نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
کلوب| شکایت‌هایی که همچنان راه به جایی نمی‌برند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در چند هفته گذشته حتی در صورت کسب برد در بسیاری از صحنه ها از سوی داوران با اشتباهات مهمی مواجه شده است.

آبی پوشان که این فصل برعکس تمام فصل های گذشته یک شروع خوب با کسب حداکثری امتیازات در ۸ هفته ابتدایی این فصل را داشتند همچنان از اشتباهات داوری که می تواند در هفته های آینده تاثیر آن را بر عدم نتیجه گیری این تیم بگذارد ترس و واهمه دارد. به همین خاطر حتی در صورت کسب برد بخاطر ارتکاب این اشتباهات از کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای انتخاب داوران شکایت کرده اند.

همان طور که فصل گذشته باشگاه استقلال طوماری از اشتباهات تاثیرگذاری داوری را در سایت و کانال خود منتشر کرد و بارها و بارها به همین خاطر بیانیه ها و شکایت های بسیاری را مطرح کرد، این بار هم هرگز دوست ندارد با تکرار تمام آن خاطره های تلخ که موجب از دست رفتن قهرمانی این تیم شد این فصل آنها را دوباره از کورس قهرمانی دور کند به همین خاطر حتی در هفته هایی که از برد تیمشان خوشحال هستند از حق طبیعی خود یعنی واخواهی از اشتباهات مکرر استفاده می کنند.

شکایت هایی که هر چند هیچگاه نه در فصل گذشته و نه فصل های پیش از آن دردی از دردهای این تیم کم نکرد و هیچ امتیازی از امتیازات از دست رفته باز پس گیری نشد، اما این حق طبیعی خود می داند که در برابر این اشتباهات که گاهی بسیار تاثیرگذار می شوند سکوت نکند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضایاک اصلی۱۰ IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    کیسه اگه شکایت کنه راه به جایی خواهد برد چون کیسه حکومتیه
    • لنگ حقیر معیشتی بگیر سوگولی وزارت ورزش IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      په چرا هر سال داورای لیگ ضد تیم استقلال و به نفع لنگ حقیر سوت میزنن ؟؟؟
  • زیگزاگ IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    داوران شمشیر رو از رو بستند.
    • 🍅🍅🍅🍅سرخ اسیا IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      بایدم شمشیر از رو ببندن وگر نه تیم افشاریان رو نمیتونن قهرمان کنن۵۹۹
  • اریایی US ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    همه درخدمت تیمه ساواک رژیم گذشته از وزارت ورزش و فدراسیون و مجلس و......تیمی که نه نماینده ایران تو اسیاست و نه تفاوتی با دیگر تیمهای معمولی لیگ دارد....ولی گرانترین تیم است .....و اول فصل تاتری را برای دور زدن بازی کردن و هوار هوار و هوچیگری راه انداختن و سناریوی ازقبل نوشته شده ننه من غریبم را بازی کردن و توسط مسئولین مورد لطف قرار گرفته اند از خرید بازیکن ...بازی در ازادی و حمایت داوران و حمایت مالی ......که پرچم کیسه را بالا نگه دارند ....این همان تیم فوتبالی نیست که اول فصل میگفتن پول نداریم اب بخریم...؟؟؟دستگاه چاپ دلار خریدن؟نه از وام بانک شهر که برای استروماچونیشون گرفتن و بدهیهای سنگین خبری هست و هرجور میخواهند هزینه میکنند ؟اگر راهی غیر ازاین پیدا کردن را اعلام کنند تا مردم بدانند که دستشون تو بیت المال نیست. .. ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی