نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بایرن از جهنم استانبول سالم بیرون آمد/ برد باارزش افعی‌ها مقابل حریف اتریشی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، سومین هفته از مرحله گروهی مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

در آغاز هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه‌های A و D دو بازی برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های اینتر و بایرن مونیخ مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.


در گروه A، بایرن مونیخ در ترکیه میهمان گالاتاسرای بود و موفق شد میهمانش را با نتیجه ۳-۱ شکست دهد. باواریایی‌ها با گلزنی کینگسلی کومان در دقیقه ۸، خیلی زود از میزبان خود پیش افتادند. خطای یاشوا کیمیش، مدافع باواریایی‌ها در محوطه جریمه این تیم منجر به اعلام یک ضربه پنالتی به سود گالاتاسرای شد که مائورو ایکاردی در دقیقه ۳۰ آن را به گل تساوی میزبان تبدیل کرد. تا دقیقه ۷۳، دو تیم برابر پیش رفتند تا اینکه هری کین، ستاره انگلیسی بایرن مونیخ دومین گل این تیم را به ثمر رساند و تنها ۶ دقیقه پس از او جمال موسیالا یک بار دیگر دروازه میزبان ترکیه‌ای را باز کرد.

با این نتیجه بایرن مونیخ سومین پیروزی متوالی‌اش را کسب کرد و اکنون با ۹ امتیاز، بالاتر از گالاتاسرای ۴ امتیازی در صدر جدول قرار دارد. تیم‌های کپنهاگن دانمارک با یک و منچستریونایتد با صفر امتیاز (هر دو با ۲ بازی) به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند.

بایرن از جهنم استانبول سالم بیرون آمد/ برد باارزش افعی‌ها مقابل حریف اتریشی


از گروه D، نیز تیم اینتر موفق شد میهمان اتریشی خود، سالزبورگ را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. الکسیس سانچس در دقیقه ۱۹ اینتری‌ها را پیش انداخت اما اسکار گلوخ در دقیقه ۵۷ کار را برای سالزبورگ به تساوی کشید. با این جال گلزنی هاکان چالهان‌اوغلو در دقیقه ۶۴ از روی نقطه پنالتی، اجازه نداد که تیم میهمان از این بازی امتیازی کسب کند. گل دیگری نیز توسط لائوتارو مارتینس به ثمر رسید که داور ابتدا آن را پذیدفت اما در ادامه داوران VAR آن را آفساید و مردود اعلام کردند.

این دومین برد شاگردان سیمونه اینزاگی بود که سبب شد نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان با ۷ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی بماند. سالزبورگ ۳ امتیازی هم در رده سوم قرار دارد. در بازی دیگر این گروه از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، رئال سوسیه‌داد رده دومی که ۴ امتیاز دارد برابر بنفیکای قعرنشین بدون امتیاز به میدان خواهد رفت.

بایرن از جهنم استانبول سالم بیرون آمد/ برد باارزش افعی‌ها مقابل حریف اتریشی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی