نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
۶ |
۰
راز موفقیت نکونام چیست؟/ جواد مربی‌ای نیست که...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام سرمربی تیم استقلال در پایان بازی با سپاهان می‌توانست امتیاز ازدست رفته در این دیدار را به اشتباه ایمان سلیمی ربط دهد.

در جریان بازی سپاهان – استقلال روی یک ضربه ایستگاهی میلاد زکی پور روی امیر ارسلان مطهری خطا کرد اما کوپال ناظمی این خطای واضح و پیش رویش را نگرفت و در ادامه برخورد توپ به دست ایمان سلیمی که این هم واضح بود، موجب شد که داور به سود سپاهان پنالتی اعلام کند.

تنها امتیاز از دست رفته در این دیدار در پایان بازی می‌توانست با اشتباه ایمان سیلمی توجیه شود اما سرمربی تیم استقلال نشان داد مربی‌ای نیست که در روزها و شرایط سخت بازیکن را قربانی کند. 

ایمان سلیمی در بازی با هوادار هم مرتکب یک اشتباه بزرگ شد و گل به خودی زد. گل به خودی که بعد از دریافت گل اول شرایط استقلال را سخت کرد و استقلال در نهایت مُرد تا برد!

با  این حال جواد نکونام بعد از بازی با هوادار هم از ایمان سلیمی دفاع کرد. سرمربی تیم استقلال با قبول این موضوع که اشتباه از سوی هر بازیکنی در فوتبال اجتناب ناپذیر است، گفت: این بازیکن آنچه که او واعضای کادر فنی می‌گویند در زمین اجرا می@کند و پرتلاش ظاهر می‌شود. بدون شک این خصیصه خوب اخلاقی یکی از دلایل موفقیت‌های جواد نکونام در بحث مربیگری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آریو تاجی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    یه تیم حکومتی هست که راز موفقیتش رانت و داورا هست ، تا حالا هم ۷،۸ امتیاز بهش حال دادند سال پیشم فقط آخر فصل دوتا پنالتی الکی براش گرفتند و بازی رو در آوردند ولی راز موفقیت جواد تجربه لالیگایی و کار کردن با مربی های بزرگ + غیرتیه که به تاج داره ...با کمترین امکانات و بدون بازیکن بهترین نتیجه ممکن رو گرفته ..بازی با سپاهان هم اشتباه داور باعث باخت شد
    • رضایاک اصلی۱۰ IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      راز موفقیت کیسه داوری و مافیای کیسه هست
  • استقلال قهرمان قهرمان IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    آقا جواد کار درستی میکنه اما ایمان سلیمی باید بدونه بازی درتیمهای بزرگ چون استقلال با تیمهای دیگه فرق میکنه اینجا همه چی زیر ذره بین قرارداره ذره بین کارشناسان و خبرنگاران و هواداران ، همانطور که گل زدنهایش و نتایجش و روابطش بزرگ به نظر میاد اشتباهات افراد هم به همان نسبت بزرگ نشان داده میشود و گاهی اولین اشتباه میتواند به نابودی کاری یا حقوقی یک نفر منجر شود ، ایمان سلیمی باید روز به روز بیشتر یاد بگیرد و دانش افزایی کند چون پست بسیار مهمی را در استقلال به این جوان سپرده اند
  • ع ق QA ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    راز موفقیت نکونام تبانی های مظلومی و خطیر و ماجدی است و همکاری باند خبرنگاران فضای مجازی فتوشاپ دکتور قلابی
  • داور لیس IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    راز موفقیت نکونام مید نی چیه؟ کاری با تو و امثال تو کرده که تا سالها نمی تونی درس راه بری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی