نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
۱ |
۳
هدیه ویژه دو استقلالی به جواد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم جواد نکونام در شرایطی در پایان هفته هشتم در صدر جدول قرار گرفت که با درخشش تیم مهدی رحمتی و گلزنی بازیکن سابق استقلال، تیم سپاهان همچنان از کورس صدرنشینی دور ماند.

شاگردان سید مهدی رحمتی دروازه‌بان و کاپیتان اسبق استقلال در دیدار هفته هشتم مقابل سپاهان موفق به کسب یک امتیاز خانگی شدند. این در حالی بود که تیم سپاهان در صورت کسب پیروزی در این دیدار ۱۴ امتیازی شده و در فاصله چهار امتیازی استقلال قرار می گرفت اما شاگردان رحمتی مانع از کسب پیروزی تیم خوزه مورایس شدند.

نکته جالب توجه گلزنی محمدرضا آزادی بازیکن سابق استقلال برای تیم نساجی بود. این بازیکن در دقیقه ۴۹ بازی مقابل سپاهان دروازه حریف گردن کلفت اصفهانی‌اش را باز کرد تا در ادامه و پس از به ثمر رسیدن گل محمد دانشگر بازی به تساوی کشیده شود.

شاگردان نکونام با تساوی تیم پرسپولیس مقابل ملوان حالا با ۱۸ امتیاز و فاصله ۲ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار گرفتند تا امیدوارانه به استقبال بازی‌های هفته نهم بروند. هر دو این دیدارها در استان های شمالی کشور (مازندران و گیلان) انجام شدند.

نکته قابل توجه دیگر این است که به رغم کسر یک امتیاز از تیم پرسپولیس و ۴ امتیاز از تیم سپاهان در صورت اضافه شدن این امتیازات به این دو تیم باز هم با توجه به شش برد تیم استقلال در ۷ بازی این فصل خود، هیچ یک از تیم‌های قرمز تهران و زرد اصفهان به استقلال نمی‌رسند.

ناگفته نماند؛ تیم پرسپولیس با ۱۶ امتیاز در رده دوم قرار دارد و سپاهان با تساوی مقابل نساجی ۱۲ امتیازی شده و در رده چهارم قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    همین که لنگی ها درگیر اخبار و نتایج سرورشون هستند ما را کافیه، لنگی بیا کامنت بزار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی