نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
یکی آماده یکی بیمار!/ شرایط متفاوت ستاره‌های پرسپولیس برای دیدار با استقلال تاجیکستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نگاهی به اتفاقات و حواشی بازی رفت تیم‌های پرسپولیس و استقلال تاجیکستان مشخص می‌کند شاگردان یحیی با درخشش ۲ بازیکن موفق به پیروزی دو بر صفر شدند.

تیم پرسپولیس در شرایطی فردا عازم دوشنبه پایتخت کشور تاجیکستان می‌شود که در بازی رفت مقابل این حریف ابتدا در دقیقه هفتم بازی با درخشش علیرضا بیرانوند شرایط خود در زمین استادیوم آزادی را حفظ کرد.

پنالتی اعلام شده به سود تیم استقلال تاجیکستان در بازی رفت توسط «سبای» زده شد اما علیرضا بیرانوند با مهار این ضربه علاوه بر نگه داشتن پرسپولیس در بازی، شرایط روحی روانی تیم مهمان را به شدت بر هم ریخت.

گرچه علیرضا بیرانوند تا پایان بازی باز هم ناجی دروازه پرسپولیس شد اما درخشش یک بازیکن دیگر در آن مسابقه زمینه ساز کسب ۳ امتیاز و جایگاه رده دومی پرسپولیس در جدول گروه E شد.

سعید صادقی در دقایق ۴۴ و ۷۱ آن مسابقه دو بار دروازه تیم استقلال تاجیکستان را باز کرد تا همراه با علیرضا بیرانوند جزو تاثیرگذارترین ستاره‌های یحیی گل محمدی در آخرین بازی دوره رفت لیگ قهرمانان آسیا باشند.

اما حالا این دو بازیکن برای رویارویی مقابل همین حریف تاجیکستانی شرایطی متفاوت دارند. علیرضا بیرانوند که به تازگی دچار سرماخوردگی ویروسی شدیدی شده امروز در خانه استراحت کرد و حتی برای زدن سرم و آمپول به محل تمرین هم نرفت. اما سعید صادقی در سلامت کامل کنار هم تیمی‌هایش حضور داشت و با قدرت زیر نظر کادر فنی تمریناتش را انجام داد.

شرایط متفاوت این دو بازیکن قطعاً در چینش نفرات پرسپولیس از سوی یحیی گل محمدی برای دیدار مقابل استقلال تاجیکستان تاثیرگذار خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شاهین IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    تیمی که بازیکنانش هر در برنامه تلوزیونی تا ساعت 2 شب فلسفه می بافند . همین هست.. تیم بدون نظم...
    • ع ق QA ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      همینا سالهاست شما را کله پا کرده اند تو طرفدار اسقاطلال حسرت بدلی یا میلگرد فروشان پر افاده ؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی