نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
۱۰ |
۱۳
عکس| عطایی دوباره سرمربی تیم ملی والیبال شد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بهروز عطایی یکی از مورد توجه‌ترین چهره‌های ورزش ایران در سه-چهار ماه اخیر بوده است.

بهروز عطایی، این یکی از موردتوجه‌ترین نام‌های ورزش ایران در ماه‌های اخیر بوده است. سرمربی حالا اسبق تیم ملی والیبال ایران که روزهای عجیب و غریبی را در سه چهار ماه گذشته پشت سر گذاشت که در نهایت به استعفای او منجر شد.

در این مدت نتایج تیم ملی خیلی مرور شد، ناکامی در سه تورنمنت لیگ ملت‌ها، قهرمانی آسیا و در نهایت کم‌رنگ شدن رویای حضور در المپیک پاریس. البته در این بین یک طلای بازی‌های آسیایی هم به والیبال ایران رسید، اما نتایج دیگر به قدری ناامیدکننده بود که نهایتا پایان کار بهروز عطایی در تیم ملی را رقم زد.

عطایی حالا به دنبال فراموشی کابوس تلخ چند ماه اخیر است و چه راه و روشی بهتر از خود والیبال برای رسیدن به این هدف؟ سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران در این فصل از شهر خود، یعنی آمل، فاصله گرفته و هدایت تیم فولاد سیرجان را بر عهده گرفته است.

اگر تا سال گذشته شهداب مدعی شماره یک قهرمانی در لیگ والیبال ایران بود دیگر در این فصل نمی‌توان با قطعیت درباره این موضوع صحبت کرد، چرا که آنها اکنون یک رقیب گردن‌کلفت و پرستاره به نام فولاد سیرجان دارند؛ آن هم با هدایت بهروز عطایی که می‌خواهد با یک قهرمانی در لیگ ثابت کند که این حجم از انتقادات اخیر از او غیرمنصفانه بوده است.

با نگاهی به لیست تیم فولاد سیرجان در این فصل می‌توان گفت که عطایی حالا هدایت شعبه دوم تیم ملی والیبال ایران را بر عهده دارد. آنها در پست پاسور نفر اول تیم ملی والیبال، محمدطاهر وادی را در ترکیب خود می‌بینند. سید محمد موسوی، کاپیتان و ستاره تیم ملی والیبال، در کنار محمد فلاح ملی‌پوش بازیکنان فولاد سیرجان در پست سرعتی‌زن هستند.

قسمت جذاب ماجرا برای عطایی و تیمش در پست دریافت‌کننده قدرتی است. جایی که آنها به جز دو ملی‌پوش کنونی، یعنی پوریا حسین‌خانزاده و شهروز همایون‌فرمنش، یکی از بازیکنان سابق تیم ملی یعنی مجتبی میرزاجانپور را هم در اختیار دارند. در نهایت پست لیبروی این تیم هم به یکی از ملی‌پوشان سابق، یعنی مهدی مرندی، رسیده تا عطایی در این فصل یک تیم کهکشانی را در اختیار داشته باشد.

البته فولاد سیرجان در پست پشت‌خط‌زن نام بزرگی را در ترکیب خود نمی‌بینند، اما اصلا بعید نیست که در آینده و برای مرحله پلی‌آف آنها یک ستاره نام‌آشنا را در این پست نیز جذب کنند. با این تفاسیر می‌توان گفت که فولاد سیرجان اولین و مهم‌ترین چالش شهداب یزد برای هت‌تریک در قهرمانی لیگ برتر والیبال ایران خواهد بود.

عکس| عطایی دوباره سرمربی تیم ملی والیبال شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • جمشید IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
    اقای عطایی شما به هیچ عنوان به درد تیم ملی نمیخوری پس همان بهتر که هدایت تیم باشگاهی را به عهده بگیری
    • یک ایرانی IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
      چون شما عاشق چشم رنگیا هستین حتی اگر اون‌ها به شدت شما را تحقیر کنند نمونش کارلوس کیروش بود
  • خسرو IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    باوجود بودن محمد موسوی در هر تیمی احتمال باخت وناکامی در آن تیم زیاد غیر ممکن نیست بازیکنانی که سرمربی جرأت ندارند بهش چیزی بگویند آخر فصل ببینید کجای جدول اند
  • سام IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    طاهرا تصمیم جدی گرفته که تا ریشه والیبال رو نسوزونه بی خیال نشه .
  • ناصر IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    حالا آدم میفهمه چرا ایشون شهروز همایون فر و موسوی و پوریا حسین خانواده و وادی رو در تیم ملی فیکس بازی می‌داده تا این بازیکنان به آمادگی و هماهنگی برسند برای باشگاه ،چقدر آدم باید پست باشد که تیم ملی یک کشور رو فدای باشگاه کند
  • علی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    توشهرماکسایی هستن ازبازیکن تیم ملی بالاترن چرا استعدادیابی نکردی عطایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی