نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
کلوب| از هاینن تا معروف؛ انتخابی عجیب در تیم ملی والیبال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از جدایی بهروز عطایی از مربیگری تیم ملی والیبال هر روز اسامی مختلفی برای تصدی این پست مطرح میشد؛ از آلکنو گرفته تا ویتال هاینن و آندره آناستازی و سایر مربیان مطرح والیبال.

بدون شک هیچ یک از بزرگان والیبال و هواداران این رشته بر سر نابغه بودن و باتجربه بودن سعید معروف اختلاف نظر ندارند و علاوه بر اینها وی شخصیت محبوبی هم بین بازیکنان و هواداران دارد؛ اما به نظر می‌رسد انتخاب سعید معروف حداقل در این بازه زمانی به عنوان سرمربی، انتخابی نادرست و هیجانی باشد.

سرمربیگری در هر رشته‌ای یعنی داشتن چندین فاکتور مهم و اساسی مثل: علم مربیگری، تجربه بسیار بالا در عرصه‌های باشگاهی و ملی (چه به عنوان بازیکن چه به عنوان مربی) مدیریت هیجان خود و بازیکنان، روانشناسی، آمادگی جسمانی و... منظور این است که انتخاب وی در حال حاضر به عنوان سرمربی نوعی کشتن یک استعداد و سوزاندن آن در بهترین سن است.

اگر واقعا فدراسیون قصد کمک به سعید معروف را دارد، بهتر است یک مربی خارجی را به تیم ملی دعوت کند و سعید معروف را دستیار آن مربی قرار دهد تا هم تجربه و علم او افزایش پیدا کند، هم بازیکنان بتوانند از این تجارب استفاده کنند و پیشرفت کنند.

فرهنگ دانش| باشگه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی