عذرخواهی فدراسیون فوتبال با طعنه به گل‌محمدی/ اسپانسر تیم ملی؟ شرایط اقتصادی کشور خوب نیست/ صداوسیما مسائل را شخصی کرده!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سخنگوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره حذف تیم ملی المپیک از انتخابی المپیک و بازی‌های آسیایی گفت: ما باید مسئولیت این اتفاق را بپذیریم.

احسان اصولی بعد از جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: همچنان بر راهبرد همکاری با صداوسیما ایستاده‌ایم و این همکاری تداوم دارد. هیچ موقع این راهبرد از ناحیه فدراسیون فوتبال نقض نشد و نمی‌شود.

عذرخواهی فدراسیون به‌خاطر تیم المپیک

اصولی درباره حذف تیم المپیک از مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی گفت: ما باید مسئولیت این اتفاق را بپذیریم. تک‌تک ما نسبت به این مسئله عذرخواهی می‌کنیم. در رابطه با این مساله آسیب‌شناسی جدی خواهیم کرد و آقای عنایتی می‌آیند و با او و دوستان صحبت خواهیم کرد. ما در تیم ملی امید به وحدت رویه رسیدیم و این نقطه می‌تواند ما را از این چالش‌ها دور کند. تکلیف دوگانگی در مدیریت این تیم روشن خواهد شد و فدراسیون این مسئله را دنبال خواهد کرد. تیم المپیک با زیست دوگانه به نتیجه نمی‌رسد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ادامه داد: این به این معنی نیست کمیته ملی المپیک کوتاهی کرده است. به هر حال باید مشکل این دوگانگی حل شود. همه مسئولان تیم المپیک در این رابطه عذرخواهی کردند. مردم ما نسبت به این موضوع انتظار دارند و ما نیز تلاش خواهیم کرد این مسائل را حل کنیم.

او درباره مصدومیت پورعلی‌گنجی و صحبت گل‌محمدی در خصوص عذرخواهی نکردن فدراسیون از باشگاه پرسپولیس بیان کرد: ان‌شاءالله موفق باشند!

قلعه‌نویی درباره عنایتی تصمیم می‌گیرد

اصولی در رابطه با ادامه همکاری با رضا عنایتی بیان کرد: تیم ملی امید و بزرگسالان یک زنجیره به‌هم‌پیوسته هستند. نظر آقای قلعه‌نویی در این خصوص مهم است و در این بحث هم نظر او موثر خواهد بود. این یک پروسه فنی است که به زودی آغاز خواهد شد.

او درباره قرارداد اسپانسری تیم ملی عنوان کرد: قرارداد اسپانسری داریم که فدراسیون بر اساس آن عمل می‌کند. متاسفانه به سختی می‌توانیم نسبت به جذب اسپانسر عمل کنیم چون شرایط اقتصادی کشور به هر حال خوب نیست.

صداوسیما به نفع فوتبال تصمیم بگیرد

وی درباره موضوع حق پخش تلویزیونی هم گفت: فوتبال یک جزیره مجزا نیست و برای ما راهبرد یار دوازدهم بودن صداوسیما راهبرد جدی است. از سوی فدراسیون فوتبال این پیمان نقض نشده است. از دوستان خود در صداوسیما می‌خواهیم به نفع فوتبال تصمیم بگیرند. برخی نکاتی که در برخی برنامه‌های مطرح می‌شود آیا به فوتبال کمک می‌کند؟ برخی از این مسائل دیگر  شخصی شده است. ما بر راهبرد خود ادامه می‌دهیم.

شاید نخوانده باشید: بدرقه زنان، با عکس یادگاری مردانه!/ چرا دختران فوتبالیست بین آقایان مسئول گم شدند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • ابراهیم IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    لطفا این تازه به دوران رسیده گلممد خان را بفرستید افغانستان. اینها درمکتب شاهین وپرسپولیس جایی ندارند.
    • میلاد IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      جناب اصولی شما یکی از بزرگترین آسیب های فوتبالی در کنار بقیه دوستان فدراسیون نشین هستید موفق باشید انشاءالله!!
    • Hamid IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      شما چکاره هستی که در مورد گل محمدی نظر میدی !؟ بازیکن اگه داخل زمین خدایی نکرده هم بمیره نباید مهم باشه درسته !؟ حرفی که اقای اصولی زده انشاالله موفق باشند همین معنی رو میده 🤷‍♂️ حرف گل محمدی در مورد احترام بجاست که گفته جنابعالی و اقای اصولی خلاف اون است 🤷‍♂️
  • زیگزاگ IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    دادکان کجایی که اصولی در مورد فوتبال نظریه میده.
  • ناصر IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    گلممد خیلی پرو شده
  • فرامرز IR ۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    آقای اصولی از پاداش چند هزار دلاری حضور تیم ملی در جام جهانی که به دلیل زحمات شاقی که در این راه داشتید دریافت کردید که البته در توان هیچکس بجز جنابعالی و اعضای محترم هیات رییسه نبود چه خبر؟ علی برکت الله برادر
  • طوفان زرد IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    فوتبال ایران به کجا کشیده. کسی ‌که فرق نون و کلوخ را نمیده نظر میده متاسفم
  • پرسپولیس US ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    حوادث تیم امید نشان داد اگر بازیکن به تیم ملی امید ندهی ( سپاهان ) ، کسی بهت کاری نداره اما اگر برای بازی با هنگ کنگ ، بازیکنت رو با قرار قبلی بخوای ، تمام کاسه کوزه سرت شکسته میشه ( پرسپولیس). این پیامی بود که فدراسیون و کمیته المپیک به تیمها دادند.
  • یحیی هوچی IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    همین که یحیی قهر میکنه بازی بعدی ۳ امتیاز به لنگ حکومتی واریز میکنن.
  • سعید IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    یه مشت پیر و پاتال بیسواد هر وقت تاج میاد سرکار اینا هم هستن بعد میگن نتیجه نمیگیریم -اخه نبی و قنبرزاده جز مفت خوری چه تخصص دیگه ای دارن؟
  • محمد IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    اقای اصولی فوتبال خراسان ابومسلم سیاهجامگان وپدیده را نابود کردند حال کمر همت به نابودی پرسپولیس استقلال وفوتبال وفوتسال ملی بسته اند.
  • غلامرضا IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    خانه از پای بست ویران است .خواجه در فکر نقش بند ایوان است.ایییی چه دل خوشی داریم ما
  • شصت سال حسرت IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    بازیکن بنجل که به خاطر سوگلی بودن دعوت شده تیم میلی بعد بابت حواله خودرو خودش نابود کرده (فلج شده )چه ربطی به فدراسیون فوتبال دارد که بخواهد از سوگلی معذرت خواهی کند
  • Ss IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    ولا گل محمدی نازونوزش مارو کشته...از رونالدو که بالاتر نیستی نخواستی بسلامت خوش اومدی....
  • ص ف FR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    خداوکیلی اگر کسی چیزی از راهبرد این حضرات دستگیرش شده مارا هم مستفیض کند همه چیز نه فقط در فوتبال که در همه عرصه هابصورت فله‌ای گتره ای و شلخته مدیریت و به جامعه عرضه می‌شود راهبرد را شما در کشوری مثل ژاپن می بینید که پنجاه سال پیش در قواره ماهم نبودند اما امروز صد سال از ما پیش افتاده اند شک نکنید ژاپن حداکثر در چهار جام جهانی آینده قهرمان جهان خواهد شد و باز شک نکنید ما تا چهار دوره آینده در حسرت حضور در المپیک و صعود از مرحله گروهی جام جهانی خواهیم بود
  • لنگی چهار سوراخه IR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    بابا این خل ممدی کیه که اینقد معروفش میکنید بخدا هیچی از فوتبال نمی فهمه اگه حکومت و فدراسیون و سازمان لیگ فاسد و داوران فاسد نبودن لنگ حقیر الان محلات بازی داشت و چه به حق پخش 😆
  • مصطفی US ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    تیم ملی المپیک هم مثل تیم ملی بزرگسال فقط فساد است وبس وهرکسی شده نظریه پرداز فوتبالی که تاج با پرونده فساد دوباره رییسش میشه همینه بیشتر نیست فعلا در قهرمانی بین چهار کشور دردوبازی مردم غرق شدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی