چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰
۰ |
۱
منچستریونایتد – نیوکاسل؛ نبرد انتقامی فینالیست‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امشب در جام اتحادیه انگلیس دو تیمی که سال گذشته به فینال رسیده بودند به مصاف هم می روند

تنها یکی از فینالیست‌های جام اتحادیه انگلیس در سال گذشته می‌تواند برای قرعه‌کشی یک چهارم نهایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ این رقابت‌ها وارد گلدان شود، چون امشب ساعت ۲۳:۴۵ منچستریونایتد در دور چهارم جام اتحادیه در اولدترافورد با نیوکاسل نبرد خواهد کرد.

مردان اریک تن هاخ برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی با سه گل از سد کریستال پالاس گذشتند، در حالی که کلاغ‌ها با یک پیروزی خاطره‌انگیز مقابل منچسترسیتی با یک گل به امیدهای آبی‌های شهر منچستر برای کسب چهارگانه قهرمانی در این فصل پایان دادند.

شیاطین سرخ بعد از برد مقابل نیوکاسل در فینال جام اتحادیه سال گذشته که به شش سال بدون جام بودن این تیم پایان داد دچار افتی فاحش شده و این موضوع را می‌شد در بازی روز یکشنبه آنها مقابل منچسترسیتی و شکست سنگین ۳-۰ که در آن مسابقه متحمل شدند، به وضوح دید.

یونایتد در حالی وارد جدال حساس امشب می‌شود که از تمام ۵ بازی اخیر خود در دور چهارم جام اتحادیه برنده بیرون آمده است و از زمان باخت در ضربات پنالتی مقابل میدلزبورو در سال ۲۰۱۵، برای شیاطین سرخ - که به دنبال هفتمین قهرمانی خود در این مسابقات هستند - شکستی وجود ندارد. با این حال، هفتمین شکست فصل یونایتد در همه رقابت‌ها و پنجمین شکست آنها از ۱۰ بازی ابتدایی در لیگ برتر باعث شده بسیاری از هواداران این تیم امیدی به موفقیت تیمشان در جام اتحادیه امسال و دفاع از عنوان قهرمانی‌شان نداشته باشند، آن هم مقابل نیوکاسلی که روند خوبی دارد و به موفقیت‌هایی دست یافته که کسی از آنها انتظارش را نداشته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی