علی پروین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در روزهایی که علی پروین بستری شده بود، عادل فردوسی‌پور به ملاقات اسطوره پرسپولیس رفت اما این دو نفر در گذشته مشکلاتی هم با یکدیگر داشته‌اند.

شرایط پرسپولیس در پاییز سال ۱۳۹۰ متزلزل بود و در مقطعی میان حمید استیلی و عادل فردوسی‌پور هنگام پخش برنامه ۹۰ اصطکاک ایجاد شد. در آن زمان علی پروین از دست فردوسی‌پور دل‌خور شد و به یکی از عوامل گروه ورزش سیما که از او برای حضور در برنامه ۹۰ دعوت کرده بود، پاسخ جالبی داد که روز پنجم آبان ماه سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی منتشر شد.

علی‌آقا در پاسخ به دعوت این مدیر برای حضور در برنامه ۹۰ گفت: این پسره (عادل فردوسی‌پور) فقط می‌خواد آدمو مسخره کنه و من هم از چنین رفتاری اصلا خوشم نمیاد. یک وقت داخل برنامه اون یه چیزی میگه، من هم یه چیزی میگم و اتفاقاتی رخ میده که مردم دوست ندارند. در مورد ماجراهای پرسپولیس هم فعلا حرفی نمی‌زنم اما به موقعش جواب فردوسی‌پور را می‌دهم.

علی پروین در همان مقطع به محمد رویانیان مدیرعامل وقت باشگاه پرسپولیس هم توصیه کرده بود با برنامه ۹۰ مصاحبه نکند چون به اعتقاد او، عادل فردوسی‌پور سوالات جهت‌دار می‌پرسد و پرسپولیس به حاشیه می‌رود. نکته دیگر این‌که شایعه شده بود پروین چند بار در پاسخ به دعوت فردوسی‌پور گفته ۱۰۰میلیون تومان می‌گیرد و به برنامه‌اش می‌رود! حرفی که البته بیشتر جنبه طنز و یا برای بازکردن این دعوت از سر خودش بود.

البته رابطه علی پروین و عادل فردوسی‌پور خیلی زود خوب شد و در همان ایام برنامه ۹۰ مصاحبه جذابی با او انجام داد. پروین همچنین خرداد ماه سال ۱۳۹۷ در آستانه آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ برای اولین بار پس از سالیان متمادی در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد و به دعوت عادل فردوسی‌پور همراه با حشمت مهاجرانی به ویژه‌برنامه جام جهانی رفت و در مورد وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت کرد.

پروین و فردوسی‌پور در سال ۱۳۹۰

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    پسره؛سوال هایی میپرسید؛که طرف نه میتوانست راستش بگه؛نه دروغ!!!حقیقت؛همیشه تلخه؛البته برای کسایی که نمیخوان راستش بگن!!!
    • عباس از اصفهان IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      حالامثلا پروین چی ونمی خواست بگه،یادر مورد چی می خواست دروغ بگه،خوبه همه علی آقا را میشناسن که چقدررک وراسته،ازهیچکس به غیراز خدا نمی ترسه،این وبارهاخودش گفته.پس خواهشاً چون استقلالی هستی همین جوری الکی یه حرفی نزن.چه قرمزوچه آبی حرف بی منطق درباره تیم حریف نزنید
  • ممل پرسپولیسی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    علی آقا ســـــــــــــلــــــــــــــطـــــــــــــــــــــان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی