نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اعتراض میکل آرتتا به داور؛ از اشتباهات او دیگر تعجب نمی‌کنم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آرسنال دو امتیاز مهم را مقابل چلسی از دست داد و آرتتا داور را در این نتیجه مقصر می‌دانست.

میکل آرتتا واکنش «فوق العاده» آرسنال را ستایش کرد، پس از اینکه آنها در ۱۳ دقیقه پایانی، دو گل خورده را جبران کردند تا به تساوی ۲-۲ مقابل چلسی دست یابند و در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرند

آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از تساوی ۲-۲ تیمش مقابل چلسی، البته با کنایه از عملکرد داور بازی انتقاد کرد. توپچی‌ها در زمین رقیب همشهری خود ابتدا با دو گل عقب افتادند. این تیم تا دقیقه ۷۶ هم نتوانست گل‌های خورده را جبران کند اما در عرض شش دقیقه و با کمک اشتباه دروازه بان حریف موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و از شکست خارج از خانه فرار کند. میکل آرتتا در مصاحبه بعد از بازی به بررسی عملکرد کلی تیمش پرداخت.

او در ابتدا گفت: «در شروع بازی اشتباه کردیم. بدون حمله جدی فقط توپ را می‌گرداندیم. به آنها احترام می‌گذاریم زیرا آنها یک تیم عالی پر از بازیکنان برتر هستند و باید اعتراف کنیم. اما در نهایت ما یک سطح بالاتر رفتیم. نحوه واکنش تیم به گل دوم فوق العاده بود. بین دو نیمه بچه‌ها کاملا آرام بودند و فکر می‌کردند چه چیزی باید تغییر کند.»

مربی اسپانیایی آبرسنال در مورد پنالتی برای چلسی با ناراحتی گفت: «قانون واضح است. هیچ قصدی برای خطای هند نبود. فاصله کم بود و هیچ کاری نمی‌شد در آن فاصله با دست‌ها انجام داد.»

آرتتا همچنین به اینکه مارک کوکوریا بازیکن چلسی خیلی دیر به خاطر خطاهایش کارت زرد گرفت نیز معترض بود و باکنایه گفت: «به قدری داور این بازی مرا متعجب کرد که این یک مورد دیگر مرا سورپرایز نمی‌کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی