کاپیتان استقلال: پرسپولیس احساس خطر کرده/ سرشان به کار خودشان باشد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان استقلال نسبت به اظهارات مدیران پرسپولیس واکنش نشان داد.

سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال پس از تساوی ۲ بر ۲ امروز (پنجشنبه) این تیم مقابل شمس‌آذر در هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود. شمس‌آذر یکی از تیم‌های خوب لیگ است. روی غفلت گل مساوی را خوردیم. امیدوارم در آینده جبران کنیم.

او درباره تاثیر حواشی چند روز اخیر و اظهارات عوامل پرسپولیس و استقلال علیه یکدیگر در به هم خوردن تمرکز آبی‌پوشان گفت: به نظرم همیشه این حواشی از سمت پرسپولیس بوده است. هر وقت احساس خطر کردند، بیانیه دادند و هیات مدیره‌شان مصاحبه کرده است. دو سال پیش هم همینطور بود، وقتی اوضاع تیم‌مان خوب می‌شود، دوستان مصاحبه می‌کنند. به آنها ربطی ندارد که بخواهند راجع به سرمربی ما صحبت کنند. به نظرم باید سرشان به کار خودشان باشد.

بازیکن استقلال درباره کاهش قرارداد بازیکنان این تیم بیان کرد: اصلا به کسی ارتباطی ندارد که بخواهیم قراردادمان را کم یا زیاد کنیم. اگر مشکلات ما را پرسپولیس داشت، مطمئن باشید فوتبال ایران را تعطیل می‌کردند. به نظرم احساس خطر کرده‌اند و برای ما حاشیه درست کردند.

حسینی درباره وضعیت دریافتی بازیکنان استقلال گفت: ما ۳۵ درصد از پارسال طلب داریم و ۲۰ درصد از امسال گرفته‌ایم. مشکلات ما را اگر پرسپولیس داشت، فوتبال را تعطیل می‌کردند.

او افزود: این یک بحث درون خانواده است که حل می‌شود. به نظرم اجازه دهیم که هواداران از فوتبال لذت ببرند. این که وقتی احساس خطر بکنیم، بیانیه بدهیم، کار درستی نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مجتبی IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    برادر من اول فصل سر نخواستنت دعوا بود.الان چی شده بلبل شدی؟
    • هادی IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
      ولش کن شیشتایی رو
  • جهان US ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    از صدر تا ذیل تیم حکومتی پرسپولیس دائما در مورد اتفاقات تاج اظهار نظر کرده و در امور این باشگاه دخالت میکنند،اگر حمایت‌هایی که از تیم پرسپولیس شده است از هر تیمی شده بود آنها فوتبال ایران را به آشوب می کشاندند، فقط همین امسال در چهار مسابقه با آلمینیوم،ذوب آهن، گل گهر و صنعت نفت داوران با تمام وجود از پرسپولیس حمایت کرده اند.اگر این اشتباهات به نفع هر تیم دیگری رقم خورده بود الان پرسپولیسی ها زمین و زمان را بهم دوخته بودند
  • استقلال بزرگ IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
    بزور داور باز هم این تیم پیروزی نتونست برنده بشه
  • دوستاره IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    ماشاا... روزبه جواب خوبی بود
  • فرامرز IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    نوع مصاحبه گرفتن خبر ورزشی را داشته باشید دقیقا سفت و سخت در حال حمایت از استقلال است روزبه چشمی سید حسین حسینی همه پشت نکونام هستند با پیشکسوت استقلال مصاحبه می کند همین داستان است به اصطلاح با پیشکسوت های پرسپولیس مصاحبه می کند همه کسانی هستند که با یحیی گل محمدی مشکل دارند و همین حالا هم می تازند خنده دارتر این که بهروز رهبری فر هم برای ما اخلاق مدار شده و... دقت کردید کارتان در حد نشریه طرفداری استقلال دارد سقوط می کند نه اشتباه می کنم کرده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی