نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
۰ |
۰
آدام ماروشیچ
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پسران مدیرعامل باشگاه ستاره سرخ بلگراد به آدام ماروشیچ، بازیکن مونته‌نگرویی لاتزیو و خانواده‌اش حمله کردند.

اوروس یانکوویچ، مدیربرنامه‌های آدام ماروشیچ، مدافع لاتزیو و مونته نگرو، درباره اتفاقی که پس از بازی با تیم ملی صربستان در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ رخ داد، صحبت کرد. یانکوویچ گفت که گروهی از مردان مسلح هنگام خروج از رستوران به او و ماروشیچ حمله کردند.

یانکوویچ گفت: آنها با تپانچه به سر من و پسران زوزدان ترزیچ (مدیر ستاره‌ سرخ بلگراد) دیوانه‌وار با تپانچه بر سر و قسمت‌های حیاتی بدنم  زدند. استخوان گونه و پای چپم شکسته است. مرا به مرکز بالینی بردند و در آنجا تحت عمل جراحی قرار گرفتم.

مدیربرنامه‌های مدافع تیم ملی مونته‌نگرو و باشگاه لاتزیوی ایتالیا افزود: توسط چندین ماشین احاطه شده بودیم. راننده‌ام سعی کرد محل را ترک کند اما در ادامه خودرویی که از جهت مخالف در حرکت بود، با او تصادف کرد. وقتی از پشت به من حمله شد حتی وقت نداشتم سوار ماشین شوم. در مقطعی از هوش رفتم و آنها به کتک زدن من ادامه دادند. فیلم‌های ضبط شده به وضوح نشان می‌دهد که پسران ترزیچ مرا با تپانچه می‌زدند. همچنین واضح است که کوستادین ترزیچ اسلحه را به سمت سر و سینه ماروشیچ نشانه رفته بود تا از کمک او به من جلوگیری کند در حالی که آنها به طرز وحشیانه‌ای مرا کتک می‌زدند. مادرش، یک زن شصت ساله، تحت فشار قرار گرفت و مجروح شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی