اعتراف ترسناک بلینگام پس از دو گل خیره‌کننده‌اش در ال‌کلاسیکو
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جود بلینگام در ال‌کلاسیکوی روز شنبه دو گل زد اما اعتراف کرد که اصلا خوب بازی نکرده و باید پیشرفت کند.

رئال مادرید و بارسلونا روز شنبه با هم روبرو شدند و ایلکای گوندوغان برای بارسلونا یک گل و جود بلینگام برای رئال مادرید دو گل به ثمر رساند. این پدیده ۲۰ ساله نیمه اول آرامی را پشت سر گذاشت و در نیمه دوم از راه دور بازی را به تساوی کشاند و سپس در وقت‌های تلف شده قلب بارسلونا را شکست و در زمان مناسب در مکان مناسب ظاهر شد تا لوس‌بلانکوس را به پیروزی ارزشمندی برساند. اما پس از پیروزی اعتراف کرد که خوب بازی نکرد.

بلینگام به تلویزیون رئال مادرید گفت: «امروز در بهترین سطح خود نبودم. باید با آنهایی که جلوتر هستند ترکیب شوم و به تیم کمک کنم و امروز اصلا خوب نبودم اما موفق شدم دو گل بزنم. انجام این بازی بسیار سرگرم‌کننده بود. با خانواده‌ام صحبت کردم و به آنها گفتم قبل از بازی خیلی هیجان‌زده بودم زیرا ال‌کلاسیکوهای زیادی را از روی کاناپه خانه تماشا کرده بودم و امروز نوبت من بود. در ال‌کلاسیکو بازی کردم. در حال حاضر همه چیز برای من خوب پیش می‌رود. برای بازی‌ها به خوبی آماده می‌شوم. خوب تمرین می‌کنم و فقط می‌خواهم یاد بگیرم و پیشرفت کنم.»

شروع فوق‌العاده بلینگام در اسپانیا همه را به تحسین واداشته است. این بازیکن در حالی که تیتر تمام اخبار جهان را به خود اختصاص داده اما از تلاش دست نمی‌کشد و همچنان به دنبال بهبود عملکردهای خود است. تحلیل پخته و بالغانه بلینگام تقریبا تضمین می‌کند که آینده‌ای فوق‌العاده روشن و شگفت‌انگیز در پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • هوادار IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    ماشالله به تو که فقط به شماها میشه گفت فوتبالیست ..... اون وقت تو ایران یه فوتبالیست سطح پایین که بالاترین افتخارش گل بازیهای آسیایی بوده خودشو از قهرمان جهان کشتی بالاترمیدونه و فک میکنه داره تحقیرش میکنه
  • mohamab966j@gmail.com IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    از اعتماد به نفس واز این که مثل بعضیا مغرور نیست خیلی خوشم میاد آفرین بهش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی