نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
۱۳ |
۴
محکومیت سنگین استقلال از سوی دادگاه داوری ورزش
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از شکایت باشگاه پرتغالی به دادگاه داوری ورزش، مقرر شد که باشگاه ایرانی چنین مبلغی را به باشگاه سانتاکلارای پرتغال پرداخت کند. 

رکورد نوشت: باشگاه سانتاکلارای پرتغالی مبلغ نیم میلیون یورو از استقلال دریافت خواهد کرد. 

بعد از شکایت باشگاه پرتغالی به دادگاه داوری ورزش، مقرر شد که باشگاه ایرانی چنین مبلغی را به باشگاه سانتاکلارای پرتغال پرداخت کند. 

محمد محبی از سانتاکلارا به صورت قرضی راهی استقلال شد و در ادامه به روستوف روسیه پیوست.

باشگاه استقلال به دنبال به خدمت گرفتن دوباره محمد محبی از باشگاه سانتاکلارا پرتغال بود اما این باشگاه پرتغالی مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد.

بر اساس آنچه باشگاه استقلال اعلام کرد در قرارداد قرضی محمد محبی بند خرید دائمی با مبلغ ۶۰۰ هزار یورو قید شده بود که استقلال می‌توانست تا تاریخ ۳۱ می سال ۲۰۲۳ (۱۰ خرداد) به صورت کتبی به باشگاه سانتاکلارا بابت فعال کردن این بند، قرارداد بازیکن را دائمی کند.

حجت کریمی سرپرست وقت باشگاه استقلال با ارسال نامه‌های متعدد به باشگاه سانتاکلارا خواهان جذب این بازیکن بود اما این باشگاه پرتغالی اعلام کرد که به دلیل ارسال فیش پرداختی جعلی (که در دوران مدیران قبلی رخ داده) و نیز عدم پرداخت مبلغ کامل انتقال قرضی (باز هم در دوره مدیران قبلی) دیگر حاضر به مذاکره با باشگاه استقلال نیستند و با باشگاه‌های دیگری بابت انتقال محمد محبی مذاکراتی داشته‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • حنیف IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    خدا بخیر کنه پول ساپینتو ، سیلوا آمانوف اینم از دست پخت حاجی کی میخواد این بدهیا رو پرداخت کنه تا استقلال اومد یه سر شکلی بگیره تیم رو دور برد بیفته یه داستانی درست کردن
    • میلاد IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
      کسانیکه سقف بودجه رو تصویب کردن الان بگن این پول هم جزش حساب میشه یا نه؟ یا اصلا این مسایل به عقلشون میرسید ؟
  • قدرت IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    اینم بزارید کنار داستان ویلموتس و....فقط تاسف بخاطر این مدیر نما ها که فقط بازیگران کارکشته ی جلوی دوربین ها و رسانه ها هستن ! و طفلک هوادارنی که باید خون دل بخورند و البته کیسه بیت المال که بایستی تاوان بی کفایتی حضرات بده!
  • Arash IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    چوب خدارو فراموش نکنید!!
  • کیسه متوهم IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    این پولم از جیب تیم مظلوم پرسپولیس با اشک تمساح چکش و فحش های غلامپور به داوران و دعوای زرگری خطیر و چکش ،،تاج تقدیم کثیف ترین تیم دوران متعفن ترین تیم مفسد ترین تیم تاریخ بشریت کیسه مینماید این نگرانی ندارد مگر کسی در کشور جرات داره کیسه رو محکوم کنه
  • ع ق QA ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    خوب معلومه با فتو شاپ و هرروز تغییر دادن قرار دادن مدارک و اسناد که نمیشه سر نهادهای فیفا کلاه گذاشت مسئولین سابق و کنونی را محاکمه کنید یک اعدام( جوش نزنید اعدام تبانی و بی لیاقتی گفتم) کل فوتبال را براه راست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی