نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
قلعه‌نویی باز هم سرمربی تیم ملی را انتخاب می‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام فدراسیون فوتبال سرمربی بعدی تیم ملی امید هم توسط امیر قلعه‌نویی مشخص می‌شود.

بعد از اینکه حبیب کاشانی از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر تیم ملی امید انتخاب شد، این مدیر تلاش کرد، محمد ربیعی یا افشین قطبی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کند اما فدراسیون فوتبال با توصیه امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کرد.

در نتیجه تیم امید هم شانس قهرمانی در بازی‌های آسیایی را از دست داد و هم سهمیه المپیک را. با اینکه مربی‌ای که امیر قلعه‌نویی به فدراسیون فوتبال معرفی کرد، در تیم امید ناکام ماند با اعلام فدراسیون فوتبال سرمربی بعدی تیم ملی امید هم با نظر امیر قلعه‌نویی انتخاب می‌شود.

احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال در این باره می‌گوید: زمان اتخاب عنایتی هم گفتم زنجیره ارتباطی تیم امید با تیم بزرگسالان، به هم پیوسته است. نظر سرمربی تیم ملی در این خصوص مهم است. قطعا در بحث‌های بعدی هم نظر قلعه‌نویی برای تیم امید موثر خواهد بود. یک پروسه فنی و تخصصی دارد که به زودی شروع خواهد شد. در نهایت به آنچه که تصمیم‌گیری شود را اعلام می‌کنیم.

جالب اینجاست سرمربی تیم ملی بعد از حذف تیم ملی امید هیچ صحبتی پیرامون عملکرد رضا عنایتی نداشت اما پیش از آغاز بازی‌های قهرمانی زیر 23 سال و بازی‌های آسیایی به دفعات از این مربی جوان حمایت کرد.

بیشتر بخوانید: عذرخواهی فدراسیون فوتبال با طعنه به گل‌محمدی/ اسپانسر تیم ملی؟ شرایط اقتصادی کشور خوب نیست/ صداوسیما مسائل را شخصی کرده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد فرهاد IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    قلعه نوعی عید می‌ره هالی دی .با نتایجی که تو جام ملتهای آسیا خواهد گرفت
  • امیر IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    ۴ تا گل به تیم دوم قطر زده فکر می کند شده قدرت آسیا! تازه همین تیم را هم کیروش آماده کرده بود‌. مربی بعدی امید هم اگر انتخاب گروهبان قندلی باشد فاتحه تیمش خوانده است.
  • رضا US ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    آقا مشکل عنایتی تنها نبود. امسال مشکل عنایتی بود سالهای قبل تیم امید چش بود پس؟؟ ۹۹٪ هم مربی پرسپولیسی داشته تیم امید از مایلی کهن و فرکی و افاضلی و پیروانی و مهدوی کیا و استیلی مربی این تیم بودن. عنایتی بد چرا در دوره ی اینها پس نتیجه نمی‌گرفت تیم؟؟ خانه از پای بست ویران است. نه باشگاه‌ها بازیکن میدن. نه زمین تمرینی و امکانات درستی داره. نه زمان درستی تشکیل میشه. نه بازی تدارکاتی درستی برگزار میشه. نه حمایتی میشه. نمیشه که یدفعه ۴ تا بازیکن رو با کلی دعوا با تیم ها و گزارشگرها و مجری های تلویزیونی ۴ روز دور هم جمع کنن بعد انتظار داشته باشیم موفق هم باشن. خیابانی که معلوم نیس چکاره اس تو این فوتبال میگه تیم ملی ما پرسپولیس چرا باید به تیم امید بازیکن بده؟! عنایتی بد ولی تا این مشکلات حل نشن حتی گواردیولا رو هم مربی تیم امید کنن باز نتیجه نمیگیره.
  • ع ق QA ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    اینکه به باند بازی معروفه تازه می خواست عنایتی را مربی تیم بانوان بکنه ما گفتیم بابا عجیبه
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    تیم امید در نهایت شگفتی و ناباوری در پیش مقدماتی المپیک در رقابت با تاجیکستان و مالزی حذف شد.در حالی که قرار گرفتن در بین 16 تیم مقدماتی امری بدیهی می نمود.تیم امید در هانگژو هم بزرگترین شگفتی همه ادوار بازیهای آسیایی را خلق کرد و به هنگ کنگی باخت و حذف شد که سه هفته قبل با3گل آن را برده بود و تمام تیمهای امید باشگاهی ما هم آن را شکست می دهند.اما این حذفها فقط یدالله فوق ایدیهم بود.همان خدایی که نگذاشت قلعه دفعه قبل جام ملتها حتی به چهار تیم برود.همان خدایی که نگذاشت قلعه ده سال در فوتبال باشگاهی ایران جامی بگیرد.همان خدایی که نگذاشت قلعه یکبار به فینال جام باشگاههای اسیا برود.حال منتظریم ببینیم خدا چرا دوباره قلعه را مربی تیم ملی کرده؟می خواهد به او رفعت جاه ببخشد یا می خواهد برای همیشه طومارش را در تیم ملی بپیچد؟
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    1مسوولین فدراسیون و ورزش از میزان سواد و روحیات قلعه نویی اطلاع دارند.اما با این اظهارات و اعمال فقط می خواهند به مخالفین قلعه نویی دهن کجی و لجشان را دربیاورند2عنایتی چه سابقه ای داشت که مربی تیم امید شد؟من بودم هرگز عنایتی را مربی تیم امید منصوب نمی کردم3زمانی که زور حاکم می شود هر استدلالی مسخره به نظر می آید4بجای اخراج،مسببین حذف تیم امید طلبکار هم شده و جایزه هم می گیرند5تاکنون قلعه نویی هیچ توفیق مهمی در مربیگری کسب نکرده.توفیق مهم مثل:قهرمانی داخلی با تیمهای ضعیف مثل ملوان استقلال خوزستان تراکتور فولاد نساجی یا حداقل صعود به چهار تیم جام ملتها یا حداقل به فینال باشگاههای آسیا یا قهرمانی یا صعود به جام جهانی با تیمهای پایه.قلعه نویی طی 22 سال مربیگری فقط با دو تیم همیشه قهرمان و پرمهره استقلال و سپاهان چند قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران دارد.من هم با چند لشگر بازیکن طراز اول اسیا و حمایت فدراسیون و داوران همین نتایج را می گیرم
  • اراز IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    یعنی وقتی نظرات میخونید متوجه میشید که 98درصد دوستان یا اطلاعات کامل ندارن یا کلا فوتبال فقط دیدن همین . از زمان انتخاب عنایتی تا زمان بازی‌های ازبکستان کلا ۳ ماه گذشت و تو این ۳ ماه .تیم ۳ روز بعد انتخاب عنایتی رفت بازی‌های غرب آسیا و اونجا چندتا بازی کرد بعد تو مردادماه بواسطه حمایت‌ مالی سرمربی تیم ملی بزرگسالان اردوی ۱۰روزه ترکیه رفتن و تو شهریور هم رفتن ازبکستان . دلیل اینکه ما سرگروه نبودیم و ازبکستان سرگروه شد هم بخاطر نتایج ضعیف دور قبل تیم ملی در زمان اقای مهدوی‌کیا بود که بین ۱۲تیم ایران ۱۲م شد و در سید دوم قرار گرفتیم . شاید یکسری دوستان بفرمایند حبیب کاشانی اگه میومد میرفتیم دور بعد ولی دورهای قبل با سرپرستی ایشون حذف شدیم . نکته بعدی انتخاب عنایتی وقتی انجام شد که ربیعی و حسینی بخاطر دستمزد پایین قرارداد قبول نکردن و نویدکیا هم بخاطر مسائل مالی قبول نکرد هم شروطی برای فدراسیون گذاشت که کی‌روش نذاشته بود . تیم امید مشخص نیست تحت سرپرستی فدراسیون یا کمیته المپیک. و اینکه بازیکن‌ ندادن باشگاه‌ها و سربازی بازیکنا باید حل بشه و اینکه از الان باید سرمربی امید انتخاب بشه
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    هنوز هم آثار مخربی قلعه نویی در تیم امید بر فوتبالبا انتخاب عنایتی در فوتبالمان فراموش نکردیم کسی که خودش در حد واندازه تیم ملی نیست ودر آسیا منتظر نتایج بسیار بد آن باید بود با چه منطقی باید مربی هم انتخاب کند آیا بنظرتون این سنگرهایی نیست که بعد از ناکامی در بازی های پیش رو با استدال نتیجه نگرفتن تیم امید پشت آن قایم شود تا از شدت حمله مردم وکارشنایان فوتبال در امان بماند چرا فوتبالی که با زحمت زیاد داشت با علم روز ومربی بادانش خارجی پله های ترقی را میپیمود به وی داده شد تا ستاره های فوتبالمان که حاصل اون دانشها بود ودر تیمهای اروپایی میدرخشند را نابود کند. ویاس را بر فوتبال مستولی کند.حیف نیست؟؟؟؟؟؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی