تساوی پرحادثه استقلال مقابل شمس آذر/ تیم دقیقی ترمز نکونام را کشید
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

دیدار تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال در هفته نهم لیگ برتر فوتبال با تساوی به پایان رسید.

تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین و در هوای بارانی به مصاف هم رفتند این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

آرتور کوین یامگا (۲۵ - پنالتی) و آرمان رمضانی (۶۰) برای استقلال و امیرمحمد نسایی (۴۷) و حسین گودرزی (۷۵) برای شمس آذر گلزنی کردند.

شاگردان جواد نکونام با این تساوی به امتیاز ۱۹ امتیاز رسیدند و هر چند نوار پیروزی‌های‌شان پاره شد ولی همچنان در صدر جدول باقی ماندند. شاگردان سعید دقیقی نیز که همچنان در حسرت پیروزی در زمین خود هستند، با ۸ امتیاز در جایگاه یازدهم ایستادند.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، محمدرضا رضایی (۵۵ - عیسی مرادی)، سعید کریمی (۸۲ - سجاد جعفری)، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح (۴۶ - مصطفی احمدی)، امیرمحمد نسایی، علی‌اصغر اعرابی و رحمان جعفری (۸۲ - فراز امامعلی).

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور (۶۴ - امید حامدی‌فر)، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی (۸۲ - جعفر سلمانی)، آرش رضاوند و آرمان رمضانی (۶۴ - گوستاوو بلانکو).

داور: یاسر همرنگ

نیمه اول

دقیقه ۳: مهرداد محمدی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان شمس آذر سرنگون شد، ولی داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۹: کرنر زمینی مهدی مهدی‌پور به محمدی رسید و ضربه این بازیکن پس از برخورد به مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۲۲: ارسال توپ به محوطه جریمه استقلال با ضربه سر رحمان جعفری همراه بود که به شکلی خطرناک از کنار دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت.                       

دقیقه ۲۴: کوین یامگا در محوطه جریمه شمس آذر روی زمین افتاد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد.

دقیقه ۲۵: یامگا پشت توپ ایستاد و موفق شد دروازه شمس آذر را از روی نقطه پنالتی باز کند.

دقیقه ۲۶: ضربه سر سعید کریمی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: رحمان جعفری مهاجم شمس آذر جلوی شروع مجدد حسینی را گرفت تا اولین کارت زرد بازی به نام او ثبت شود.

دقیقه ۳۳: محمدی که چندین بار دفاع شمس آذر را به‌هم ریخته بود یک بار دیگر صاحب موقعیت شد، ولی ضربه‌اش را دروازه‌بان شمس آذر دفع کرد، در ادامه شوت ابوالفضل جلالی پس از برخورد به یک بازیکن راهی کرنر شد.

دقیقه ۳۴: ارسال کرنر به آرمین سهرابیان رسید و ضربه سر این بازیکن نیز به شکلی خطرناک به اوت رفت.

دقیقه ۴۳: ارسال زمینی به محوطه جریمه استقلال موقعیت مناسبی برای شمس آذر ایجاد کرد، اما جعفری و گودرزی قدر موقعیت‌ها را ندانستند و ضربات‌شان در چارچوب نبود.

دقیقه ۴۴: مهدی مهدی‌پور کنار خط طولی مرتکب خطا شد تا داور به هافبک استقلال کارت زرد بدهد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۷: شمس آذر در نیمه دوم خیلی زود به گل تساوی دست یافت. ارسال دیدنی اعرابی در دهانه دروازه به نسایی رسید و این بازیکن با یک ضربه سر شیرجه ای گل تساوی تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۰: رمضانی یک موقعیت طلایی را از دست داد. روی پاس فوق العاده مهرداد محمدی به آرمان، مهاجم بلند قامت استقلال در محوطه جریمه فرصتی مشابه یک ضربه پنالتی را به دست آورد که شوت او را سنگربان شمس آذر راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۰: ایمان سلیمی از زمین خودی یک توپ بلند را به پشت مدافعان ارسال کرد که روی اشتباه مرگبار کریمی، مدافع شمس آذر، که قصد داشت با یک پاس رو به عقب دروازه بان تیمش را صاحب توپ کند، رمضانی از این فرصت استفاده برد و با قاپیدن توپ از مقابل پای جعفرپور توانست به راحتی دروازه خالی میزبان را باز کند.

دقیقه ۷۰: شوت محکم و راه دور عیسی مرادی را سیدحسین حسینی مهار کرد.

دقیقه ۷۵: در شلوغی محوطه جریمه استقلال، حسین گودرزی به شکلی اتفاقی صاحب توپ شد که ضربه او با عبور از میان مدافعان استقلال وارد دروازه حسینی شد.

دقیقه ۷۷:  شمس آذر بار دیگر گل تساوی را به ثمر رساند و بازی ۲-۲ دنبال می شود. حسین گودرزی در شلوغی محوطه جریمه با یک ضربه نوک پا توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    خب خداروشکر سهمیه ی پنالتی این هفته هم براتون واریز شد، الان همه چی خوبه ؟؟ اعتراضی حرفی سخنی چیزی نیست؟؟
  • بیش از حد IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    با غرور بیجا و اعتماد بیش از حد به چند نفر مثل حسینی بهتر از نمیشه
  • کیسه کش متوهم و هوچی AT ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    اول که اصلا و مطلقا پنالتی نبود! حتی صحنه مشکوکی هم رخ نداد خیلی واضح مثل روز روشن یامگا کیسه کش روی مدافع شمس آذر خطا کرد!!! داور به نفع کیسه سوت زد! دوم اینکه صحنه پنالتی باید تکرار میشد؛ چون بازیکنان کیسه قبل از زدن ضربه وارد زمین شدند!! الطاف فدراسیون به کیسه پایانی ندارد!!! شرافت و وجدانم آرزوست! در ضمن مدیونید اگر باور کنید که مدافع شمس آذر عمدا اشتباه کرد تا کیسه به گل برسد!!! دو گل کیسه با کمک داور و طبق معمول همیشگی با لطف بازیکن سایه کیسه در تیم حریف!!! خبر ورزشی حرف های من عین واقعیت بود مدیونید اگر چاپ نکنید!
    • ابی DE ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
      پنالتی بود زمین وزمان هم دیدید تازه یک پنالتی به نفع لنگ گرفتند مشابه اش را پارسال برای استقلال نگرفتند یادتون رفت توی ۸ بازی ۷ امتیازمجانی هدیه گرفتید
  • پیمان IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    کاری به برد و باخت استقلال ندارم ، فقط نمیدونم چرا هر وقت که آرمان رمضانی فر گل می‌زنه، بوی سوختگي میاد!!🤔🤫🤪
  • پیمان IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    💙⭐️⭐️💙ESTEGHLAL
  • پیمان IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    می‌بریم ؛ صدریم ، مساوی میکنیم ؛ صدریم . صدر بسته است ، از مسیرِ جایگزین استفاده کنید 😅😅
  • یک استقلالی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    استقلال قهرمان میشه / خدا میدونه که حقشه / به لطف یزدان و بچه ها / استقلال قهرمان میشه./
    • ......! IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      عذر میخوام بلطف داور و بچه ها
  • لونگ خبیث IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    شمس آذر خوب بود البته استقلال هم برخلاف همیشه اشتباه زیاد داشت. تیمایی مثل شمس آذر یه دفعه ای ظاهر میشن و خیلی سریع مثل گردباد گرد و خاکی میکنن و محو میشن. چون نهایت هدف و انگیزشون خوب بازی کردن مقابل تیمای بزرگه، بهش که برسن بادشون میخوابه. نباید خودشون رو با تیمایی مثل استقلال حتی مقایسه کنن که کل ایران طرفدار عاشق داره.
  • حميد کلاش IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    خداسرشاهده نکونام اصلا مربي نيست که سليمي سهرابيان مهري ميذاره تو ترکيب بايد نيم فصل همرو براي فروش بزاره وگرنه بااين ترکيب 5هم نميشه تو جدول
  • پاکی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    با سلام‌متاسفانه گل اولی که استقلال خورد مقصر اصلی دروازبان بود یه دروازبان دراین سطح ودرصورت داشتن امادگی بدنی و تمرکز لازم همچه توپی را قبل از رسیدن به مهاجم کنترل یا دفع میکند مثلا اگر بیرانوند بود قطعا اینکار را می کرد ولی متاسفانه اقای حسینی بدرون دروازه رفت و گل شدن توپ را نظاره کرد گل دوم نشان داده نشد که چجوری بوده است
  • ع ق QA ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    شما را بخدا اون تبانی زشت دروازه بان را رسیدگی کنید تماشاچیان خجالت کشیدند استقلالی‌ها و اون دروازه بان نه
  • محمدرضا IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    لطفا خیلی ساده از تیم های بزرگ عیب و ایراد نگیرید.
  • مصطفی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    از حق نگذریم شمس آذر فوتبال بازی میکنه امیدوارم موفق باشن.
  • قرمزته IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    وقتی آرمان رمضانی گل می‌زند بوی سوختگی نمیاد ولی خیلی شدید بوی دوپینگ میاد دقیقا دو هفته ودوگل وحرکتی مشابه حرکت مارادونا بعد از دوپینگ که باعث حذف از تیم آرژانتین و محرومیت شد دقت کنید شادی بعد از گل آقای رمضانی وفریاد ایشان ورک گردنی که چقدر ورم کرده وشباهتش به صحنه‌ای که مارادونا داشت
  • قرمزته IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    کمیته دوپینگ کجاست رگ گردن بی دلیل آنقدر ورم نمیکنه مارادونای فقید ام بخاطر همین محروم و از فوتبال خدا حافظی کرد تا کی میخوان این ششتقلالیا با دوز و کلک برنده ویا مساوی کنند شما گل دوم ششتقلال و ببین لطف دفاع حریف وتقدیم یک گل ناقابل به ششتقلال وفرار از باخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی