نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟
درخواست مهم گل‌محمدی از درویش در مورد پورعلی‌گنجی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی می‌گوید پورعلی‌گنجی امکان همراهی پرسپولیس در بازی‌های حساس پایان فصل را خواهد داشت.

یک هفته بعد از مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی، سرمربی پرسپولیس از فقدان او ابراز ناراحتی و تاسف می‌کند و معتقد است جای خالی او و یاسین سلمانی در درازمدت به پرسپولیس آسیب می‌زند. با این حال یحیی مدعی است که پورعلی‌گنجی از اواخر فروردین می‌تواند به ترکیب سرخپوشان اضافه شود.

یحیی در این باره گفت: من خودم امیدوارم که قبل از پایان فصل مرتضی به ما اضافه شود. باتوجه به حس و حال و انگیزه خوبی که در مرتضی دیدم، به نظرم اواخر فروردین بتواند به جمع ما اضافه شود و در بازی‌های پایان فصل کمک حال ما شود.

اشاره گل‌محمدی به تجربه پورعلی‌گنجی از مصدومیت رباط صلیبی قبلی است که به او کمک می‌کند زودتر شرایط بازی را پیدا کند: حالا بازهم باید ببینیم روند عمل جراحی او چگونه خواهد بود. اگر به موقع عمل کند و عمل خوبی باشد، می‌تواند امسال به تیم ما کمک کند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهاد تمدید قرارداد او را خواهد داد یا خیر؟ گفت: این پیشنهاد که برای فصل بعد از او استفاده کنیم را، حتما به باشگاه خواهم داد.

این در حالی است که قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید اما حالا این موضع یحیی نشان می‌دهد او به هیچ عنوان قصد ندارد نام پورعلی‌گنجی را از لیستش خارج کند.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی: حواس‌مان جمع باشد که با دروغ و لجن‌پراکنی می‌خواهند.../ یک تیم رسانه‌ای علیه پرسپولیس تشکیل شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    از لیست خارج کردن و قرارداد داشتن لزوما یک معنی ندارد یعنی ممکن است بازیکن برای امسال به خاطر مصدومیت از لیست خارج شود تا باشگاه بتواند بازیکن بگیرد تا دستش برای این فصل از وجود بازیکن خالی نمانداما در عین حال با همان بازیکن مصدوم هم برای فصل بعد قرارداد ببندند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس شایسته قهرمانی لیگ برتر بود؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی