نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
جر و بحث سرمربی استقلالی با داور: با این کارت کمر تیم ما را شکستی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نساجی مازندران در ازبکستان بازی را واگذار کرد تا مهدی رحمتی کاپیتان اسبق استقلال شرایط بغرنجی پیدا کند.

نساجی در شبی که انصافاً نمایش خوبی ارائه کرد، مغلوب حریف ازبکستانی خود شد تا احتمال صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کم شود البته نماینده کشورمان هنوز شانس دارد و در همان ازبکستان هم اگر اتفاقات عجیب و غریب داوری نبود، حداقل می‌توانست با مساوی به ایران برگردد.

چه کاری بود که کردی؟

اخراج صابر حردانی در دقیقه ۵۰ و اعلام ۱۱ دقیقه به عنوان وقت تلف شده در نیمه دوم از جمله تصمیمات عجیبی بود که داور قطری بازی نساجی برابر نوبهار ازبکستان اتخاذ کرد و کاملاً طبیعی بود مهدی رحمتی پس از پایان مسابقه نسبت به تصمیمات این قاضی معترض باشد. مهدی در کنفرانس مطبوعاتی با صراحت به این مسائل اشاره کرد اما قبل از این گفتگو و هنگامی که سوت پایان بازی به ثمر رسید،گلایه‌هایش را به صورت کاملاً محترمانه با داور هم در میان گذاشت. سرمربی استقلالی نساجی بعد از پایان بازی به سمت داور رفت و پس از عرض خسته نباشید به او گفت: آقای داور! این چه قضاوتی بود که کردی؟ کمر تیم من شکسته شد. بازیکن من به خاطر اشتباه داوری اخراج شد. اگر تیم داوری در آن صحنه که کمک داور دیر پرچم زد دچار تردید شده باشد،  نباید بازیکن نساجی تاوانش را بدهد.

از قرار معلوم داور هم در گفتگو با رحمتی مدعی شد که کمک داور دیر پرچم زده بود.

سرمربی نساجی همچنین روی ۱۱ دقیقه وقت اضافه هم خیلی بحث داشت و اعتراض می‌کرد اما دیگر کار از کار گذشته بود و نتیجه عوض نمی‌شود.

تشکر از بچه‌ها

نساجی در ازبکستان بازی را واگذار کرد ولی فوتبال خوبی ارائه کرد و مهدی رحمتی هم از شاگردانش راضی بود او این مسئله را پس از خاتمه مسابقه به مربیان تیم گفت و البته در کنفرانس مطبوعاتی هم بر زبان آورد.

تنهایی!

نساجی بازی را واگذار کرد و شبانه به سوی تهران بازگشت تا حوالی ساعت پنج بامداده سه‌شنبه وارد پایتخت کشورمان شود. در طول مسیر برگشت هیچکدام از اعضای کاروان حوصله صحبت کردن نداشتند و خود مهدی رحمتی هم ترجیح داد اغلب اوقات تنها باشد.

جلسه در فرودگاه

پس از اینکه کاروان به تهران رسید، کاپیتان اسبق استقلال که حالا هدایت نساجی را بر عهده دارد، دستیارانش را جمع کرد و با آنها جلسه گذاشت تا پیرامون شکل تمرینات تصمیم بگیرد. در نهایت قرار شد نساجی سه ‌شنبه تعطیل باشد و از چهارشنبه خود را برای جدال هفته آینده مقابل سپاهان آماده کند.

برکناری؟

این روزها شایعاتی پیرامون احتمال برکناری مهدی رحمتی به گوش می‌رسد ولی چیزی که ما شنیدیم این بود که رحمتی فعلاً می‌ماند اما اینکه هفته آینده چه تصمیمی اتخاذ خواهد شد مسئله‌ای است که نتیجه بازی با سپاهان در آن بسیار تاثیرگذار است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی