نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
وقتی پرسپولیس به لطف این خارجی از شکست مقابل استقلال گریخت/ حمله استقلالی‌ها به داور دربی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز سالگرد یکی از دربی‌های خبرساز استقلال و پرسپولیس است.

استقلال و پرسپولیس مسابقه خبرساز و جنجالی کم نداشته‌اند و به جرات می‌توان گفت کمتر جدالی میان این دو تیم بوده  که اتفاقات حاشیه‌ای نداشته باشد. اما هشتم آبان سال ۹۴ اتفاقات خاصی در جریان دربی پایتخت به وقوع پیوست.

در آن روز استقلال و پرسپولیس به مصاف یکدیگر رفتند و آبی‌پوشان که توسط پرویز مظلومی هدایت می‌شدند، در اوایل نیمه دوم با ضربه جابر انصاری به گل رسیدند. این گل تا دقایق تلف‌شده پابرجا بود اما مردان برانکو ایوانکوویچ توسط جری بنستون مهاجم خارجی خودشان توانستند کار را به تساوی کشانده و بازی را برابر کنند.

مسابقه در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت اما گروهی از مربیان و بازیکنان استقلال بلافاصله پس از پایان مسابقه سراغ محسن ترکی رفتند و از او به خاطر سبک قضاوتش انتقاد کردند. استقلالی‌ها اعتقاد داشتند اولا داور بازی وقت‌های تلف‌شده را بیشتر از حد معمول محاسبه کرده است و علاوه بر آن، در خود زمان تلف‌شده هم دوباره چیزی حدود یک دقیقه اضافه‌تر محاسبه شده و همین مسئله موجب شد پرسپولیس در آخرین لحظات به گل برسد و بازی مساوی شود. البته عوامل کمیته داوران این ادعا را رد کردند و گفتند طبق قوانین فیفا داور این اختیار را دارد که اگر بازی در وقت‌های تلف‌شده دچار وقفه شد، این زمان را هم محاسبه و اعمال کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • فرامرز IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    یادش به خیر توپ با ضربه باسن جرمی بنگستون وارد دروازه استقلال شد
  • عروس الع۶ین IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    شما هم وقتی اسم پرویز میاد یاد دو چیز می افتید.یک کلاه گیس !دو ایمون زاید .😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    • امیررضا IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      شماره ۳_ ۴ دربی گند زدید و باختید😂😂
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    آره . همان گلی که پای چپ و راست بنستون در حال درگیری با هم بودند که توپ برای ختم این قائله خودش را به آنها زد و سلانه سلانه رفت توی گل
  • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    بهتر بود مینوشتی به لطف درگیری پاهای این خارجی با هم
  • با ترکی در ۱۰۰ دقیقه IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    اون دربی رو محسن ترکی ۱۰۰ دقیقه گرفت تا پرسپولیس بتونه بازی رو مساوی کنه البته در یک دربی دیگه که نتیجه چهار بر دو شد (دربی ۸۲ ) آقای ترکی کاملا برای پرسپولیس سوت زد و براشون غش کرد ، ترکی تا قبل ازاینکه داور دربی هابشه مورد قبول همه بود اما اونم خراب کرد بدجور .......
  • سهیل IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۸
    میلاد محمدی شهریار مغانلو فرشاد احمد زاده رامین رضاییان احمد نورلهی سعید عزت الهی لوکادیا برا فصل بعد باید بیان پرسپولیس خروجی های تیم هم باید فرجی وحدت هنانوف سینا اسد بیگی دانیال اسماعیلی فر علی نعمتی شهاب زاهدی نبیل باهوی باید از تیم پرسپولیس اخراج بشن تیم باید جایگاه شایسته ها باشه
    • لنگ حقیر حمامی IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      جدی همین الان با یه جین ملی پوش با کمک داور ۷ امتیاز مفت گرفتید
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    وقت اضافه رو ول کن اون گل صد در صد مردود بود چرا که بازیکن لنگ پای دروازه‌بان استقلال یعنی مهدی رحمتی رو کامل لگد کرد که اگه کسی اون خطا رو الآن انجام بده قطعا کارت قرمز میگیره گزارشگر لنگی بازی هم بعد از گل چنان شادی میکرد که نگو و با حرارت و خوشحالی زیاد می‌گفت: عجب گلی! به به! دقیقه نود و n! اگه گفتین گزارشگر لنگی کی بود؟ بله درسته عادل قرمزی‌پور!
  • لـنگی GB ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    همیشه همه جا سوتبه نع لنگ زده میشه ولشون کنین اینا گناه دارن تاحالا جام اسیا رو از نردیک ندیدن چه برسه لمسش کنن🤣🤣
    • h IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      بابابزرگت برات تعریف میکرده جام آسیا رو
  • گل مدد نالان IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    مصاحبه افشین پیروانی ملقب به افشین فرشچی بعد از بازی ملوان که با غرور باد کرده بود می گفت هر کسی اجازه میده به خودش درباره لنگ سه گانه حرف بزنه و....می خواستم بگم اولا برو جلو بوق بزن و دنبال فرش باش ببین کجا دیگه فرش گرون داره که ....ثانیا جوری از قهرمانی های لنگ حقیرت صحبت میکنی انگاری لنگ با تلاش خودش قهرمان شده نه عمووو.. شما بیش از چهل ساله با حمایت شدید مسولین نظام وبابا مسعود و وزرای ورزش دیگر بعدی  و اقتصاد  ارتباطات و... هر سال بدون حاشیه بدون تعییر سه جین ستاره.. حمایت داورهای و کمیته انضباطی و دور زدن تمام قانون هاو...جام های اسنپی رو بهتون هدیه دادن وگرنه الان جایگاه واقعی تون دسته ۳ بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی