پاسخ مهم مسی به سؤال در مورد مقایسه توپ‌طلاهای او با رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیونل مسی در بخشی از صحبتهای خود به رقابت با کریستیانو رونالدو اشاره جالبی داشت.

لیونل مسی اسطوره پرافتخارترین فوتبالیست تاریخ بعد از دریافت هشتمین توپ طلای خود در مراسم فرانس فوتبال در پاریس در مورد رقابتش با کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

از مسی سؤال شد که: «تو حالا هشتمین توپ طلا را برده ای و سه تا بیشتر از کریستیانو داری. این رقابت تمام شده است؟»

فوق ستاره آرژانتینی جواب جالبی به این سؤال داد: «رقابتی حماسی در یک دوره طولانی بود. از نظر ورزشی او خیلی خوب بود و به نظرم ما هر کدام از رقابت با دیگری سود بردیم چون هردوی ما به شدت رقابتی هستیم. او هم همیشه می‌خواهد برنده باشد و هرکسی و هر چیزی را ببرد. به نظرم دوره بسیار زیبایی برای ما و برای آنهایی بود که به طور کلی عاشق فوتبال هستند. آنچه ما در همه این دوران انجام داده ایم واقعا قابل تحسین است چون همانطور که گفته شده رسیدن به اوج آسان است اما در اوج ماندن کار بسیار سختی است. ما برای ۱۰ تا ۱۵ سال در اوج ماندیم، دقیق نمی‌دانم چند سال اما واقعا سخت بود. خیلی سخت بود که در این سطح بمانیم و ادامه دهیم و به نظرم این یک اتفاق عالی بود و خاطره زیبایی را برای همه کسانی که از فوتبال لذت می‌برند رقم زد.»

وقتی اکیپ از مسی پرسید این ممکن است آخرین توپ طلای او باشد لئو در پاسخ گفت: «واقعیت ‏این است که من از خیلی وقت پیش دیگر به توپ طلا فکر نمی‌کردم. با اینکه قبلا هم گفته بودم که ‏توپ طلا دیگر برایم اولویت نیست، ولی حالا دیگر به مراتب برایم کم‌اهمیت‌تر شده است، حالا که به ‏هر چه در دوران فوتبالم می‌خواستم رسیده‌ام و فصل جدیدی در زندگی‌ام شروع شده است. بله، ‏همین‌طور فکر می‌کنم؛ این آخرین توپ طلا من است. خیلی خوشحالم که به همه چیز رسیدم. من ‏فوتبالیستی هستم که هشت توپ طلا دارد. از این بابت خیلی خوشحالم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی