نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
طوفان لیگ در شروع هفته نهم/ کلکسیون فوتبال کامل بود؛ ۵ بازی که تمام اتفاقات ممکن در فوتبال را داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنوز سه بازی از هفته نهم باقی مانده اما هر اتفاقی که فکرش را بکنید در ۵ بازی اول این هفته رخ داده است.

پنجشنبه ۱۱ آبان قطار لیگ از ایستگاه نهم حرکت کرد، با ۵ بازی در شهرهای مختلف که تمام مدعیان بالای جدول نیز به میدان رفتند. جالب این بود که استقلال و پرسپولیس هر دو ۲-۲ مساوی کردند، هر دو بازی را ۲-۱ جلو بودند و پرسپولیس که بعد از دقیقه ۹۰ گل خورد!

مدعی سوم یعنی سپاهان هم ۲-۲ مساوی بود که بعد از دقیقه ۹۰ با یک گل به خودی ۳-۲ مغلوب ملوان شد تا بهترین فرصت ناشی از توقف رقبا را از دست بدهد. با این شکست سپاهان حالا پرسپولیس تنها تیم بدون باخت جدول است.

این هفته علاوه بر گل به خودی، پاس گل به حریف هم داشتیم. آن هم نه یکی دوتا! مدافعی داشتیم که در یک نیمه باعث دو گل حریف و سپس تعویض شد.

تنها در ۵ مسابقه ابتدایی هفته ۱۸ گل رویید که میانگین بیش از سه گل برای هر بازی را به جا گذاشت، درهفته‌های گذشته این میانگین به عدد ۲ نرسید.

این هفته اخراجی داشتیم، هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم. پنالتی هم داشتیم، هم گل شده و هم هدر رفته، کامبک هم داشتیم و البته مساوی هم داشتیم. و برای تکمیل این کلکسیون از تمام اتفاقات ممکن در فوتبال، داوری‌های عجیب و غریب هم داشتیم!

البته که حمله به داوری از اصول فوتبال ماست که جز لاینفک هر مسابقه است و تا نباشد اصلا بازی برگزار نمی‌شود. این هفته رحمتی می‌خواست تیمش را بیرون بکشد که فقط مخصوص فوتبال خود ماست! اما جالب‌تر اینکه در دو مسابقه داور ابتدا یک گل را مردود اعلام و پس بعد مشورت با کمک‌هایش همان گل را پذیرفت! گل اول تراکتور و گل اول سپاهان هر دو در لحظه نخست مردود اعلام شد اما هر دو گل را داور با تغییر رای خود قبول کرد تا تیم‌های حریف بهانه حسابی برای اعتراض داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی