نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
فلورنتینو پرس
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

انتظار می‌رود فلورنتینو پرس که در بازی قبلی رئال و بارسا حضور نداشت، در ال‌کلاسیکوی روز شنبه شرکت کند.

به دلیل تیره شدن روابط باشگاه رئال‌مادرید و بارسلونا، فلورنتینو پرس فصل گذشته برای اولین بار در دوران ریاستش در رئال‌مادرید در سکوها حضور نداشت تا بازی تیمش مقابل بارسلونا در نوکمپ را تماشا کند. پس از انتشار اخباری مبنی بر رشوه بارسلونا به خوسه ماریا انریکس نگریرا (نایب رئیس سابق کمیته داوران) خوان لاپورتا رئال‌مادرید را به عنوان «تیم فرانکو» خطاب کرد؛ تیم مورد علاقه فرانسیسکو فرانکو دیکتاتور سابق. رئال‌مادرید در جواب ویدئویی چهار دقیقه‌ای منتشر کرد و مدعی شد که بارسلونا در واقع مورد حمایت دیکتاتوری بوده است، که نیروهایش قبلا جوزپ سونیول رئیس بارسلونا را به قتل رسانده بودند.

روابط بین این دو باشگاه به هم خورد و پرس تصمیم گرفت در اقدامی بی‌سابقه در رویارویی دو تیم در نوکمپ در ماه آوریل شرکت نکند و نه در مراسم ناهار روسا و نه در بازی حضور نیافت. رئال‌مادرید در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل‌ری با نتیجه ۴-۰ پیروز شد.

گزارش‌ها می‌گویند که پرس قصد دارد در ال‌کلاسیکوی شنبه شرکت کند. خوان لاپورتا روز دوشنبه در جلسه لالیگا خوزه آنخل سانچس، مدیرکل رئال‌مادرید را در آغوش گرفت و به نظر می‌رسد که تنش‌ها در ماه‌های اخیر کاهش یافته است، علی‌رغم اینکه لاپورتا مقامات را به مادریدیست بودن متهم کرده و می‌گوید علاقه آنها به رئال‌مادرید بر تصمیماتشان تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی