نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
قلعه‌نویی با باید این مسئله را رعایت کند/ لیگ برتر زیر سایه تیم ملی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ب‌نامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر ممکن است با درخواست امیر قلعه‌نویی لغو شود و این ادعایی که سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات مطرح کرده است.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات امروز به صراحت مدعی شده است به زعم قلعه‌نویی زمان بندی لیگ برتر هیچ کمکی به تیم ملی نکرده است و با نظر سرمربی تیم ملی در مورد برگزاری بازی‌های هفته دهم تصمیم‌گیری می‌شود!

این ادعا در حالی طرح شده است که تاکنون لیگ برتر بارها و بارها به بهانه بازی‌های تیم امید و فیفا دی لغو شده است و شدت تعطیلی‌ها این قدر زیاد بوده است که داد همه تیم ها درآمده است. حتی یحیی گل‌محمدی پیش تر در مصاحبه‌ای از امیر قلعه‌نویی خواست از حضور در تورنمنت چهارجانبه اردن انصراف دهد تا بازی‌های لیگ برتر دنبال شود اما سرمربی تیم ملی با این درخواست مخالفت کرد که دستاوردش برای تیم پرسپولیس مصدومیت مرتضی پورعلی‌گنجی بود!

بر اساس قوانین جهانی سازمان لیگ می‌تواند تا سه روز پیش از آغاز فیفادی بازی‌های لیگ برتر را برگزار کند و از آنجایی که برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر در روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ آبان برنامه‌ریزی شده است و شروع فیفادی از ۲۵ آبان است برگزاری بازی‌های هفته دهم طبق قانون باید پیگیری شود. امیر قلعه‌نویی در صورتی که تصمیم به لغو بازی‌های هفته دهم بگیرد، بدون شک باید منتظر مصاحبه مربیان ناراضی علیه خود باشد!

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال باید در تصمیم‌گیری در برخی از موارد استقلال خود را رعایت کند و آنچه که الگوی جهانی است را پیاده کند. پیش‌تر فدراسیون فوتبال به توصیه امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی کم تجربه را به عنوان سرمربی تیم امید برگزید که دستاوردش از دست دادن بازی‌های المپیک و بازی‌های آسیایی بود. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی است و احترامش واجب و باید به او کمک شود. اما او نباید به تنهایی برای فوتبال ایران تصمیم بگیرد. همه فوتبال ایران تیم ملی نیست و اتفاقا برگزاری منظم بازی‌های لیگ برتر به پویایی تیم ملی کمک می‌کند و این موضوعی است که اروپایی‌ها سال‌ها قابل به آن رسیده‌اند و آنرا اجرا می‌کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • فرامرز GB ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    مگر اندیشه قلعه نویی ارتباطی با اندیشه رایج در فوتبال حرفه ای اروپا دارد که از او بشود چنین انتظاری داشت ؟ بگذارید هر چه دل تنگش می خواهد بکند شک نکنید این تیم محکوم به شکست است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی