ثبت لحظاتی ارزشمند و دیده نشده از لیونل مسی در مستند اپل تی‌وی پلاس
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به هواداران لیونل مسی وعده داده شده که در سه قسمت پایانی مستند «ملاقات مسی با آمریکا» لحظه‌های ارزشمندی که قبلاً ثبت نشده‌اند را خواهند دید.

مجموعه مستند لیونل مسی در Apple TV+ نمایش داده می‌شود و دوربین‌ها وقایع تاریخی فلوریدا را قبل، حین و بلافاصله پس از ورود اسطوره آرژانتینی به ایالات متحده ثبت می‌کنند. مسی چند هفته پس از ورودش لیگز کاپ را برای اینترمیامی به ارمغان آورد و فیلم‌نامه‌ای پرفروش برای سازندگان مستند فراهم کرد.

مستند قرار است در نوامبر به پایان برسد و تهیه‌کننده این مستند اسکات بوگینز به هالیوود ریپورتر گفت: «سه قسمت اول داستان لحظه دگرگون‌کننده و جادویی ورود او را روایت می‌کند و خواهید دید که چطور این اتفاق افتاد، زیرا اتفاقات زیادی در پشت صحنه در جریان بود. سپس با قهرمانی باورنکردنی در لیگزکاپ همراه می‌شوید. مطلقاً هیچ کس انتظار این اتفاقات را نداشت و شما در آن لحظه تاریخی با تیم هستید.»

بوگینز در مورد قسمتهای پایانی اضافه کرد: «سه قسمت بعدی در مورد یک داستان شخصی شگفت‌انگیز است. شما شروع به دیدن و درک این افراد می‌کنید و واقعاً درک بهتری از لئو خواهید داشت. لحظات ارزشمندی که هیچ کس تا به حال نتوانسته آنها را ثبت کند، و ما بسیار هیجان‌زده و بسیار مفتخریم که توانستیم این کار را انجام دهیم.»

مسی در ۱۴ بازی خود برای اینترمیامی در سال ۲۰۲۳، ۱۱ گل به ثمر رساند. فصل او اکنون به پایان رسیده و تیم تاتا مارتینو از حضور در پلی‌آف MLS بازماند، اما این بازیکن بزرگ تاریخ آماده است تا هشتمین توپ طلای خود را در مراسم روز دوشنبه در پاریس کسب کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی