نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تصمیم متفاوت کارلتو؛ این دروازه‌بان رقیب کورتوا می‌شود
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کپا آریسابالاگا آماده است تا در فصل آینده با تیبو کورتورای آماده رقابت کند.

رئال مادرید آماده معامله با چلسی بر سر قرارداد دائمی کپا آریسابالاگا است اما غول‌های اسپانیایی بیش از ۱۷.۵ میلیون پوند برای دروازه‌بانی که پنج سال پیش ۷۱.۶ میلیون پوند برای آبی‌ها هزینه در بر داشت پرداخت نمی‌کنند.

کپای ۲۹ ساله برای یک فصل قرضی به عنوان جایگزین تیبو کورتوای مصدوم به اسپانیا رفته و تمایلش برای انتقال دائم را پنهان نمی‌کند. او همچنین آماده است تا دستمزد ۱۷۶۰۰۰ پوندی خود در هفته را برای تحقق این موضوع کاهش دهد. هنوز ۲۰ ماه از قرارداد کپا در چلسی باقی مانده است.

رئال مادرید صدرنشین لالیگا است و در این فصل فقط یک بازی را با وجود کپا در دروازه شکست خورد. چلسی رابرت سانچس را به عنوان جانشین کپا به خدمت گرفته و مادرید شماره ۲ فعلی خود، آندری لونین اوکراینی را حاضر است به چلسی بدهد تا معامله با کپا هموارتر شود.

چلسی متئو کواچیچ هافبک را به عنوان بخشی از انتقال کورتوا به مادرید در سال ۲۰۱۸ انتخاب کرده بود. انتظار می‌رود کورتوا به دلیل مصدومیت شدید زانو ادامه فصل را از دست بدهد. اما کپا آماده است تا در فصل آینده با این دروازه‌بان محبوب ۲ متری رقابت کند. چلسی سانچس را در دروازه دارد اما به دنبال جذب دروازه‌بان اضافی است و همچنین به آرون رمزدیل علاقه‌مند است. وضعیت ملی‌پوش انگلیسی به عنوان دروازه‌بان اول آرسنال با آمدن دیوید رایا از برنتفورد تضعیف شده است.

بیشتر بخوانید: عکس| سوپراستارهای رئال مادرید در مراسم توپ طلا/ وینیسیوس خاص‌ترین کت را پوشید!/ شلوار عجیب و غریب خبرسازترین بازیکن این روزها

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی