نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبرورزشی‌گردی| وقتی ویروس انفلوانزا در اردوی پرسپولیس پادشاهی می‌کرد/ سرخ‌پوشان نگران شعبه دوم پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سابقه ورود بیماری‌های واگیردار به اردوی استقلال و پرسپولیس بسیار طولانی است.

اگرچه طی چند سال اخیر و با توجه به فراگیری ویروس کرونا، مراقبت‌های بهداشتی در اردوی تیم‌ها به طرز زیادی افزایش پیدا کرده اما قبل از همه‌گیر شدن این پدیده گاهی اوقات دردسرهای بزرگی از بابت بیماری‌های واگیردار برای تیم‌های لیگ برتری ایجاد می‌شد. از جمله این موارد اتفاقی بود که آبان ماه سال ۱۳۸۸ به وقوع پیوست. خبرورزشی نهم آبان سال ۸۸ گزارشی منتشر کرد که در آن از مهم‌ترین دغدغه‌های کادر فنی وقت پرسپولیس، شیوع ویروس آنفولانزا در میان بازیکنان بود.

در آن زمان حدودا ۱۰ بازیکن پرسپولیس با این معضل دست به گریبان بودند و البته شمارش معکوس برای تقابل قرمزهای پایتخت با استیل‌آذین هم شروع شده بود. تیمی که با سر و صدای بسیار زیادی تشکیل شد و مخارج هنگفتی هم داشت تا خودش را به عنوان شعبه دوم پرسپولیس نشان دهد اما در نهایت عمر حضورش در فوتبال ایران به یک دهه هم نرسید و خیلی زود از چرخه فوتبال ما محو شد تا ثابت شود صرفا با تزریق پول نمی‌توان یک تیم موفق ساخت و تحویل جامعه فوتبال داد.

نکته جالب در مورد پرسپولیس و استیل آذین این‌که گروهی از هواداران پرسپولیس اصلا دوست نداشتند استیل آذین شعبه دوم آن‌ها شود و این مسئله را در ورزشگاه هم فریاد زدند.

خبرورزشی‌گردی| ویروس آنفولانزا در آستانه رویارویی با شعبه دوم پرسپولیس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی