پرسپولیس باز هم استقلال را برد/ جشن شیرین سرخ‌پوشان با حضور زنان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال تاجیکستان به پیروزی رسید تا شانس صعودش به مرحله حذفی افزایش پیدا کند.

تیم پرسپولیس امشب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه E در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که این دیدار با نتیجه ۲-۰ به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

سعید صادقی (دقایق ۴۴ و ۷۱) زننده هر دو گل سرخپوشان بود. داور عراقی این مسابقه با استفاده از VAR تصمیمات مهم بازی را گرفت. پنالتی اعلام شده برای تاجیک‌ها و گل دوم پرسپولیس با استفاده از کمک داور ویدئویی گرفته شد.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان (۴۶ - سینا اسدبیگی)،‌ سروش رفیعی (۴۶- مهدی ترابی)، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی (۹۲- امید عالیشاه)، گئورگی گولیسانی، وحدت هنانوف، محمد عمری (۹۳- نبیل باهویی) و شهاب زاهدی (۸۳- میلاد سورگی).

پرسپولیس باز هم استقلال را برد/ جشن شیرین سرخپوشان با حضور زنان

ترکیب استقلال تاجیکستان: رستم یتیموف، تبرز اسلاموف، آرتور کارتاشیان، سدیقجون قوربانوف، دنیس بگانوویچ، علیشهر جلیلوف، سنین سبایی (۷۱- آباچوئف)، احمدونی کمالوف، احسان پنشنبه (۴۶- جوزف اوکورو)، رومیش جلیلوف و ایوان نووسلیچ.

پرسپولیس باز هم استقلال را برد/ جشن شیرین سرخپوشان با حضور زنان

داور: مهند قاسم سارای (عراق)

نیمه نخست با اعلام یک پنالتی علیه پرسپولیس هواداران و بازیکنان این تیم را به شوک فرو برد. توپ ارسالی از بازیکنان استقلال تاجیکستان برای بگانوویچ درحالیکه این بازیکن پشت به دروازه پرسپولیس ایستاده بود به زیر توپ زد و موقعیت برای تاجیکی‌ها از دست رفت  اما ناگهان با تصمیم کمک‌داور ویدیویی همه چیز عوض شد. مهند قاسم سارای شخصا به کنار زمین رفت تا این صحنه را دوباره از دوربین VAR تماشا کند. پس از بررسی مشخص شد که مسعود ریگی پس از ضربه بگانوویچ به زیر پای این بازیکن ضربه زده و به سود استقلالی‌ها اعلام پنالتی شد. سنین سابای در دقیقه ۴ پشت پنالتی ایستاد اما درخشش علیرضا بیرانوند و مهار او مانع گل خوردن پرسپولیس شد.

در ادامه پرسپولیسی صاحب توپ و میدان شدند ولی دوندگی و خطاهای پرشمار بازیکنان استقلال تاجیکستان مانع موقعیت‌سازی پرسپولیسی‌ها می‌شد. در نهایت فشار پرسپولیسی‌ها بیشتر شد تا اینکه روی کار ترکیبی قرمزهای ایران شهاب زاهدی با یک پاس در عمق سعید صادقی را پشت محوطه جریمه تیم رقیب صاحب موقعیت کرد و در ادامه سعید صادقی با یک حرکت عرضی شوت خود را به سمت دروازه زد که بعد از برخورد به مدافع استقلال از بالای دست یتیموف عبور کرد و در دقیقه ۴۴ تبدیل به گل اول پرسپولیس شد و بازی با برتری سرخ‌ها در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم باز هم شاگردان یحیی گل‌محمدی تیم برتر میدان بودند و با آمدن مهدی ترابی از ابتدای این نیمه حملات پرسپولیس روی دروازه استقلال تاجیکستان روند بهتری گرفت. سرخ‌پوشان موقعیت‌های بسیاری را روی دروازه استقلال تاجیکستان خلق کردند و در دقیقه ۷۲ حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس با پاس در عمق شهاب زاهدی به سعید صادقی همراه شد که این بازیکن ضربه نهایی را به گوشه سمت راست دروازه زد و توپ گل شد. در ابتدا کمک داور این صحنه را آفساید گرفته بود اما در ادامه وی ای آر به کمک تیم داوری آمد و مشخص شد گل در موقعیت سالم به ثمر رسیده است.

دقیقه ۳ + ۹۰: نبیل باهویی در موقعیت تک به تک توسط مدافع استقلال سرنگون شد و داور دقایقی بازی را متوقف کرد تا از VAR کمک بگیرد. داور در نهایت ادامه بازی را اعلام کرد.

در ادامه بازی با برتری پرسپولیس همراه شد تا شانس صعود سرخ‌پوشان پایتخت به مرحله حذفی لیک قهرمانان آسیا تا حد زیادی افزایش پیدا کند.

پرسپولیس با این پیروزی ۶ امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به النصر در رده دوم جدول گروه E  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:  شوک داور به پرسپولیس مقابل استقلال/ سوپرواکنش بیرانوند علیه VAR و پنالتی! +عکس و ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • شاهین IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    بودن وی ای ار نعمتی هست. ولی باید یک فکری به پشت فرمان بکنند داور عراقی کلا بر علیه سوت زد!! ولی بردن استقلال طعم دیگری دارد.
  • آریا US ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    کیسه ی تاجیکستان رو هم بردیم😂😂
  • میزان IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    پرسپولیس از وجود var سود برد.چیزی که تا الان از نبودنش سود می برد.
  • شانسپولیس IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    هی میگفتن این تیم قهرمان بلامنازع تاجیکستان هست گفتیم ببینیم چی هست ، بابا صد رحمت به شمس آذر و ذوب آهن و..... تیم یه نیمه ای بودن نیمه دوم کلا از نظر بدنی تعطیل بودن
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    اون از فدراسیون و دولت. فیفا هم که سر پرونده لوکادیا کاملا به نفع تیم حکومتی رای داد و حق لوکادیای بدبختو خورد. امشبم که ای اف سی سر آفساید صد در صد روی گل دوم نشون داد که پرسپولیس سوسولی آسیاست. مهدی پور تو خونه جلوی تلویزیون چقدر حرص میخوره حیوونکی(😁)
  • پیمان IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    استقلالِ اورجینال داریم(استقلال تهران) ، استقلالِ فِیک هم داریم (استقلال تاجیکستان ، استقلالِ اهواز ، استقلالِ ...) . درست مثلِ ستاره که هم اورجینالش هست(ستاره‌های استقلالِ تهران) و هم فِیکش(ستارهء قلابی و جعلیِ لُنگ).
    • کامبیز IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      مثل اینکه بگی پراید ارجینال داریم پراید فیک داریم.
  • پیمان IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    وقتی استقلالِ اورجینال(استقلال دو ستارهء تهران) تو آسیا نباشه ، معلومه که این تیم‌های درجه دو آسیا با داشتنِ یک عدد ستارهء قلابی باید هم های و هوی کنند که آره ما استقلال رو بردیم. استقلال تهران شعبهء دیگری ندارد💙⭐️⭐️💙
  • محمدطاها GB ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    فقط تیترووو نگاه خووو..امان از دست ادمین لنگی😂😂😂
  • محمدطاها GB ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    پرسپولیس بازم استقلال رو برد؟! چه تیتر مسخره ای بود😂بیا پایین بابا سرمون درد گرفت! ادمین صبر کن دربی بردن رو بهتون نشون میدیم..
  • Alireza GB ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    هم تماشاگرها، هم بازیکن‌ها و هم کادر فنی پرسپولیس یک‌جوری خوشحالی می‌کردند که انگار فینال یک تورنمنت جهانی هست و دارند جام قهرمانی رو می‌گیرند! واقعاً ترسناک و وحشتناک و عجیب بود. مردم دارند دیوونه میشن. اصلاً حالت طبیعی نداشتند.
  • کیسه سوز IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    هر کجا سخن از کیسه سوزی هست نام پرسپولیس می‌درخشد ، کیسه دوشنبه و کیسه دوچرخه هم نداره
  • ناصر IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    دوستان عزیز توجه فرمودید که با var بیvar پرسپولیس برنده س.اینم از var
  • 6 IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    فرقي نميكنه: ما كلا كيسه بريم خخخ
  • كاج عابي IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    بعضيا فشار ميخورن خخخ بخور بخور خيلي بخور
    • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
      شما لنگی ها از ستاره های واقعی استقلال دارید فشاری میشید.. چون چهل ساله لنگ حکومتی به چاه نفت وصله ولی هیچ غلطی نکردید
  • زهرا IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    پرسپولیس مقدس زیباترین عشق جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی