نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
برای این داوری باید گریست!/ مرادمند را سالتو بارانداز کردند بعد هم اخراج!/ استقلال در غیرت و معرفت هت‌تریک کرد/ در آن ۱۷ دقیقه نفس مردم را گرفتند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: شرایطی که در دیدار استقلال مقابل هوادار و وضعیت قرارداد بستن بلانکو و نهایتاً بازی آلومینیوم اراک رخ داد به نوعی یک هت‌تریک در مرام و معرفت استقلالی‌ها بود.

محمد نوری، بازیکن اسبق استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: باعث خوشحالی است که بگویم در تیمی بازی کرده‌ام که می‌تواند الگوی همه تیم‌های لیگ برتری باشد. چه به لحاظ تاکتیکی چه به لحاظ رفتاری.

وی افزود: استقلال ثابت کرده در طول این مدت علاوه بر کارهای فنی، روی کار تیمی و وحدت تاکتیکی هم زحمت کشیده و همه بازیکنانش یکدل و یکرنگ به دنبال کسب نتایج مطلوب برای استقلال و هوادارانش هستند.

فوتبالیست سابق کشورمان درباره دیدار این تیم مقابل آلومینیوم اراک گفت: به خوبی مشخص بود که استقلال روبروی یکی از دفاعی‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی می‌کند. جدا از تفکرات مجتبی حسینی که همواره تدافعی است استقلال با یک تیم سرسخت و بازیکنان جنگنده به ویژه تعدادی از نفرات سابق خودش هم روبرو بود که می‌خواستند به نوعی توانایی‌شان را به رخ استقلال بکشانند. با این همه استقلال ثابت کرد این توانایی را دارد که از هر تیمی یک بازنده بسازد.

پیشکسوت استقلال درباره مسائل داوری گفت: واقعاً باید به حال این داوری گریست. داور هر کاری از دستش برمی‌آمد. انجام می‌داد تا استقلال را تحت فشار بگذارد و در نهایت هم مرادمند را بی‌دلیل اخراج کرد. اصلاً برخورد مرادمند با مرتضی تبریزی در هر دو مرتبه کارت نداشت ولی او دو بار کارت داد تا او را اخراج کند. مرادمند را سالتو بارانداز کردند بعد هم اخراج. بنده خدا نکونام داشت دیوانه می شد!

نوری خاطرنشان کرد: وقتی می‌بینند زورشان در زمین بازی به استقلال نمی‌رسد سراغ داوری و مسائل غیر فوتبالی می‌روند اما استقلال ثابت کرد می‌تواند در معرفت و وحدت تیمی هت‌تریک کند. اولین اتفاق در بازی با هوادار بود که تیم دو بر صفر عقب افتاد اما بچه‌ها با غیرت ثابت کردند می‌توانند کامبک بزنند و سه گل به حریف زدند.

وی ادامه داد: دومین اتفاق کسر قرارداد بچه‌ها و سرمربی تیم بود تا باعث شد بلانکو به تیم بپیوندد و قراردادش ثبت شود. سومین اتفاق هم که نشان داد این تیم تا چه اندازه یک دل است بازی با آلومینیوم اراک بود که همه دست به دست هم دادند تا جای خالی مرادمند را در ۱۷ دقیقه باقی مانده تا پایان بازی پر کنند. ۱۰ دقیقه وقت اضافه در شرایطی که ۷ دقیقه به آخر بازی مانده بود ۱۷ دقیقه نفس‌گیر را برای مردم و استقلال رقم زد اما بچه‌های با معرفت و با غیرت ما ثابت کردند اگر بخواهند برنده شوند هیچکس نمی‌تواند جلوی آنها را بگیرد.

نوری درباره ۱۸ امتیازی شدن استقلال نیز گفت: این تیم ثابت کرده واقعاً شایسته قهرمانی است. این بچه‌ها لایق همه جور تقدیر و تشکر هستند. امیدوارم باشگاه استقلال هم قدر این بچه‌ها را بداند. به ویژه سرمربی تیم که توانسته چنین گروه خوبی را دور هم جمع کند. به عنوان یک پیشکسوت به این تیم افتخار می‌کنم و خوشحالم که طرفدار استقلال هستم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۳
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    کیسه به داشتن کیسه کشایی اینچنین کوته فکر باید بباله
    • حسین IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      محمد آقا باز لنگ سوزی راه انداختی جماعت لنگ پرست همیشه دنبال لاشخوری بوده وهست اینها نمی توانند روی پای خودشان بایستند
  • 6 IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    مرسي كه هستي. دلمونو شاد كردي جوووون
  • استقلالی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    ضمن تبریک برد استقلال به همه استقلالیها و هوادارانش ، باید گفت که رسالت استقلال غیر از اتحاد و همبستگی وگذشت و برادری در زمین الگویی و مکتبی از معرفت و مرام انسانی برای تیم لنگ و دیگر تیم های لیگ برتری در ایران وخارج از ایران است،همیشه موفق وسربلند باشيد ای استقلال
    • سعید IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      بنظر خودتون الگو هستید؟؟ کدوم تیم الگوی خودشو استقلال میدونه؟ همین شما نبودید ک تمرین نکردین بخاطر اعتراض؟ چرا توهم میزیند همش!!؟
  • علمدارسینایی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    موندم چرا ما بازی ها را میبرم شما لنگیها میسوزین دوست عزیز که اعتراض دارین لنگی عزیز ما با افتخار وتلاش بچه ها بردیم نه با کمک داور بفهمین اینو استقلال با غیرت بازی میکنه نه با کمک داور دست شما اقای نوری درد نکنه که حرف دل همه را زدی ایول به تمام تاجی های عزیز دم همتون گرم
  • حیدری زاده IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    چه دلیلی داره هر روز یک مصاحبه با این میکنید
  • فوتبالی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    استقلال و خبرورزشی مثل اینکه بجز نوری کسه دیگه یو ندارن برای مصاحبه و کارشناسی
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    استقلال در این بازی در چند صحنه حساس از داوری منتفع شد و در مورد مراوند که سالتو چهار امتیازی روی او انجام شد باید عرض شود اخطار اول مرادوند بخاطر آن بود که بر روی بازیکن آلومینوم مثل اینکه کاهگل لگد می کرد اخطار دوم که منجر به اخراج وی شد ضربه محکم با آرنج به صورت یکی دیگر از بازیکنان آلومینیوم بود حالا این بازیکن اگر اخراج نمی شد حتما چند تن از بازیکنان آلومینیوم را راهی بیمارستان می کرد
  • استیصال IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    یه کم دقت لازمه تا بفهمی کل افاضات این بنده خدا بر حسب حدس و گمان خودشه و تو حالت غیر عادیه و الا داور چه فرقی براش داره کی برنده بشه یا مگه با مرادمند پدر کشتگی داره فقط اونجایی که میگه تیم مجتبی حسینی همیشه تدافعی بازی میکنه در صورتی که همه دیدند توی کل بازی حمله میکردند و تیم چکش مثل همیشه دفاعی بود پس نوری جون واقعا" به حال تو باید گریست
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    خدا شاهده این تیتر رو دیدم گفتم تنها کسی که میتونه در این حد هوچی‌گری کنه محمد نوری هستش ، اومدم دیدم بله خوده استاده 🤣🤣ازت ممنونم نیم که موجبات خنده و شوخی مارو مهیا میکنی استاد
  • عقاب پر قشنگ IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    یعنی منطق بعضی از لنگیها آدمو به تفکر میندازه مگه دروغ گفته،به جان خودم سالتو باراندازی که بازیکن آلومینیوم رو مرادمند رفت ۴ امتیازی بود بعد داور بازیکن( اس🦁 اس )دوستاره رو اخراج کرد!!!!!
  • ع ق QA ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    فیلسوف ! ماکیاولی ! واقعا یه آب سردی کسی بریزه رو سرش یا چوبی بزنه تو سرش شاید عقلش برگرده سر جایش
  • ارتش سرخ IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    اونجاکه مرادمند جلوی چشم داور توپوبادست زد عین اسپک،داورانگارنه انگار که دیده،نباید ب حال داوری گریست؟درضمن فقط این مشنگ دوزاری درموردکیسه سخنرانی میکنه؟هوادارتونه خخخ خوشحاله۰خوش باش نوری در قوری
  • ق ر IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    این نوزی رئیس فدارسیون بکنید شاید از دستش راحت بشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی