نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
احتمال کسر امتیاز از استقلال قوت گرفت/ شاگردان نکونام نگران شدند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

احتمال دارد اگر رأی علیه استقلال تأیید شود، از این باشگاه یک یا دو امتیاز کسر گردد.

علی خطیر در همه روزهایی که از سوی باشگاه رقیب شکایتی در خصوص صحت قرارداد بازیکنان استقلال مطرح شده با قاطعیت اعلام کرده که باشگاه استقلال هیچ تخلفی انجام نداده و تمام قراردادهای فی‌مابین باشگاه استقلال و بازیکنان قانونی است و مشکلی برای استقلال ایجاد نخواهد شد.

با وجود قاطعیت مدیر باشگاه استقلال نسبت به اینکه جریمه‌ای اعمال نخواهد شد، بالقوه خطر کسر امتیاز استقلال را تهدید می‌کند و حتی زمزمه‌هایی درباره کاهش یک یا دو امتیاز از استقلال به گوش بازیکنان هم رسیده است. در عین حال در اردوگاه پرسپولیس نیز برخی عوامل این باشگاه با قاطعیت از کسر امتیاز از استقلال صحبت به میان می‌آورند که مشخص نیست مبنای این اطلاعات از کجا است و آیا خبرها از طریق برخی رابطان در فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس رسیده یا این جریان ساختگی و برای برهم زدن افکار بازیکنان استقلال مطرح شده است.

صحبت‌های اخیر فرشید سمیعی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال نیز تردیدهایی پیرامون اینکه در نهایت چه تصمیمی درباره باشگاه استقلال اتخاذ خواهد شد به وجود آورده است.

سمیعی در واکنش به اینکه از استقلال شکایت شده، این جملات را به زبان آورده است: «سؤالی دارم؛ چگونه ما باید بپذیریم یک بازیکن برای رفتن به یک تیم، تنها منزل مسکونی خودش را می‌فروشد؟ این را باید باور کنیم؟ باید باور کنیم یک بازیکن برای رفتن به یک تیم، یک‌چهارم پیشنهاد استقلال را قبول می‌کند و به تیم دیگری می‌رود؟ واقعاً آن بازیکن پیشنهاد چهار برابری استقلال را قبول نمی‌کند؟ در عین حال دو میلیارد تومان کاهش قرارداد بازیکنان را نباید قبول کنیم؟ آقای نکونام در دفعه اول دو میلیارد تومان و در دفعه دوم دو و نیم میلیارد تومان قراردادشان را کاهش دادند و اسنادش هم موجود است.» سمیعی به بیان این جمله تأکید کرده است تا شاید شایعاتی که پیرامون کسر امتیاز از استقلال دهان به دهان می‌شود از ذهن‌ها پاک شود: «ما هیچ کار خلاف قانونی نکردیم و هیچ مشکلی هم نداریم و آماده پاسخگویی هم هستیم و قطعاً برنده دعوای حقوقی خواهیم بود.»

اما سؤالی که ذهن استقلالی‌ها را سخت به خود مشغول کرده این است که بر پایه چه ابهاماتی از استقلال شکایت شده است؟ پاسخ قطعی به این سؤال تا انتشار متن شکایت از سوی شاکیان ممکن نیست اما گفته می‌شود باشگاه رقیب نسبت به درج دستمزد برخی بازیکنان استقلال شکایتش را مطرح کرده است. یکی از بازیکنان سعید مهری است که ابتدا گفته شد با ۱۶۰ میلیون تومان قرار است برای استقلال بازی کند. البته در روزی که باشگاه استقلال اعلام کرد به خاطر گوستاوو بخشی از قرارداد بازیکنان کاهش یافته، اعلام شد که قرارداد سعید مهری نیز اصلاح شده است. البته باشگاه استقلال رقم دقیقی درباره میزان دستمزد مهری اعلام نکرد. مهری فصل پیش بیش از ۱۰ میلیارد تومان با استقلال قرارداد منعقد کرده بود که بالطبع بازیکنی که فصل پیش این میزان دستمزد گرفته نمی‌تواند در فصل جاری راضی به دریافت مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان شود. حال اینکه در اصلاحیه قرارداد چه عددی درج شده روشن نیست و باشگاه استقلال نیز در این خصوص شفاف‌سازی نکرده است. درباره قرارداد امید حامدی‌فر نیز ابهاماتی به وجود آمد و باشگاه استقلال اعلام کرد که قرار است به این بازیکن ۱۰۰ میلیون تومان دستمزد بدهد که این مسأله از نگاه رقبای استقلال شدنی نیست و احتمالاً روی قرارداد حامدی‌فر نیز شکایتی مطرح شده است. البته موضوع یامگا هم هست که گفته شد باشگاه استقلال می‌خواهد مالیات این بازیکن را پرداخت کند که شاید باشگاه رقیب روی این موضوع هم شکایتی را مطرح کرده است. به هر حال مجموع این ابهامات باشگاه استقلال را در یک وضعیت پیچیده قرار داده است و باید تا صدور رأی نهایی از سوی مراجع ذی‌صلاح انتظار کشید. در مرحله اول دفاعیات استقلال به همراه شکایت مطرح شده، مورد بررسی قرار گرفته و حالا قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع تصمیم‌گیری کند.

شایعه‌ای هم قوت گرفته که احتمال دارد اگر رأی علیه استقلال تأیید شود، از این باشگاه یک یا دو امتیاز کسر گردد. البته این یک شایعه است که چند روزی است دهان به دهان می‌شود و تا صدور رأی نهایی باید منتظر ماند. قطعاً تیم حقوقی استقلال نیز در حال تلاش است تا صحت قراردادهای منعقد شده را به اثبات برساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۸
  • علی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    کیسه همیشه متخلف
    • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      آره خدایی تیم ما ۷ امتیاز بزور و جبر و توپ و تانک تبانی و دروغ و کلک و پارتی بازی ه ا پ و ا ی کرد و بالا کشید راست میگی، جام قهرمانی همین الان بدبم خدمتتون؟
    • MM IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      خبرنگار محترم چرا در مورد اون تبانیها و باند بازیهای داوران لیگ و اون ۷ امتیاز ناقابل و اون فیش واریزیه قلابی که به دروازبانشون دادن لنگیا خبر تهیه نمیکنی؟ چرا همش دنیال کوبیدن استقلال هستین دیواری کوتاه تر پیدا نکدین؟ اگه تخلفی بود که تا الان با بودن خبرنگاران لنگی مثه شما کارمان تمام بود، چقدر کینه و دشمنی و نظر تنگید؟ چرا همچیو وارونه و بر عکس جلوه میدید انگار که از لنگ حق خوری شده؟ همه مردم ایران و حتی خود لنگیام اینو فهمیدن ولی باز هم برا کوبیدن استقلال دست از کار خود برنمیدارید، قهرمانی الکی که فایده ای نداره؟ خوش بحال اس اس که با پهلوانی داره نتیجه میگره و دمشان گرم و چشم حسودان کور و بسته باد..
    • تاج کبیر لنگ حقیر IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      قطعا این شایعات کار مافیای لنگ سرخ است
    • ......! IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      نه ما اصلا حرفی از کسر امتیاز شما نمیزنیم چون این اتفاق بعیده برا شما بیوفته! درثانی اگه تخلف نکردین چطور هروقت بحث رد کردن سقف بالا میگیره یهو قراردادها رو کاهش میدین؟
    • شاهین IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      سلام علیکم بر رسانه محترم و آدمین محترم و تمام لنگیان جهان!! برادر آدمین خدا گواه که من اصلا قصد تحقیر یا توهین و یا حرفی خارج از اخبار تیم خودمون سرور و سالار همه لنگیان استقلال ندارم، قسم خوردم چون حرف راست قسم نداره و اینجانب خیلی دیر قسم میخورم!! بخاطر اینکه هیچ چیز را در درست بودن و راستی نمیبینم (اونایی شک دارن به اسم شاهین اگه دوست دارن فتوکپی شناسنامه بدم خدمتتشون) بهر حال از بحث دور نشیم اما وقتی میبینم لنگیان خیلی راحت توهین میکنند و تحقیر و هر اراجیفی را به ما آبیها میبندند، یک بار چیزی نمیگویم! دو بار چیزی نمیگوییم! سه بار نمیگوییم! خلاصه آخرش باید جوابشون بدهیم دیگر چون اگر جواب لنگیان داده نشه فکر میکنن استقلالیا بلد نیستند جواب بدهند، نه لنگیان عزیز ما شما را در حد و اندازه خود نمیدانیم که بخواهیم مثل شما برای به کرسی نشاندن حرفمان هر توهین و فحشی را بدهیم البته بحث کل کل مودبانه و شوخی که همجای ایران رایجه است و ما هم همین کار را میکنیم برادران لنگی بیکلاس😃😃😃
    • ح IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      لنگ به زور داور تا الان ۵ امتیاز گرفته
  • رضا IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    بعیده ، کیسه اینقدر تو فدراسیون و کمیته انظباطی لابی داره
    • پرسپولیس IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      مخصوصا جاودانی که شدیدا رو استقلال تعصب داره
  • لنگیسم IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اولآ متاسفم برای لنگ فوتبال که هرسال به دنبال رانت وهوچیگری وداوران ونظام وظیفه وسازمان لیگ دنبال امتیاز گرفتن هست آخه این چه فوتبالی هست که بدون مسابقه جوانمردانه فقط وفقط دنبال امتیازگرفتن وقهرمان شدن بیرون از رمین هستید به پیر به پیعمبر لنگ ولنگ بازی که فقط دنبال قهرمانی فیک هست فوتبال ایران را نابود کرده اند برای همین هست فوتبال ایران در سطح بین المللی حرفی برای گفتن ندارد همین نعمتی گفتند خانه اش را فروخته تا به پرسپولیس بیاید بیرانوند هم که قید ۱۰۰میلیارد را زده وبا ۱۵ میلیارد قرارداد بسته اینها از عجایبند گلممد هم که قرار دادش ۶۰میلیارد بوده تمام وکمال گرفته متمول هم که کمک می کند پس دیگه لنگ هوچیگر چه می گویند
  • نظاره گر US ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    نکونام طبق خبر منتشر شده در خبرورزشی گفت در مجموع ده درصد از قراردادم را کم کردم الان دوباره خبر ورزشی زده در مجموع چهار و نیم میلیارد از قراردادش را کم کرده ، با این حساب قرارداد نکونام برای امسال چهل و پنج میلیون بوده! ....چه سقفی ؟!
    • نظاره گر US ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      چهل و پنج میلیارد برای یک سال
  • حميد کلاش IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    صدرصد کم ميکنن حالا که ديدن استقلال صدر هست همون بلاي که سر سپاهان اوردن تا پرسپوليس صدر جدول کنن حالم از اين فوتبال ايران بهم ميخوره
    • بدون اسطوره IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      حداقل اینجا تو مجازی دیگه به همدیگه دروغ نگیم این تیم استقلال بود ک‌ مافیای پشت پرده از قهرمان شدن در زمین نامید شدند و دست آخر بعد ده سال با غصب امتیازات گلگهر ک اون فصل مدعی بود استقلال و قهرمان کردن چون همه میدونن تیمیکه تخلفش محرز باشه ازش کسر امتیاز میکنن نه اینکه امتیازاتش و بدند به رقیب و این جام مثل امجدیه فقط برا ی عده هوادار کم اطلاع اعتبار داره و از چشم تاریخ پنهان نمیمونه همون یال میگفتن به قلعه نوعی ام مربیگری تیم ملی وعده دادن سکوت کرده ک به همه ثابت شد درسته الانم دیدن با همین فرمون فقط میتونن استقلال و قهرمان کنن و ترمز سپاهان مدعی رو کشیدن ک ابتدای فصل استقلال رو برده بود پس ی چیزی بگو جور در بیاد پرسپولیس زمان قطبی ازش ۶امتیاز کسر کردن و اتفاقا همون فصل قهرمان شد ولی با امتیاز تیمای دیگه هیچ وقت جام‌نگرفته برو عزیزم از الان جشن قهرمانی جواد نکونام و بگیر بالخره چنتا استوری ام گذاشته بود ک‌اونام پاک‌کرد برعکس کریم باقری ک‌ترجیح داد اخراج بشه ولی ... خلاصه خیلی بین ما و شما فاصله ست
  • محمدطاها IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    خب پیروزیچیا فعلا یه کم دیگه زیر سرورتون دست و پا بزنید و ناله کنید شاید یه نگاه ویژه بهتون شد و با کسر امتیاز از استقلال بیاید صدر و گرنه تو زمین بازی حریف استقلال نمی شید💙 جالبه تیمی که خودش انواع و اقسام تخلفات رو انجام داده از استقلال شکایت کرده،عجب بابااا عجب..
    • علی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      اره پرسپولیس حریف از استقلال نمیشه اون استقلال بود فینال و دربی ها رو برده اینو همه میدونن هممممممممممه
  • علی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    این که خطیر این فصل هیچ بازیکنی برای استقلال به بهانه پربودن سقف نگرفت و حالا هم‌ لنگی ها این بازی را راه انداخته‌اند تا دوباره هواداران استقلال را یکبار به به خاطر عدم جذب بازیکن وحالا به خاطر فریبکاری لنگی ها ناراحت کنندو از طرف دیگه چشم روی تخلفات مسلم و قطعی باشگاه لنگ بسته و حاضر به شکایت نیست بسیار سوال برانگیز است و باید جواب قابل قبولی به هواداران استقلال بدهد.
  • شمسعلی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اینها فکر می کردند با اینهمه بلا که سر استقلال اوردند این تیم حتی جزو ده تیم نیز نخواهد شد حالا که می بینند صدر نشین شده به فکر نقشه های شوم جدید افتادند
  • رضا یاک فرعی ۷ تایی IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    خبرنگار عزیز خبر ورزشی تمامی ادعاهای مطرح شده در مورد سرور و سالارتون استقلال بر مبنای گمانه زنیها و شایعات و حدس و گمانها برای حاشیه سازی میباشد و صحت نداره! خبرنگار محترم خبر ورزشی مشخص و معلوم است که برای بدست آوردن دل لنگیان طرح موضوع کرده اید که اشکالی ندارد اما خودتان در همین خبرهای قبلیتان در این یکی دو ماه اخیر چندین بار نوشتین و عنوان کردین تمام این موضوعات بنا به دلایل و مستندات محکم تیم استقلال هیچکدام صحت ندارد و راستی آزمایی شده و نیز منجر به تخلف استقلال نشده است! اگر، اگر و بازهم اگر تا به الان یک نمونه از این دلایل صحت میداشت و ثابت میشد کارگروه تبانی در فدراسیون و سازمان لیگ و نیز کمیته های مربوطه و مخصوصا تیم رقیبمان لنگستان مطمئنن تیممان را به صلابه کشیده بودند و امتیاز هم از تیممان حتی قبل از تیم لنگ کم کرده بودند! خبرنگار محترم میدانیم و میدانند که تمام این اخبار بخاطر صدر جدول است و حاشیه سازی بی دلیل برای شما خبرنگار محترم مثل آب خوردن است حداقل انصاف و عادل باشید و بروید روی محسنات و نقاط قوت تیم محبوبتان تیتر و خبر بزنید و از انگ زدن و افترا بی دلیل پرهیز کنید
  • لُنگیم لُنگ IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    کمبود خبر دارین و نمیدونید چه کنید چرا برای تیمهای دیگر دردسر و مشکل و حاشیه درست میکنید؟ میخوید ما بریم پایین جدول بلکه دست از سر لیگ امسال بردارین؟ چیه تیم محبوبتان از لیگ داره عقب میفته؟ خداوکیلی و حضرت عباسی اگه الان تیم لنگ بود بازهم خبر نگار لنگیتون این خبررو مینوشت؟ بابا شما لنگیان چرا امسال دست از سر لیگ برنمیدارید هر کار و هر بازیی که امسال خوستین دراوردین بس نمیکنین خداوکیلی؟ کل کشور و کل ارکان فوتبالی کشور را واسه خاطر یه صدر جدولی به گروگان گرفتین اونوقت میگین مافیا چیه و اهل تبانی و زدو بند نیستین؟ چرا هیولا بازی در میاورید هیولاها؟؟ 👹😈💀😈👹💀😈👹
    • امیر IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      کیسه ناراحت شده که چرا در مورد تخلفش مطلب نوشتن ،
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    کیسه کلکسیون تخلفات رو داره باید بیشترین کسر امتیاز از کیسه بشه باید عدالت اجرابشه
    • هادی IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      شما جام اسنپی میارید ما تخلف میکنیم چقدر پرویید حتی یک قهرمانی که بدست اوردین بدون لابی نبوده خجالت بکشید از این همه وقاحت
  • کیسه حکومتی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    و این است مکتب کیسه زرد
  • عدالت خواه IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اگر خلاف کرده هیچ خیالی نیست، کم کنید، ولی بی وجدان بازی در نیارید، درست مثل تیم سپاهان اصفهان که ۴ امتیاز کم شد، نه مثل تیم پیروزی یک امتیاز ....!!!! مهدی تاج و خداداد افشاریان باید از فدراسیون فوتبال ایران برکنار و دادگاهی شوند ✌
  • قرمزته IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اونوقت چرا یک یا دو امتیاز؟ حداقل باید هفت یا هشت امتیاز بخاطر تخلفات بی شمار تیم کیسه کسر بشه
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    آخه مثل روز روشن است که تخلف در باشگاه استقلال انجام شده چطور بازیکنی که پارسال پانزده ملیاردی قرارداد داشته امسال قرارداد بسته یکصدو شصت ملیون تومان و باز وقتی خنده دار میشود که هاشمی نسب که بیست سال پیش یکصدمیلیون گرفته حالا راضی شود به نصف ان اینهمه دروغ کی باور میکند
    • پرسپولیسه همیشه قهرمان IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
      باید کم بشه امتیاز ازاستقلال حداقل سه امتیاز اصلا با عقل جور درمیاد قرارداد ۱۵۰میلیونی یاکسر ۱۵درصد قرارداد نکونام انشاله کسر میشه تاکور شود هرانکس نتواند دید
  • یعقوب IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اگرقانون هست باید تیم لنگ محروم بشه چون همش تخلف
  • صدر IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    این طوری که پرسپولیسی‌ها به صراحت میگن امتیاز از استقلال کم میشه خب لابد خبر دارن که دو امتیاز که این هفته نتوانستند حتی با کمک داوران از ملوان بیارن رو‌ حالا قراره کمیته انضباطی براشون جبران کنه
  • میلاد IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اصلا بر فرض قراردادهاتون درست باشه تا کی فرصت داری اصلاح کنی کجای دنیا تا هفته هشتم که نقل و انتقالات تمام شده تیمی اجازه داره قرارداد رو دستکاری کنه چرا واسه سپاهان و پرسپولیس وقت ندادید قراردها اصلاح بشه و سریع امتیاز کم کردید نطفه کیسه بر اساس تقلب و دروغ بسته شده واسه همینه که همیشه یه جوری درگیر مشکلاته
  • صالح IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اگر بهر دلیلی امتیازی از استقلال کم شد، مدیریت باشگاه باید بخاطر قراردادهای تیم پیروزی هم باید شکایت کنه... خصوصا قرارداد بیرانوند، پورعلی گنجی و ترابی.
  • کرارتاجی💙 IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اگرقرار به تخلف باشه لنگ با 14ملیپوش وچندتا خارجی هنوز سقف رد نکرده.. پس اون سکه ها چی آن هوادار متمول چی اون خریدن داورا چی یه گروه مافیا. و شرکت یایا که همش جعل وخلاف میکنه چی اصلا تیم شما تیم نیست گاوداری عبده وفاحشه خونه هست دنیا تاج شما تا ابد مثل ما نمیشید
  • رحیم IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    مکتب دوچرخه‌سواران مکتب جعل و فتوشاپ بوده و هست
  • علی US ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    ازسپاهان ۴امتیازکسرشدازلنگ یک امتیازمافیای قرمز
  • محمد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    بابا جرا شما حرف از پاکی میزنید مجیدی قهرمان شد دیدید چطوری با پارتی بازی واون فایل صوتی که پخش شد چه بلایی سر گل گوهر آوردید شدید قرمان بازی باخته رو سه امتیاز اسنبی دادن بهتون بازم از پاکی حرف میزنید
  • ارتش سرخ IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اخیش قراردادجوادبدنام وبقیه کیسه کشاکه فقط لیاقتشون دلاکی وکیسه کشی توحمام زنانس فقط وفقط ۵۰ ۱۰۰ ۱۵۰ میلیون حقی که دلاکی وکیسه کشی برازنده خودتون وطرفداراتونه چون هیچ بویی ازانسانیت نبردن کلاتو توهم داریدزندگی میکنیدوباهمین توهم ادامه زندگی میدید
  • مهدی قربانی اصفهان IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    آقا نکنین تورابقران نکنین اینکاررو بابا اصلا کاری به تعصب رنگو تیم ندارم خسمون کردین آخه این چه مسخره بازییه راحت بگین از قبل تا تیم حریف نیاد توزمین بعد باافتخار بگن ترسیدن میبردیم ۳ برصفر آره آقا بردین ۳ برصفر بنظرمن اینجوری شرافت مندانست تااینکه بیاین انگیزه تیماراکور کنین سپاهان تواووووج زمینش زدین حالام شد نوبت استقلال بخدا تاسف اوره و شررررررررم آووووووووور
  • محمد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    فقط فرهنگ ارتش سرخ را ببینید و لذت ببرید دیگه نیاز به تفریح دیگری ندارید.
  • فضولیش ب شما نیومده IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اگ بخان ب حق و درست امتیاز کم کنن ک استقلال الان باید جایگاه ویژه خودش(دسته۳😂) باشه
  • شصت سال حسرت US ۰۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    تنها مدرکشان: اینه که سوگلی ها با پول بیت المال (جیب مردم)پیشنهاددوساله800هزار دلاری به بلانکو میدهند و بلانکو با یک سرچ کوچک توی گوگل می فهمد که سوگلی تیم بی افتخار و بی هویت و جعلی میباشد و با کمک غیبی باباها بازی ها را میبرد سریعا پیشنهاددوساله 800هزار دلاری سوگلی لنگ عبده را رد میکند امابعد که پیشنهاد 600هزار دلاری غول آسیا میرسد میپذیرد و اعتراف میکند وقتی پیشنهاد غول آسیا رسید بدون تحقیق وبی درنگ قبول کردم حتی حاضر بودم مجانی برای تیم پر افتخار و اصیل و مردمی وصاحب دبل ستاره غول آسیا بازی کنم حالا لنگی ها به لطف سوگلی بودن و به پشتیبانی مافیای لنگی حکومت شکایت کردن که چرا بلانکو پیشنهاد دو ساله 800هزار دلاری لنگی ها را رد کرده و حاضر شده با پیشنهاد دوساله 600هزار دلاری بیاد تیم دبل ستاره غول آسیا،،، آقای رنگو:میبینی سوزش و سیب زمینی وتخم مرغ آب پز با آدم چکار میکند
  • نیما IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    این حرف و حدیث همشون از ترسی هست که تیم بزرگ استقلال به جوون لونگیا انداخته وبس
  • سرخ وسفید IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    اینقدراهالی کیسه مانورمیدن به قردادبیرویکی نیست به اینا بفهمونه که علی بیرو شماروسرکارگذاشته بود اگرهم هزارمیلیاردهمپیشنهادمیدادین بازم سرکاربودیداینوبفهمیدبعدشم سندی دارید؟همش درحدحرف بود،حرف کجاسندکتبی کجا.داوری هم چه سالهای گذشته وچه امسال بیشتربه نفع کیسه بوده وبس(طبق نظرکارشناسان)تمام
  • پوری IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    تخلفات رو پرسپولیس میکنه بعد از استقلال امتیاز کسر بشه واقعا عجیبه
  • امیرحسین IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    استقلال بهترین تیمه. این لنگ داره. حسودی می‌کنه صدر جدولیم
  • لنگ حقیر حکومتی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    خبرهای بی اساس بزارین هوادارای لنگ هم بهش استناد کنن یک امتیاز که از لنگ کم کردن رد گم کنیه وگرنه الان امتیازشان باید منفی باشه بماند امتیازات داوری الان منقاروند با قرارداد ۱۵ میلیارد موند سعید صادقی با رد پیشنهاد ۳۰ میلیاردی سپاهان با ده میلیارد اومد لنگ خودتون میگین و خودتون هم باور میکنین خیلی زور داره با اخراج ناعادلانه و پنالتی ناعادلانه نتونستین ببرن
  • تق تق لال IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
    اگه فدراسیون کیسه خواسته باشه به تخلفات رسیدگی کنه تمام امتیازات این فصل تیم کیسه می پره .از نداشتن مدرک مربی که رو نیمکت تیم نشسته بوده تا قراردادهای جعلی و رقم های غیر واقعی .از سوت های الکی که براشون میزنند کاملا مشخصه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی