اعتراف آنچلوتی؛ بارسلونا برتر بود/ رئال به این دلیل نیمه دوم تغییر کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی رئال مادرید پس از ال‌کلاسیکو و درخشش ستاره ۲۰ ساله تیمش در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و بازی را ارزیابی کرد.

کارلو آنچلوتی عملکرد رئال مادرید در ال‌کلاسیکو مقابل بارسلونا را ارزیابی کرد. از نظر سرمربی ایتالیایی تیمش نیمه اول بسیار ضعیفی داشت اما در نیمه دوم به اندازه کافی «تهاجمی و نیرومند» شد.

آنچلوتی گفت: «گاهی اوقات اینگونه است، آنطور که می‌خواهید بازی نمی‌کنید، نیمه اول در سطح خودمان نبودیم. خوشبختانه نیمه دوم متفاوت بود و ما را به پیروزی رساند. در نیمه اول تیم ما کند و بی‌حال بود و قدرت تهاجمی کمی داشت. در نیمه دوم برعکس، تهاجمی‌تر و قاطع‌تر شده بودیم.»

از سوی دیگر، کارلتو تأثیر مثبت تغییرات ایجاد شده در نیمه دوم و همچنین عملکرد درخشان بلینگام را تحسین کرد: «مودریچ پویایی تیم را تغییر داد، با او کنترل بیشتری بر توپ داشتیم و بارسا عقب‌نشینی کرد. جود بسیار تاثیرگذار بود. گل اول تماشایی و گل دوم بسیار حرفه‌ای بود. او بازیکنی است که می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. شروع خیلی خوبی داشت و می‌تواند به ۲۰ تا ۲۵ گل برسد، ما او را به عنوان گلزن در نظر نمی‌گیریم اما او گل‌های زیادی به ثمر رساند.»

آنچلوتی همچنین در مورد داور بازی گفت: «اگر در مورد داور صحبت نکنید به این معنی است که او خوب کار کرده است. او یکی از بهترین داوران اروپاست و بسیار آرام و صبور است.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی