نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خبرورزشی‌گردی| جنجال با بازیکنان استقلال در هواپیما/ وریا غفوری: چرا توهین می‌کنی؟/ سرمربی امیدها به نفع استقلالی‌ها شهادت داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هنگام بازگشت استقلال از تبریز در آبان ماه سال ۱۳۹۸ جنجال عجیبی به راه افتاد.

داستان تعویق ساعت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر یک حکایت قدیمی و البته دردسرساز است که حتی باعث درگیری برخی فوتبالیست‌ها با مسافران عادی در فرودگاه و هواپیما هم شده است.

استقلال آبان ماه سال ۱۳۹۸ برای تقابل با تراکتور راهی تبریز شد و پیروزی ارزشمندی در خانه حریف کسب کرد اما چون ساعت آغاز بازی یک روز قبل از انجام آن عوض شده بود، استقلالی‌ها نتوانستند بلیت پرواز برگشت خود را عوض کنند و به همین خاطر دیرتر از حد معمول به فرودگاه رسیدند و سوار هواپیما شدند تا پرواز با تاخیر مواجه شود و گروهی از مسافران دیگر نسبت به این مسئله معترض شدند. البته جواد زرینچه سرپرست وقت استقلال بلافاصله پس از ورود به هواپیما مسئله را توضیح داد و از همه مسافران عذرخواهی کرد اما با این وجود یکی دو نفر از آن‌ها با آبی‌پوشان بحث کردند و کار به جدال لفظی یکی از مسافران با ووریا غفوری هم کشیده شد.

حمید استیلی سرمربی اسبق پرسپولیس که در آن مقطع هدایت تیم امید را بر عهده داشت و برای زیرنظر گرفتن چند بازیکن این تیم راهی تبریز شده بود تا بازی تراکتور و استقلال را از نزدیک ببیند، در پرواز برگشت با آبی‌ها همسفر بود و ضمن شهادت دادن مبنی بر بی‌گناهی بازیکنان استقلال، به خبرورزشی گفت: پرواز من با استقلال یکی بود و ماجرا را کامل دیدم. آقای زرینچه از همه مسافران عذرخواهی کرد و توضیح داد که به خاطر تغییر ساعت بازی، آن‌ها دیر رسیدند. استقلالی‌ها هیچ گناهی نداشتند. متاسفانه یکی دو نفر از مسافران شیطنت کردند و همین مسئله موجب ناراحتی وریا غفوری شد. البته او هم اصلا توهین نکرد بلکه فقط به یکی از مسافران که حرف رکیکی زده بود، گفت چرا توهین می‌کنی و فحش می‌دهی!

خبرورزشی‌گردی| جنجال با بازیکنان استقلال در هواپیما/ وریا غفوری: چرا توهین می‌کنی؟/ سرمربی امیدها به نفع استقلالی‌ها شهادت داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی