میلیون لایک! و بعد از آن تصمیم گرفتیم به بازی ادامه دهیم و بیش‌تر و بیش‌تر بازی کردیم تا این‌که یکی از راندها مورد توجه ایبای و پیکه قرار گرفت.

دلاکروز در فینال ۲۰۲۱ اسپانیا، یان اشپیس آلمانی را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داده بود.

قدم بعدی چه خواهد بود؟ بادکنک طلا؟

بیشتر بخوانید:

جام جهانی بادکنک

جام جهانی بادکنک

جام جهانی بادکنک

جام جهانی بادکنک

جام جهانی بادکنک

جام جهانی بادکنک

جام جهانی بادکنک

جام جهانی بادکنک

قهرمان جام جهانی بادکنک

شکیرا و پیکه در جام جهانی بادکنک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا احمدی۵۸۲ GB ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی