نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
پیام ویژه لیونل مسی در پایان فصل؛ به تیم افتخار می‌کنم/ ملاقات ویژه همسر لئو با ویکتوریا بکام وقتی اینترمیامی بازی داشت!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی پس از آخرین بازی فصل، پیامی برای اینترمیامی ارسال کرد و در همین حال، همسرش برای یک ناهار دخترانه با ویکتوریا بکام بیرون رفت.

لیونل مسی ۳۶ ساله تابستان امسال پس از جدایی از پاری‌سن‌ژرمن به تیم اینترمیامی در MLS پیوست و در این سه ماه الهام‌بخش باشگاه متعلق به دیوید بکام بوده است. فوق‌ستاره آرژانتینی در اولین بازی خود یک ضربه ایستگاهی را در وقت اضافه بازی به گل تبدیل کرد و سپس تیم را به اولین قهرمانی خود رساند و جام لیگزکاپ را بالای سر برد. او در مجموع ۱۱ گل در ۱۴ بازی اینترمیامی به ثمر رسانده و در ورزشگاه DRV PNK از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار شده است.

مسی پس از پایان فصل به اینستاگرام رفت و خطاب به ۴۸۹ میلیون دنبال‌کننده خود نوشت: «به تمام موفقیت‌های تیم در این فصل افتخار می‌کنم. با کار و تلاش همه توانستیم اولین عنوان قهرمانی تاریخ تیم را با لیگزکاپ به دست بیاوریم و تا آخرین لحظه برای رسیدن به پلی‌آف مبارزه کردیم. ما با همه چیزهای خوب و مهمتر از همه میل به پیشرفت برای رقابتی‌تر شدن به فصل بعد می‌رویم. می‌خواهم از همه افراد باشگاه و شهر میامی برای حمایتی که همیشه از ما می‌کنند تشکر کنم. مطمئن هستم که مانند چند ماه گذشته لحظات شگفت‌انگیزی را با هم خواهیم داشت.»

در حالی که مسی و هم‌تیمی‌هایش در کارولینای شمالی بودند تا با شارلوت در آخرین بازی MLS در این فصل روبرو شوند، همسرش برای صرف ناهار با چند سلبریتی بیرون رفت. آنتونلا روکوزو و ویکتوریا بکام به دوست مشترک‌شان ایزابلا گروتمن برای راه‌اندازی لاین مد جدیدش پیوستند و تصاویر این قرار دخترانه را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید:

پیام ویژه لیونل مسی در پایان فصل؛ به تیم افتخار می‌کنم/ ملاقات ویژه همسر لئو با ویکتوریا بکام وقتی اینترمیامی بازی داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی